سفیر عربستان در بحرین مدعی شد ایران در پشت‌پرده تمام بی‌ثباتی‌های منطقه از جمله بحران یمن است و تحریکات این کشور در یمن به حدی رسیده که انقلابی‌ها «کشتیرانی بین‌المللی» را تهدید می‌کنند.

 به گزارش مشرق، «عبدالله بن عبدالملک آل شیخ» سفیر عربستان در بحرین مدعی شد ایران در راستای عدم ثبات منطقه و مداخله در امور کشورهای دیگر گام برمی‌دارد و در ادامه از جامعه بین‌المللی درخواست کرد جلوی این اقدامات را بگیرند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی بحرین «بنا»، وی افزود: تعرض به مرزهای عربستان و شلیک موشک از یمن به سمت این مرزها اتفاق نمی‌افتاد اگر حمایت  و تشویق نظام ایران نبود، ‌حمایتی که به حد تشویق انقلابی‌های یمن به تهدید کشتیرانی بین‌المللی رسیده است.

عبدالله بن عبدالملک سپس افزود: ایران همچنان به روش خصمانه خود در قبال منطقه و مداخله در امور داخلی کشورهای عربی بی‌ثبات ادامه می‌دهد؛ آنچه از آشوب‌ها و بی‌ثباتی‌ها در یمن شاهد هستیم چیزی جز امتداد مداخله آشکارانه در یمن نیست تا  نهایت تلاش‌های بین‌المللی برای حل این بحران بر اساس قطعنامه 2216 به شکست بیانجامد.

سفیر عربستان در پایان مدعی شد: با کمال تاسف ، ایران همچنان به حمایت خود از انقلابی‌های یمن ادامه می‌دهد و آنها را با اسلحه، کارشناس نظامی و موشک حمایت می‌کند ؛ موضوعی که دردهای ملت یمن را چند برابر کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    حکومت نامشروع ملعون آل سعود غاصب جهان اسلام را دچار خسارت کرده و اموال مسلمین به حلقوم دشمنان اسلام و کفار می ریزد کعبه امن الهی را با قتل عام حجاج نا امن کرده اید - آل سعود حیاکن حجاز را رها کن
  • SMAH1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    مگر دولت آمریکا برای ایالت هاش سفیر می فرسته و یا دولت ایران برای استانهایش سفیر می فرستد که عربستان در بحرین سفیر داره؟!!!
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    مردک داره با جنگنده، یمن را بمباران میکنه، مدعیه ایران در یمن دخالت میکنه! احتمالا ایران مانعی برای گردن کشی اونهاست، اگه اونا دست از لات بازی بردارند، خودبخود همه چی آروم میشه.
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    نصف مردم يمن شيعه و هيج سهمي در حكومت ندارند
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    خوش میاد که ترسیدندخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس