کد خبر 648607
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

نماینده مردم ورامین‌ در مجلس گفت: آقای دانش‌آشتیانی علاوه بر آنکه در فتنه ۸۸ حضور داشته، از خانواده آموزش‌ وپرورش نیست.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین‌ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق وزرای پیشنهادی به مجلس، گفت: انتظار این بود که آقای رئیس‌جمهور خط قرمز نظام را رعایت می‌کرد و پس از پخش فیلمی که در مجلس نهم صورت گرفت و اثبات‌ شد که آقای دانش‌آشتیانی از اصحاب فتنه است، نباید وی را به مجلس معرفی می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه خط قرمز نظام است، تصریح کرد: بنده مطمئن هستم که نمایندگان انقلابی ملت از خط قرمز نظام عبور نکرده و به تکلیف خودشان عمل می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آشتیانی علاوه بر آنکه در فتنه 88 حضور داشته، از خانواده آموزش‌ وپرورش هم نیست و انتظار می‌رفت آقای رئیس‌جمهور از بین خانواده آموزش‌ و پرورش یک نفر را به عنوان وزیر معرفی می‌کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • فاطمه فلاح ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام اينجانب، دبير بازنشسته آموزش و پرورش در تهران، ضمن تشكر از مواضع انقلابی آقای نقوی حسینی در خصوص كانديداتوري اقاي فخرالدين دانش آشتياني برای وزارت آموزش و پرورش، كه از حاميان فتنه ٨٨ و از گردانندگان و تحريك كنندگان اساتيد دانشگاهها در آن زمان بوده و الان هم با گستاخي تمام از مواضع پيشين خود دفاع مي كند و گفته كه مواضع سياسيش تغييري نكرده است!! مي خواهم مطالبي را پيش از روز راي گيري به ايشان به سمع و نظر نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي برسانم كه به صورت خلاصه در زير بيان مي كنم: در سال ١٣٧٣ كه من و همسرم (دو فرهنگي مومن و متعهد و متخصص) پس از آزمون و گزينش از سوي وزارت آموزش و پرورش جهت تدريس در مدرسه ايراني لندن به انگليس اعزام شديم، ايشان كه در آن زمان از طرف دولت ايران جهت تحصيل در مقطع دكترا بورس شده بود و همزمان به تدريس رياضي در آنجا نيز مشغول بود به بنده كه در آن زمان مسيول تربيتي آن مدرسه و ساير مدارس ايراني بريتانيا بودم صرفا به علت مواضع انقلابيم يكبار در جمع كليه معلمين مدرسه فحاشي ناموسي كرد كه بلافاصله توسط مدير مدرسه اخراج شد و سپس ايشان در آنجا هم شروع به تحريك ايرانيان مقيم لندن (معلمين، اولياي دانش آموزان و ... ) همانند اقدامات خود در فتنه ٨٨ جهت تحصن و تجمع عليه بنده و مدير مدرسه ايراني نمود كه البته با هوشياري مسيولان وقت آموزش و پرورش و سرپرست مدارس ايران در اروپا ناكام ماند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس