مرجع تقلید شیعیان گفت: بسیج کار ارزشمندی در علمی نمودن کشاورزی انجام داده و اگر کشاورزی ما علمی شود یقینا به قول الهی که در قرآن کریم تأکید شده است، از هر دانه می توان 900 دانه برداشت کرد.

 به گزارش مشرق، لحضاتی قبل سردار محمدرضا نقدی به همراه فرمانده سپاه قم، معاون روابط عمومی سازمان بسیج و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار نموده و گوشه ای از فعالیت ها و مجاهدت های بسیجیان را بیان نمود.

در این دیدار آیت‌الله سبحانی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های بی وقفه بسیج بیان کرد: آنچه امروز شنیدم اطلاعات جدیدی در خصوص مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود نمود.

وی ضمن تقدیر از حضور بسیج در عرصه تولید و کمک به نظام و مردم در عرصه اقتصادی بیان کرد: یقینا ملتی که بتواند روزی اش را خودش دربیاورد استقلال پیدا کرده و از اتکا به بیگانه بی نیاز خواهد شد.

با علمی کردن کشاورزی از هر دانه می‌توان 900 دانه برداشت کرد

این مرجع تقلید شیعیان با ضروری دانست علم و تجربه برای امر کشاورزی اظهار داشت: الحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده است که بنده از تلاش های بسیج بسیار سپاسگذارم.

وی در همین خصوص افزود: بسیج کار ارزشمندی در علمی نمودن کشاورزی انجام داده و اگر کشاورزی ما علمی شود یقینا به قول الهی که در قرآن کریم تأکید شده است، از هر دانه می توان 900 دانه برداشت کرد.

وی ضمن تأکید بر تقویت بعد اعتقادی بسیجیان یادآور شد: انتظار داریم تا بسیجیان در برابر شبهات القایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده اند ورود نموده و با ارتباط و تماسی که با طبقات مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان کشورمان بکوشند.

 مسؤولان باید در فضای مجازی به وظیفه خود عمل کنند 

آیت‌الله سبحانی ضمن هشدار به مسؤولان مبنی بر توجه به فضای مجازی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان، بویژه وزارت ارتباطات وظیفه دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا نموده و لازم است در این حوزه برنامه ریزی نمایند.

وی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در عرصه های گوناگون نظام اسلامی بیان کرد: بسیج الحمدلله هم در فضای دفاع مقدس و هم پس از آن نقش مؤثری داشته که امروز نیز در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت های ارزمشندی را انجام داده است که لازم است مسؤولان قدر نعمت بسیج را بدانند.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس