کد خبر 643069
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

پخش فصل هشتم مجموعه خارجی گروه تجسس RIS /season 8-Delliti Imperfetti با عنوان بازگشت گرگ ازیکشنبه 25 مهر ماه از شبکه سه سیما پخش می شود .

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، این سریال محصول 2012 ایتالیا در ژانر جنایی است. فصل هشتم این سریال دارای 20 قسمت 45 دقیقه ای است که شروین قطعه ای مدیریت دوبلاژ آن را برعهده داشته است. کارگردان این مجموعه فرانچسکو میچیکه است و بازیگرانی چون ماسسیمو مارتلا ، باربارا پترونیو و لئوناردو والنتی در آن نقش آفرینی کرده اند .
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است:گروه تبهکاری که با شیوه هایی خاص و با نقاب حیوانات باعث آزار و نا امنی مردم شده بودند در پایان فصل هفتم دستگیر و به زندان می اُفتند. یکی از آنها موسوم به گرگ ،ازبیمارستان فرار کرده و یکی از همدستانش را نیزدر راه انتقال به زندان فراری می دهد.همچنین دو نفر دیگر از این گروه نیز در راه انتقال به زندان دادگاه از چنگ پلیس می گریزند و دوباره گروه جنایتکار لوپو دور هم جمع می شوند . این خبر آرامش همه اعضا گروه تجسس را برهم می زند و آنها همه توانشان را روی پرونده این گروه تبهکار متمرکز می کنند.
 
این مینی سریال ازیکشنبه 25 مهر هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 18:00 از شبکه سه سیما پخش می شود و باز پخش این مجموعه روز بعد ساعت 1:30 بامداد و 9:30 صبح خواهد بود. .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    بس کنید هزاربار دیدیم این زهرماری رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس