رییس جمهور انتخابی ما تمام چیزهایی است که شما باید در یک الگو از آن نفرت داشته باشید و بترسید. او زندگی‌اش را صرف این کرده که به شما و دختران و زنانی مثل شما بگوید که زندگی تان به غیر از یک شیء جنسی بودن هیچ معنای دیگری ندارد

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - لزلی ناپ از «پارک ها و تفریحات» می گوید «رییس جمهور انتخابی ما تمام چیزهایی است که شما باید در یک الگو از آن نفرت داشته باشید و بترسید.»به گزارش ایندپندنت، بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بسیاری از چهره های سرشناس آمریکایی بیانیه های خودشان در ارتباط با این موضوع را منتشر کردند و حالا نوبت یک شخصیت داستانی است.

لزلی ناپ (با بازی ایمی پولر) از سریال «پارک ها و تفریحات» که در این سیتکام محبوب به خاطر این شناخته می شود که بسیار از رقیب ترامپ یعنی هیلاری کلینتون الهام گرفته، یک نامه سرگشاده طولانی نوشته که در پاراگراف اول آن نیت خود را مشخص می کند.
 
 
ایمی پولر:دونالد ترامپ مثل مگسی است که روی سالاد نشسته! 

او نوشت: «آمریکای عزیز، در میان تمام آشفتگی و درماندگی و ناباوری‌ها، یکی از دوستان نزدیک من گفت شاید چند نفر از شنیدن افکار من درباره انتخابات خوشحال بشوند. بنابراین نشستم پشت کامپیوترم، ذهنم را خالی کردم و یک فایل باز کردم.»

او در ادامه داستانی درباره معلم چهارم دبستانش به نام خانم کولفنر تعریف کرد و بعد گفت مثل خیلی از آمریکایی‌های دیگر، ترامپ را به عنوان رییس جمهور قبول ندارد. او نوشت: «نه، قبول نمی کنم. به رسمیت می‌شناسم که دونالد ترامپ رییس جمهور است. از نظر عقلی درک می‌کنم که او پیروز انتخابات شد. اما قبول نمی‌کنم که کشور ما سطح خود را تا همان هرج و مرج پر از نفرتی که او در آن زندگی می‌کند پایین آورده باشد. در جا این ایده را رد می کنم که ما بیخیال شده‌ایم و نژادپرستی، بیگانه هراسی، زن ستیزی و فاشیسم پنهان ما را در بر گرفته است. این را قبول نمی‌کنم. این را رد می کنم. با این مبارزه می‌کنم. امروز، فردا و هر روز تا انتخابات بعدی، با این ایده مبارزه می کنم.»

 ایمی پولر:دونالد ترامپ مثل مگسی است که روی سالاد نشسته!
 
 
به گزارش بانی فیلم شخصیت ناپ که به خاطر بازی و شخصیت خود پولر و نیز شخصیتی که از قلم نویسندگی مایکل شور و گرگ دنیلز بیرون آمده، شخصیتی خوش طبع است، به نسل بعدی دختران جوان کمی هم نصیحت می‌کند. او می‌نویسد: «بگذارید این را هم به دختران جوانی بگویم که این متن را می‌خوانند. سلام دخترها. از طرف بزرگسال‌های آمریکا که به شما و آینده تان اهمیت می دهند، من واقعا متاسفم که چقدر اسفناک گند زدیم. یک تیرکس غول آسا را انتخاب کردیم که از شما خوشش نمی‌آید، به شما اهمیت نمی دهد و به شما فکر نمی‌کند مگر اینکه با چشم های زشت تیرکس مانندش بخواهد شما را اسکن کند یا سعی کند مثل یک اسباب بازی که بابایش برایش خریده (یا اگر دوستش داشت برایش می‌خرید) شما را به صورت فیزیکی بگیرد (ببخشید حرف سطح پایینی بود). (راستش را بخواهید نه متاسف نیستم، عصبانیم و دارم حرفم را می زنم پس دهنت را ببند فراخود!).»

در ادامه نامه او آمده است: «رییس جمهور انتخابی ما تمام چیزهایی است که شما باید در یک الگو از آن نفرت داشته باشید و بترسید. او زندگی‌اش را صرف این کرده که به شما و دختران و زنانی مثل شما بگوید که زندگی تان به غیر از یک شیء جنسی بودن هیچ معنای دیگری ندارد. او شما را خوار و کوچک کرده و شما را در یک جعبه کوچک قرار داده تا به شما نگاه شود، اما صدای تان شنیده نشود. این کار شما و تمام دختران و زنان مثل شماست تا از آن خارج شوید.

شما به زودی این کشور و این دنیا را هدایت خواهید کرد. بنابراین شما به این مرد و مردان کابوس واری مانند او گوش نخواهید کرد وقتی که سعی می کنند به شما بگویند کجا بایستید یا چطور رفتار کنید. موج یاوه گویی‌های قهقرایی او شما را ضعیف نخواهد کرد. وقتی برای ضعف نخواهید داشت چون مشغول کار کردن و یاد گرفتن و ارتباط برقرار کردن با دیگر زنان و دختران مثل خودتان خواهید بود. و وقتی زمانش از راه برسد، خیلی راحت بینش درمانده و زن ستیزانه او را مثل مگسی که روی سالادتان نشسته کنار می زنید.»

او حرفش را اینطور تمام کرد: «متاسفانه او زمان حال است، اما آینده نیست. شما آینده هستید. قدرت شما یک میلیون برابر قدرت اوست. زور شما یک میلیارد برابر زور اوست. ما این نتیجه را تایید می کنیم، اما آن را قبول نخواهیم کرد. بر آن چیزه خواهیم شد و آن را شکست خواهیم داد.»

شخصیت ناپ که یکی از معروف ترین شخصیت ها در فرهنگ عامه مخاطبان تلویزیونی است، در تمام فصل‌های «پارک ها و تفریحات» ظاهر شد که بعد از هفت فصل در سال ۲۰۱۵ به کار خود پایان داد. پولر در این سریال کنار کریس پرت، عزیز انصاری، راب لو، نیک آفرمن و رشیدا جونز نقش آفرینی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    سالاد؟ نه شکر
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    این مگس حاصل فرهنگ لجن خودتونه و امثالش تو غرب فت و فراوون.آیندتون از این هم بدتره.
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    چه مسخره! رای دادن را هم زنونه مردونه کردن نگاهشون به انسان ها مثل نکاه عرب جاهلیت جنسی است! آخه به شما چه مربوطه مردم به کی رای دادن از خودمچکرها! این بازیگرها را رسانه ها بزرگ میکنن پس طبیعیه برای کاندید مود نظر رسانه ها یقه جر بدن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس