عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: بیمارستان در جمکران توسط خیرین قرار بود ساخته شود اما دانشگاه علوم پزشکی با اصل ساخت بیمارستان مخالف بوده ولی وزیر کلنگ احداث آن را زده است و چنین بیمارستانی اصلاً وجود خارجی ندارد.

به گزارش مشرق، محمود مسگری یکشنبه شب در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اظهار نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص طلب عوارض 100 میلیارد تومانی از سوی شهرداری قم برای ساخت بیمارستان گفت: امیدواریم دفتر وزیر این بحث را تکذیب کند.

وی تصریح کرد: بیمارستان در جمکران توسط خیرین قرار بود ساخته شود اما دانشگاه علوم پزشکی با اصل ساخت بیمارستان مخالف بوده ولی وزیر کلنگ احداث آن را زده است و چنین بیمارستانی اصلاً وجود خارجی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه مقامی در حد وزیر بهتر است که با مطالعه بیشتری اظهار نظر کند، افزود: در کل طرح چنین مطلبی درست نبوده و اساساً صحت ندارد.

وی همچنین با اشاره به لایحه شهرداری برای تغییر نام بلوار مرجعیت به نام بلوار آیت‌الله بروجردی گفت: آیت‌الله بروجردی حق استادی بر مراجع فعلی داشتند و می‌توان این کار را کرد تا حق بزرگ این مرجع بر گردن جهان تشیع را به این شکل ادا کنیم.

حسن بختیاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به اظهار نظر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص شهرداری قم، گفت: وزیر هنوز ساختار مربوط به شهرداری را در کشور آگاهی و اشرافیت ندارد.

وی افزود: چیزی که در کشورهای دیگر است ساختار متفاوتی وجود دارد و آنجا مدیریت زمین به طور کامل در اختیار شهرداری‌ها است در حالی که در کشور ما برای اختصاص یک زمین نیاز به اخذ مجوز از ارگان‌های مختلف وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این بهانه خوبی است که وزیر در چارچوب مجموعه دولت فکری برای استقرار مدیریت یکپارچه شهری در کشور داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مخالفت فرمانداری با مصوبه شورای شهر برای تملک املاک قولنامه‌ای معارض بلوار کارگر اظهار کرد: برای پیشبرد پروژه می‌توانیم با تعامل با ثبت اسناد و مجموعه استان مشکل را حل کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس