عضوی شورای شهر تهران گفت: نگرانی‌ ما این است که این قبیل تحرکات که از اول سال 95 کلید زده شده، در راستای انحلال مجدد شورا باشد.

سرویس سیاست مشرق - بعد از انتشار غیرقانونی گزارش اولیه سازمان بازرسی توسط سایت معماری‌نیوز و بازداشت مدیرمسئول خاطی این رسانه، جریان اصلاحات پروپاگاندای رسانه‌ای خود بر اساس این گزارش غیر مستند علیه شهرداری تهران به راه انداخت.
 
توپخانه اصلاحات تا به امروز علیه شهرداری در حال عمل است که به باور بسیاری از کارشناسان سیاسی منشا انتخاباتی دارد و به نظر می‌رسد این موضوع به طور هماهنگ از اتاق عملیات روانی این جریان در حال انجام است.
 
پرویز سروری نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی مشرق با بیان اینکه عده‌ای با مخدوش کردن فضا به دنبال گرفتن ماهی خود از آب گل‌آلود هستند،‌ گفت: اینها همه این بی اخلاقی ها و افشاگری‌های دروغ و سیاسی، دلالت می‌کند که یک جریان سیاسی پشت سر این موضوع نهفته است و نزدیک انتخابات ریاست جمهوری و شوراها عده‌ای به دنبال این هستند که به اصطلاح بحران‌زیستی بکنند. اصلا برخی هستی و زندگی‌شان بسته به بحران است. اینها با غبارآلود کردن فضا و تنش‌زایی و دادن اطلاعات و آدرس غلط درصد آن هستند که منافع خود را تامین کنند.

وی افزود: این جریان خاص با این کار امکان مشاهده شفاف را از مردم گرفت. خیلی جالب است که این کار نیز به عنوان شفاف‌سازی انجام شده و این افراد ادعایشان این است که می‌خواهیم افکارعمومی را روشن کنیم اما این اقدامات نگران کننده را انجام می‌دهند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: مهمترین موضوع همین سئوال است که چه اهدافی در پس پرده انتشار اسناد غیرقطعی و محرمانه نهفته است. چه اتفاقی افتاده که یک آدم غیرمرتبط که آقای حکیمی پور بوده اطلاعات مخدوشی را به یک رسانه غیرمرتبط که معماری‌نیوز بوده می‌دهد و اینهمه فضای کشور را آلوده می‌کنند و اعتماد مردم را که سرمایه‌ای اصلی ماست را در این غوغاسالاری‌ها و بحران زیستی‌‌ها از بین می‌برند.

سروی با بیان اینکه اتاق فکری پشت صحنه این غوغاسالاری است،‌ گفت: من فکر می‌کنم باید به اتاق پشت صحنه آقای حکیمی پور فکر کرد که دارد از این حرف‌های به ظاهر شفاف‌سازی موج بحران آفرینی و سیاسی را علیه شورا و جهت تحریک اجتماعی برای یک کار غیر خدمتی و منفعت‌طلبانه کلید می‌زند.

وی در خصوص برخورد با این عمل حکیمی پور افزود‌: آن شش نفر از اعضای شورای شهری که در حقشان ظلم شد و آبرویشان به سبب این اقدامات آقای حکیمی‌پور مخدوش شد از ایشان شکایت کرده‌اند.

این عضو شورای شهر درباره سیاسی‌کاری‌های مشابه اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران اظهار داشت:‌ ما شاهد هستیم که یک بار دوستان اصلاح‌طلب ما تجربه تلخی را در شوراها به وجود آوردند که با انحلال شورای اول لکه ننگی را به پیشانی شوراها گذاشتند و اعتماد مردم نسبت به شوراها تضعیف شد و با وجود تکثری که در نامزدها در دور دوم انتخابات شوراها بوجود آمد اما پایین‌ترین سطح رقابت و مشارکت در بعد از انقلاب اسلامی در انتخابات شورای دوم شکل گرفت که اصلاح‌طلبان مسبب آن بودند.

سروری افزود: نگرانی‌ ما این است که این قبیل تحرکات از اول سال 95 کلید زده شده و شاید این موارد در راستای انحلال مجدد شورای شهر تهران باشد که دوباره به دست اصلاح طلبان به ویژه توسط همان فرد یعنی آقای حکیمی‌پور که بزرگترین نقش را در انحلال شورای اول داشته اتفاق بیفتد.

وی درباره برخورد شهرداری تهران با تخلفات صورت گرفته در این پرونده گفت: شهرداری مجموعه عریض و طویلی است و شهردار اعلام کرده که در جریان نبوده است و ما از شهردار می خواهیم که با قاطعیت با همین تخلفات صورت گرفته برخورد کند زیرا تخلف تخلف است و نباید از کنار این موارد به راحتی گذشت و شهردار باید برخورد قاطعانه‌ای با این موضوع بکند که درس عبرتی بشود تا در آینده کسی از جیب مردم برداشت و ریخت و پاش نکند.

سروری ادامه داد: در کنار اینکه الحمدالله گزارش قوه قضائیه نشان داده فسادی در این مجموعه نبوده اما همین تخلفات محدودی که در این مجموعه بوده خوب نیست و ما خواهان برخورد جدی در این زمینه هستیم.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: به نظرم سکوت اصلاح طلبان در این زمینه نمایشگر رضایت آنها از اقدامات آقای حکیمی پور است. ما منتظر عذرخواهی آقای حکیمی پور هستیم، آبروی شش نماینده را برده و اینهمه خسارت به اعتماد عمومی زده و باید بیاید عذرخواهی کند. او عذرخواهی نکرده اما جریان اصلاح طلب با ترد و برخورد با وی بایستی موضع خود را در این زمنیه اعلام کند.

وی درباره عملکرد حکیمی‌پور درماجرای انتشار گزارش غیر مستند و اولیه سازمان بازرسی اظهار داشت: بر اساس سخنان خانم آباد ایشان دچار خلاف گویی شده و آقای پیرهادی هم می‌گوید با آقای حکیمی پور در همین رابطه صحبت کرده و ایشان گفته کار بسیار زشتی بوده و هر کسی انجام داده کار خیلی بدی بوده بعد معلوم شده که خودش این کار را انجام داده است. بنده اسم این کار را نمی‌دانم چیست و نه می‌گویم این کار نفاق بوده و نه می‌گویم دروغ بوده ولی دیگران قضاوت کنند که نام این عمل چیست؟ فی الواقع فکر می‌کنم که آقای حکیمی‌پور بایستی از رفتار خودش توبه کند تا مردم نیز بتوانند رویه گذشت و رافت اسلامی را در قبال ایشان انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    یه درصد فکر کن حکیمی پور عذرخواهی کنه کسی که از نسل شورای اوله ظاهرا هنوز دنبال فتنه گری و سیاست زدگیه
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    فکر می کنی جاهل بود که حالا عذر بخواد؟ کاملا می دونست داره چه میکنه به نظر من به جای طلب عذرخواهی باید رسواشون کنید
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    یه وقت شکایت ها مشمول زمان نشه و یادتون بره پیگیر نشید این رفتارها عادت حضرات اصلاحاتی میشه
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    قالیبافو دارن میزنن تا جاش یکی عین خودشونو بیارن تا برای انتخابات خیالشون راحت باشه
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    انحلال شورای اول زیر دندونشون مزه کرده میخوان تکرار کنن
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    از اصلاح طلبان متنفرم
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    از بس ماها ساده ایم تو دام رسانه ای اصلاح طلبا افتادیم اونا از زیر بار فیش حقوقی در رفتن حالا دارن با بزرگمایی داستان شهرداری فرار رو به جلو می کنن
  • قیطران از روستای حی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    زنده باد قالیباف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس