کد خبر 653526
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری 125، وقتی ساکنان یک مجتمع مسکونی متوجه آتش سوزی در قسمت پارکینگ شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 به همراه گروه امداد و نجات 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 5:11 صبح امروز خود را به بلوار خلیج فارس، خیابان ابوسعید رساندند.
محمود عبدالهی افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری لیفان در داخل پارکینگ یک مجتمع مسکونی 20 واحدی آتش گرفته و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به همه قسمت های مجتمع مسکونی بود.

وی با اعلام اینکه راهروها و طبقات بالایی این مجتمع مملو از دود ناشی از آتش سوزی شده بود، افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
افسر آماده منطقه چهار عملیات تصریح کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات و دستگاه های تنفسی وارد مجتمع مسکونی شدند و با تلاش فراوان تعدادی از ساکنان ساختمان که در دود غلیظ گرفتار شده بودند را از محل ناایمن خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
عبدالهی در پایان گفت: کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران علت بروز این حادثه را دست بررسی دارند و نیروهای عملیاتی پس از تحویل محل حادثه به مدیریت مجتمع، مأموریت خود را به پایان رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس