نسخه ویدئویی فیلم سینمایی «رسوایی2»‌ که با تیراژ 500هزار نسخه توزیع شده، از مخاطبان فیلم نظر سنجی شده که براساس آن 74 درصد از مخاطبان نسبت به این فیلم ابراز رضایت کردند

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- در جریان نظرسنجی از مخاطبان «رسوایی2»، 74 درصد از مردم نسبت به این فیلم ابراز رضایت کردند. به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی «رسوایی2»، نسخه ویدئویی فیلم سینمایی «رسوایی2»‌ به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی که با تیراژ 500هزار نسخه توزیع شده، از مخاطبان فیلم نظر سنجی شده که براساس آن از میان شرکت هزاران نفر در نظر سنجی، 74 درصد از مخاطبان نسبت به این فیلم ابراز رضایت کردند.

رضایت 74 درصدی مردم از «رسوایی 2» در نمایش خانگی 

21 درصد از مخاطبان نیز گزینه متوسط را به سامانه نظرسنجی ارسال کردند و 5 درصد نیز گزینه ضعیف را انتخاب کردند. این در حالی است که نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم با استقبال مردم روبرو شده و بزودی «رسوایی2» به تیراژ دوم خود می‌رسد.


رضایت 74 درصدی مردم از «رسوایی 2» در نمایش خانگی 

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، فخرالدین صدیق شریف،‌ مهران رجبی، سحر قریشی،‌ امیر نوری، رامین راستاد، اسماعیل خلج، عباس محبوب، ابوالفضل همراه، مختار سائقی، امین ایمانی، مجید شهریاری، فریبا ترکاشوند، غزل عبدی، ژاله درستکار، سیدمحسن خرم‌دره، سیامک اشعریون، ملیکا شعبان، سام مؤذنی، علیرضا تابان، قدیر شهریاری و هومن ستوده بازیگران این فیلم هستند.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تا خدا تکانتان نداده به خودتان تکانی بدهید. این جمله‌ای است که حاج یوسف، پیرمرد زاهد وارسته خطاب به مردم و مسئولین شهری می‌گوید که گرفتار رذایل اخلاقی و اجتماعی شده‌اند. در پی هشدار حاج یوسف شایعه نزول عن قریب بلا و عذاب الهی آرامش شهر را به هم می‌ریزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس