کد خبر 658045
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

لدنی با اشاره به اینکه هم اکنون رویدادهای سال 1357 جلوی دوربین سریال معمای شاه است، گفت: تصویربرداری این سریال تلویزیونی 20 روز دیگر به پایان می رسد.

به گزارش مشرق،‌ علی لدنی تهیه کننده سریال تلویزیونی " معمای شاه" گفت: هم اکنون مشغول تصویربرداری سال 1357 و دوران انقلاب اسلامی در سریال " معمای شاه" هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون محمدرضا شریفی نیا و نازنین فراهانی جلوی دوربین به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کننده سریال تلویزیونی "معمای شاه" در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: نازنین فراهانی نقش نورآفاق در سال 1357 را ایفا می کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون همچنین مشغول تصویربرداری صحنه‌هایی از دوره شهید مطهری هستیم که رسول توکلی نقش وی را بازی می کند.
 
لدنی یادآور شد: به امید خدا، تصور می کنم حدود 20 روز آینده تصویربرداری سریال "معمای شاه" به پایان برسد و پخش کلی سریال نیز که هم اکنون به صورت هر شب روی آنتن شبکه یک سیما است، در دی ماه پایان پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: بخش های پایانی سریال تلویزیونی "معمای شاه" هم اکنون در شهرک سینمایی غزالی در حال تصویربرداری است.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیهان منش ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    چرا برخلاف وعده های داده شده سریال را کوتاه کرده اند مگر قرار نبود داستان تا مرگ شاه روایت بشه حالا چرا فقط تا روزهای انقلاب بیشتر ادامه پیدا نمیکنه . حالا معلوم میشه چرا بعد از یک سال که سریال به صورت هفتگی پخش میشد نیمه تمام رها کردن و دارن از قسمت اول هرشب پخش میکنن تا قسمتهای زمستان57 به دهه فجر امسال مصادف بشه و سر و ته سریال را هم بیارن . عجب معمایی شده این معمای شاه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس