شهید محمد کیهانی، نام خود را به عنوان ششمین شهید مدافع حرم اندیمشک به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، محمد کیهانی یکی از جوانان برومند دیار شهید مجتبی بابایی‌زاده و شهر یک‌هزار شهید اندیمشک در دفاع از حرم از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.

شهید محمد کیهانی از پرسنل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز است که در روزهای گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.

پیکر پاک شهید محمد کیهانی، ششمین شهید مدافع حرم اندیمشک با استقبال خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم به خوزستان منتقل می‌شود.

آئین استقبال از پیکر مطهر این شهید مدافع حرم امروز دوشنبه دهم آبان از ساعت 19:30 در فرودگاه بین‌المللی اهواز انجام می‌شود و مردم دیار شهید توکل قلاوند فرزند دلیر خود را در آغوش می‌گیرند.

بنا بر اعلام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید محمد کیهانی زیارت عاشورا قرائت می‌شود و برنامه‌های مختلفی در این آئین انجام خواهد شد.

شهید محمد کیهانی بعد از شهید علی‌محمد قربانی، شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید احمد مجدی‌نسب، شهید احمد الیاسی‌حاجیوند و شهید مهدی نظری ششمین شهید مدافع حرم شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک است.
 
شهید حجت‌الاسلام والمسلمین صالح حسن‌زاده، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد بَدری، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید اصغر فاطمی‌تبار (چَرغَندی)، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین جابر حسین‌پور (زُهِیری)، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی بلوطکی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مکیان و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی هشت روحانی شهید مدافع حرم خوزستان هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    باهم بچه محل بودیم ، رشید شجاع با اخلاص ، از وقار و متانتش یاد حضرت عباس می افتادیم ، پس از سالها دوری چند شب پیش خوابشو دیدم که در سوریه می جنگیدیم ، در حالیکه به شدت ترسیده بودم ، چهره مهربان و متبسمش بهم آرامش می داد. تابلو بود آخر شهید می شه نامشان زمزمه نیمه شب مستان باد
  • سامان بهمنش ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    شهید کیهانی حدود سه ماه بود همسایه ما شده بود.ایشان در این سه ماه آنقدر خوشزفتار محترم و بانجابت بودن که همه همسایه ها شیفته او شده بودند.من الان توی مراسم ایشان که درب منزل مرحوم برگزار میشود هستم و تا دقایقی دیگر پیکر مطهرشان را برای وداع با خانواده و همسایه ها به محله مان می آورند.چیزی که برایم بسیار جالب است همسایه ها از بعد ازظهر درحال تدارک مراسم و کمک کردن هستند.چه بسیجی چه حزب اللهی چه مذهبی و حتی غیر مذهبیها با افتخار به عمل ایشان مینگرند و ایشان را الگو میببنند.یادش گرامی و از خداونند متعال آرزوی صبر برای خانواده ایشان و فرزندان کوچکش خواستاریم......
  • محمد ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    من یه مدت کوتاهی ارتباط نزدیکی با شهید داشتم واقعا با معرفت بود. محمد جان شهادتت مبارک
  • منصور ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    به خدا شهيد خيلي مظلوم بود لطفا مطالبي را كه فرستادم پس از تحقيق كار كنيد. ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس