کد خبر 655254
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

با نظر هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران، حسن قالیباف اصل برای دو سال دیگر در سمت مدیر عامل این شرکت ابقاء شد.

به گزارش مشرق، هیات مدیره شرکت بورس روز گذشته با حضور نمایندگان اعضای حقوقی تشکیل جلسه داد که بر این اساس اسماعیل فدایی نژاد به نمایندگی از گروه بانک تجارت به عنوان رییس هیات مدیره و امین تفرشی به نمایندگی از شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد به عنوان نایب رییس هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه به اتفاق آراء، حسن قالیباف اصل برای دو سال دیگر در سمت خود به عنوان مدیر عامل و سخنگوی بورس اوراق بهادار تهران ابقاء شد.

افزون بر این؛ فرهاد عبدالله زاده به نمایندگی از کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، مجتبی تقی پور به نمایندگی از گروه سرمایه گذاری تدبیر، جمشید ایمانی به نمایندگی از گروه تامین اجتماعی و نعیمی قائم مقام پژمان شعبان پور به نمایندگی از سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و مصطفی ضرغامی نیز به نمایندگی از گروه مالی ملت(بجای مهدی قدمی که به تازگی به این هیات مدیره معرفی و در حال احراز صلاحیت است) حضور داشتند.

گفتنی است؛ حسن قالیباف اصل از مدیران بورس تهران است که از سال 1387 تا کنون به عنوان دومین سکاندار این بازار پس از تصویب قانون بازار سرمایه مصوب اول آذر ماه 1384 شناخته شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس