کد خبر 652507
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

مهاجم هلندی تیم فوتبال فنرباغچه در یکی از بازی‌های تیمش در سوپرلیگ ترکیه به شدت آسیب دید و نزدیک بود که یکی از چشمان خود را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، پیروزی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فنرباغچه برابر تیم آکیسار بلدیه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه، تحت تأثیر یک اتفاق ناگوار برای مهاجم هلندی زردولاجوردی‌پوشان استانبول قرار گرفت.

در جریان این بازی روبین فن‌پرسی در تلاش برای زدن ضربه سر به توپ به شدت با یکی از بازیکنان حریف برخورد کرد. هر دو بازیکن برای تصاحب توپ خیز برداشته بودند که سر آنها به شدت به هم برخورد کرد، اما کسی که در این میان بیشتر آسیب دید فن‌پرسی بود که ضربه بازیکن حریف درست به چشم چپ او خورد و باعث خونریزی آن شد.

فن‌پرسی بلافاصله پس از این اتفاق سوار بر برانکارد از زمین بازی خارج و مجبور شد 15 دقیقه صبر کند تا آمبولانس او را به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال دهد، جایی که نگرانی‌های اولیه در خصوص احتمال از بین رفتن بینایی یکی از چشمان مهاجم پیشین منچستریونایتد برطرف شد.

او پس از مداوای چشمش در حالی یک پانسمان روی آن گذاشته شده بود به ورزشگاه برگشت و ادامه بازی تیمش را هم تماشا کرد. ظاهراً فن‌پرسی مشکل جدی ندارد و می‌تواند به تمرینات این هفته تیمش برگردد.

فن‌پرسی در پیروزی 3 بر یک تیمش برابر آکیسار بلدیه‌اسپور گل اول تیم استانبولی را به ثمر رساند.
 
احتمال نابینا شدن فان‌پرسی +عکس 
 
احتمال نابینا شدن فان‌پرسی +عکس 
 
فن‌پرسی از کابوس نابینا شدن گریخت +عکسفن‌پرسی از کابوس نابینا شدن گریخت +عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس