کد خبر 656340
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه از صبح امروز پنجشنبه مرز مهران از سوی طرف عراقی بسته شده است، گفت: زائرانی که دارای مدارک قانونی هستند به مرز چذابه و شلمچه مراجعه کنند.

 به گزارش مشرق، حمیدرضا گودرزی درباره آخرین وضعیت خروج زائران از مرز مهران اظهار کرد: مرز مهران به‌دلیل ازدحام جمعیت از سوی طرف عراقی بسته شده و زائران دارای مدارک قانونی راه دیگری به غیر از عبور و مرور از مرزهای چذابه و شلمچه را ندارند.

وی ادامه داد: ازدحام متقاضیان بدون روادید در مرز مهران و افزایش جمعیت در این پایانه مرزی یکی دیگر از دلایلی بود که باعث شد تا خروج زائران دارای روادید دچار مشکل شود.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه جاده‌های مواصلاتی به سمت ایلام پر ترافیک گزارش شده  گفت: البته تمامی جاده‌های منتهی به مهران هم مسدود است و به زائران توصیه اکید می‌شود از حضور در مهران خودداری کنند.

گودرزی درباره برخورد با متقاضیان فاقد مدارک در مرز مهران نیز اظهار کرد: تعدادی از این افراد شناسایی شده‌اند و به عقب برگشته‌اند و سایر افراد نیز در ساعتهای آینده شناسایی می‌شوند؛ به طور جد با خروج افراد بدون مدارک برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مرزهای ورودی مهران برای زائرانی که در حال بازگشت هستند باز است و فقط مرزهای خروجی به سمت عراق مسدود شده است؛ تا کنون بیش از 210 هزار نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس