کد خبر 647764
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران عصر روز سه شنبه به صراحت اعلام كرد: یاشار سلطانی متن نامه سازمان بازرسی را از حکیمی پور گرفته است.

به گزارش مشرق؛ افشاي نقش تخريبي احمدحكيمي پور عضو شوراي شهر تهران در انتشار اسناد محرمانه و گزارش ابتدايي كارشناس سازمان بازرسي درباره املاك شهرداري، از فاز جديدي از اقدامات اتاق فكر تخريب شهرداري تهران در چندماه گذشته پرده برداري كرد.
 
اينكه يك عضو نهاد حاكميتي مانند شوراي شهر پيشقراول قانون شكنان شده و با اطلاع از غيرقانوني بودن و ابتدايي بودن گزارش با سوءاستفاده از اعتماد يك خبرنگار ساده اقدام به تسويه حساب با رقباي سياسي خود مي كند، امري است كه در دنيا بي سابقه است.
 
نكته مهم در سخنان دادستان تهران اين بود كه بارها به خبرنگار بازداشت شده و اعضاي شوراي شهر گفته شده بود كه گزارش سازمان بازرسي ابتدايي و غيرقابل استناد و البته محرمانه است و انتشار آن با سوءنيت همراه بوده است.
 
در دو ماه گذشته انتشار اين گزارش دستمايه تخريب گسترده برخي اعضاي شوراي شهر و شهرداري تهران شد. حكيمي پور سرحلقه طيف افراطي هاي شوراي شهر تهران است و تصميم وي براي انتشار گزارشي مخدوش و غيرقابل استناد نمي توانسته تصميمي شخصي باشد بلكه برعكس از تصميم طيف تند روي اصلاح طلبان براي تسويه حساب با مديريت شهري در وهله اول و فراهم آوردن زمينه شكست اصولگرايان در انتخابات آتي شوراي شهر صورت گرفته است. آنچه مورد نقد است منطق افراط است. حكيمي پور در لباس اصلاح طلبان و حافظي در رداي اصولگرا در دوماه گذشته به استناد همين گزارش ناقص و مخدوش شهرداري تهران را آماج حمله توپخانه خود قرار دادند.
 
حالا كه مشخص شده است دامنه ماجراي ياشار سلطاني فراتر از آن چيزي است كه تاكنون تصور مي شده و عقبه قدرتمند و لابي رسانه اي بزرگي در پشت آن قراردارد چه بهتر كه آمران اين جرم كه اعتماد عمومي را به بخشي از خدمتگزاران نظام خدشه دارد كرده است شناسايي و به مردم معرفي شدند.
 
در نهايت اينكه احمدحكيمي پور جزو اولين نفراتي بود كه بلافاصله بعد از ترور سعيدحجاريان در جلوي ساختمان شوراي شهر تهران بازداشت شد. شايد اگر آن روز پشت پرده هاي ترور حجاريان و سود كنندگان اين ترور بيشتر بررسي مي شد، حكيمي پور امروز روزگار متفاوتي داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • لطیف ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها براشون فرق نداره با آبروی مردم بازی کنند مهم اینه که خودشان همیشه بازیگر باشن و مهم نیست چه گروه یا تیمی باشه فقط میخوان توزمین باشند . حالا هرکس رو بگی خراب میکنن و بیچاره افرادی که از سر دانایی و لج با رقیب به اینها رای میدن که روز قیامت باید پاسخگوی آرا نیز باشند . پس اگر خدا وکیلی میخواهیم مملکت آرامی داشته باشیم به افراد خوش فکر ، بی حاشیه و.... رای بدن
  • مهدی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    شهروندان عزیز به کسانی که رای دادن افتخار کنن
  • ناشناس ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    آقای حکیمی‌پور که نماینده مجلس نیست تا هرچه علیه نظام دلش می‌خواهد به بهانه‌های گوناگون بگوید، حداقل او را محاکمه کنند تا افراد دیگر تنبه شده و با آبروی مومنین بازی نکنند و هچنین نخواهند حقوقهای نجومی را تحت شعاع قرار دهند.
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    خیلی کار خوبی کرده ، اون مفتخورهایی که به جان بیت المال افتادند از انتقاد مصون هستند اینهایی که افشا کننده فساد هستند گناهکار هستند ؟؟؟؟؟!!!!!! واقعا باید گفت خدایا منجی را برسان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس