کد خبر 652272
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه 1395 هستند را به خدمت فراخواند.

به گزارش مشرق، سازمان وظیفه عمومی ضمن فراخوان تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان آبان ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم سال های اشاره شده باید در ساعت و محلی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده، حضور یابند.
 
تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن تهران بزرگ که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1395 هستند، باید راس ساعت 6 صبح روز چهار شنبه 19 آبان ماه به مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
 
همچنین تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن سایر استان های کشور که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1395 هستند، باید راس ساعت هفت صبح چهارشنبه 19 آبان ماه به مراکزی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ کرده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
 
آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) مراجعه و با دریافت برگ مذکور براساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.
 
مشمولان باید برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی را هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس