تعطیلات خانواده‌ای که برای گذراندن اوقات فراغت به قبرس سفر کرده بودند با تلخی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، یک زوج جوان انگلیسی که برای گذراندن تعطیلات خود به یکی از جزایر قبرس سفر کرده بودند با اتفاق ناگواری که برای فرزندشان افتاد با خاطره‌ای تلخ به خانه بازگشتند.

بر اساس گزارش میل‌آنلاین، این زوج جوان که با یک تور مسافرتی معروف به قبرس سفر کرده و در یک هتل 5 ستاره ساکن شده بودند به طرز عجیبی با تاول‌های وحشتناکی که تمامی سطح بدن کودک 15 ماهه‌شان را پوشانده بود، مواجه شدند.

این تاول‌های وحشتناک ابتدا دست، پا و در نهایت دهان این کودک را تحت تاثیر قرار دادند.

سوغات نوزاد ۱۵ ماهه از هتل ۵ ستاره +عکس

سوغات نوزاد ۱۵ ماهه از هتل ۵ ستاره +عکس

سوغات نوزاد ۱۵ ماهه از هتل ۵ ستاره +عکس

تعطیلات این زوج جوان توسط یک بیماری مسری که به جان نوزاد 15 ماه‌شان افتاده بود به جهنم تبدیل شد.

«الی استادون»(Ally Staddon) و همسرش «لوسی وداپ»(Lucy Weedop) که از مشاهده این تاول‌ها شوکه شده بودند با مسئول تور تماس می‌گیرند اما وی نیز از شیوع بیماری ویروسی در هتل اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

در عین حال دو نفر از اعضای هیات مدیریه تور به این خانواده نگران که سعی داشتند به خانواده‌های دیگر در رابطه با شیوع یک بیماری مسری در هتل هشدار بدهند تذکر می‌دهند که نباید دیگران را بترسانند.

الی و لوسی که از کمک مدیریت تور ناامید شده بودند به یک متخصص اطفال مراجعه و متوجه این موضع می‌شوند که کودکشان به یک بیماری ویروسی مبتلا شده است.

روز بعد این زوج جوان به مهمانان دیگر هتل در رابطه با شیوع یک بیماری ویروسی هشدار می‌دهند.

به گفته «لوسی» مسئولان تور مسافرتی «تامسون» با اینکه از شیوع بیماری در هتل با خبر شده بودند به خاطر اینکه هزینه اضافی متحمل نشوند هیچ اقدامی برای کمک به مسافران تور نکردند و این زوج جوان مجبور شدند تا پایان سفر (18 اکتبر) در قبرس بمانند چرا که مدیریت تور از خرید بلیط و اعزام زودتر از موعد این خانواده به انگلیس سرباز می‌زد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    امیدوارم حالش نهایتا خوب شده باشه
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    مشرق بیکاری حوصله داری ها
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بیماری ویروسی دست، پا ودهان که به همین اسم معروفه در کودکان زیر4سال که وارد اماکن عمومی می شوند،شایع است. علایم ظاهری بدی دارد ولی سوزش یا خارش ندارد و پس از مدتی خود به خود خوب میشود.حتی داروی خاصی ندارد و ویروسی است. در مهد کودکهای ایران بدتر است.الکی جو ندهید......
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    مشرق رو معمولا می خونم اما خوب به من چه حالا خیلی خبر مهمی هست بعضی از تیتر هاتون واقعا بده خوب اگر خبری نیست شما هم خبر ننویسید مجبورید الکی خبر ترک دیوار رو هم تیتر کنید فکر کردین اگر تیترهاتون زیاد باشه مردم فکر می کنن سایت پر محتواست
  • محیا صولتی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    این اتفاق اگه توی ایران بود کمپین حقوق بشر توسط همین غربی های بی وجدان راه می افتاد که ایران امن نیست آلوده است دروغ میگن تبهکارن و .... اما حالا هتل های پنج ستاره بزرگراه ویروسهای خطرناکه و وزارت بهداشت هم نداره قبرس که نظارت کنه. انگلیس هم در نتونسته روی این تور مسافرتی نظارت کافی داشته باشه تا شهروندانشون آسیب نبینند.
  • هانس ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    احسنت
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    به جهنم. مرگ بر انگلیس خبیث. عامل ترور و جنایت و حیانت و استعمار در ایران.
  • ناشناس ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    تو که علاقه نداری چرا این خبر وخوندی ؟وتازه کامنت هم گذاشتی براش ..فقط خواستی یه چیزی هم گفته باشی؟
  • نگارین ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    نوزادبه زیر1ماه ی گن.15ماهه میشه شیرخوار.دوم بیماری دست پا دهنه وهیچ خطری نداره HFM
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خدایا امین گوی بلند لال ممیران!!!!!!!!!
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    اینهمه کودک در فلسطین و عراق و سوریه و یمن و افغانستان و .... در جهان اسلام توسط انگلیس خبیث و امریکا و سگ منطقه ایشون کشته میشن یا به دلیل استفاده از سلاحهای نامتعارف، با مشکلات و بیماریهای عجیب و غریب به دنیا میان کسی اهمیت میده؟ انقدر منعکس میشه در رسانه های غربی؟ چهارتا رسانه پیزوری هم داریم اونا هم وقتشونو صرف چنین خبرهایی می کنن.
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    مرگ بر انگلیس خبیث و مزدوران داخلیش
  • سروش ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    الکی شایع پراکنی نکن که در مهد کودکهای ایران بدتر است یکی هم برای تأیید شایعه و شبهه افکنی شما به شما بگه احسنت سند داری با سند حرفت رو بزن کلی گویی شد حرف افسانه پردازی کلینتون و قصه گویی ترامپ روی شما هم اثر گذاشته.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    هتل پنج ستاره یک کشور متمدن اروپایی!! رو با مهدکودکهای ایران مقایسه می کنید؟؟؟ کاش چنین تعصبی واسه دفاع از مشکلات کشورتون داشتین.
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    آقای سروش و ناشناس عزیز اگر کمی مطالعه داشته باشید این حرف رو نمیزنید. مشکل بچه های پاک و معصوم رو با سیاست قاطی نکنید. میتونید یه سرچ (جستجو) ساده تو اینترنت داشته باشید. اسم بیماری رو سرچ کنید. متوجه میشید که اینهمه مشکل تو دنیا وجود داره بزرگ کردن این خبر جز ایجاد رعب و وحشت در هموطنان عزیز ایران هیچ عایدی نداره.مردم مظلوم ما که انواع و اقسام استرسها رو دارن تحمل میکنند و دم برنمیارن.... ضمنا فکرکنم سند و مدرکی محکمتر ازین نباشه که بچه خودم تو یکی از مهدکودکهای خوب و با امکانات همین کشور دچار همین بیماری شد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس