کد خبر 644900
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: خروج بدون روادید زائران از تمامی مرزهای هوایی، دریایی و زمینی مرزهای مهران، شلمچه و چزابه غیرممکن است.

به گزارش مشرق، حمید رضا گودرزی از تعیین بیمه گذار زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: با تمهیدات صورت گرفته بیمه دانا به عنوان مجری بیمه زائران اربعین حسینی تعیین شد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: پوشش بیمه ای زائران اربعین حسینی یک ماهه است و اعتبار آن از 20 محرم لغایت 20 صفر است و اعتبار آن به محض خروج زائر از خاک ایران آغاز و با ورود به کشور پایان می یابد.

وی با بیان این که مبلغ دریافتی از زائران برای بیمه 250 هزار ریال است افزود: ثبت نام به منظور مدیریت و ساماندهی هدفمند (صدور روادید، بیمه، تعیین مرز خروجی) از طریق سامانه سماح در حال انجام است.

گودرزی با اشاره به اینکه امکان خروج بدون روادید زائران غیرممکن است تاکید کرد: هموطنان علاقه‌مند به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین هستند باید از طریق سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir اقدام به ثبت نام و اخذ روادید کنند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیننده ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام هزینه 145 هزار تومان جهت صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی (ع)هزینه بالایی است به منظور رفاه حال افراد وتشویق افراد به حضور در در این مراسم باشکوه تنها به درافت هزینه بیمه اکتفا نمایید.ویا به منظور صدور ویزا به مبلغ 30یا 40هزارتومان بسنده نمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس