علت لغو مستند شب‌نامه ممکن است منافع خاصی اعم از منافع سیاسی، اقتصادی و... باشد.

به گزارش مشرق، مهدی کرباسی در حاشیه پخش مستند شب‌نامه در غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به چگونگی اکران مستند گفت: اولین برنامه ‌مان این بود که این مستند را در دانشگاه شریف اکران کنیم که مسؤولین دانشگاه موافقت نکردند سپس به دانشگاه تهران رفتیم که مسؤولین دانشگاه به دلیل فشار از بیرون دانشگاه برنامه اکران را لغو کردند.

وی درخصوص علت لغو اکران این مستند گفت: شاید چون مطلب این مستند خلاف میل برخیها بود و آنها خوششان نمی‌آمد از این مستند استقبال نکردند. علت لغو ممکن است منافع خاصی اعم از منافع سیاسی، اقتصادی و... باشد.

کرباسی با اشاره به تعداد درخواستهای متعدد برای اکران این مستند گفت: الان که یک هفته از اکران این مستند می‌گذرد 200 درخواست برای اکران آن داشته‌ایم و این مستند تاکنون 30 اکران داشته‌ است. درخصوص رایزنی برای پخش این مستند در صدا و سیما هم باید به این نکته اشاره کنم که برای اکران این مستند در حال صحبت با 2-3 شبکه تلویزیونی هستیم.

وی در انتهای سخنانش گفت: محوریت کار این مستند، سه عنوان بود که عبارت است از کرسنت-استاتور، سیامک نمازی و آتیه بهار. موضوعاتی که این مستند و مجموعه سفیر به آن می‌پردازد موضوعاتی هستند که پرداختن به آنها جسارت خاصی می‌خواهد که این ستودنی است و امیدواریم کماکان همین سیر را داشته باشیم.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس