کد خبر 643022
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز یکشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور یکشنبه با پنج دیدار آغاز می‌شود. این بازی‌ها را بررسی می‌کنیم.

*مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان، ساعت 15- ورزشگاه شهدای رفسنجان

داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‌ها: محمد هاشمی‌نسب، حامد صفایی و علیرضا جلالی، ناظر داوری: ایرج نظری

مس که پیش از بازی هفته گذشته برابر سپیدرود، سرمربی فصل پیش خود یعنی کریستیچوویچ را به رفسنجان برگرداند، مقابل شاگردان نظرمحمدی شکست خورد تا هفتمین باخت فصل را تجربه کند. این تیم می‌خواهد با شکست شاگردان وینگو از رده شانزدهم فرار کند. گل‌گهر هفته گذشته مقابل بادران در خانه شکست خورد تا صدر جدول را به سپیدرود «بفرما» بزند. تیم سیرجانی می‌تواند در صورت لغزش سپیدرود و اکسین البرز به صدر جدول بازگردد.

*فولاد یزد - سپیدرود رشت، ساعت 15- ورزشگاه شهید نصیری یزد

داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: محمدرضا طالبی، براتعلی مولوی و عقیل جهانبازی، ناظر داوری: فرشید افشار

فولاد یزد با سرمربی جدید خود، محمود امیری روند صعودی خود را پشت سر می‌گذارد. این تیم هفته گذشته یک تساوی باارزش در کرج مقابل اکسین کسب کرد، در مسابقه‌ای که تا دقیقه 84 از میزبان خود پیش بود و حتی می‌توانست پیروز مسابقه شود. سپیدرود هفته گذشته با پیروزی خانگی مقابل مس رفسنجان و هم‌چنین باخت ‌گل‌گهر به صدر جدول بازگشت. شاگردان نظرمحمدی می‌خواهند با شکست فولاد یزد به یکه‌تازی خود ادامه دهند.

*خونه‌به‌خونه مازندران - نفت مسجد سلیمان، ساعت 15- ورزشگاه هفتم تیر بابل

داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: حسن انتظاری، جواد قنبریان و مصطفی بینش، ناظر داوری: بهرام تقوی

شاگردان مرزبان هفته پیش نتوانستند مقابل ایرانجوان در بوشهر سه امتیاز کسب کنند و به تساوی بدون گل مقابل این تیم دست یافتند. این تیم رده چهارمی سعی می‌کند با پیروزی خانگی مقابل نفت به بالای جدول نزدیک‌تر شود. تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته نخستین پیروزی خارج از خانه خیبر خرم‌آباد را به این تیم تقدیم کرد و هم‌اکنون در رده دوازدهم جای دارد.

*خیبر خرم‌آباد - مس کرمان، ساعت 15 - ورزشگاه تختی خرم‌آباد

داور: احمد صالحی، کمک‌ها: فرزاد بهرامی، محسن سلطانی و روح‌الله تیموری، ناظر داوری: بابک وسیله‌بر

شاگردان داود حقدوست هفته گذشته توانستند با شکست تیم نفت در مسجد سلیمان، با هشت امتیاز به جایگاه چهاردهم جدول برسند. مس کرمان نیز همانند خیبر هفته گذشته دومین برد خود را کسب کرد. شاگردان ابراهیم‌زاده در هفته نهم با یک گل تیم پارس جنوبی را شکست دادند و به رده دهم آمدند.

*آلومینیوم اراک - اکسین البرز، ساعت 15 - ورزشگاه امام خمینی اراک

داور: پیروز سیف‌الله‌پور، کمک‌ها: حسین رحیمی‌پور، محمد نوری و حسین زمانی، ناظر داوری: زاهد بحرینی

آلومینیوم اراک با سه برد، سه تساوی و سه شکست در رده نهم جدول جای دارد و هفته گذشته در خانه راه‌آهن به تساوی بدون گل رضایت داد. اکسین نیز که هفته گذشته می‌توانست با کسب سه امتیاز، جای گل‌گهر را در صدرجدول بگیرد، در کرج به زحمت توانست مقابل فولاد یزد یک امتیاز بگیرد. شاگردان فیروز کریمی می‌توانند با پیروزی مقابل آلومینیوم و تساوی یا شکست سپیدرود به رتبه نخست جدول برسند.

*ملوان انزلی - نساجی مازندران، ساعت 15:15 - ورزشگاه تختی انزلی

داور: محمدرضا فغانی، کمک‌ها: حمید کنعانی، امیر مبشر و ناصر جنگی، ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی

تیم ملوان انزلی هفته گذشته نتوانست مقابل فجرسپاسیِ 10 نفره به سه امتیاز برسد و با تساوی، شیراز را ترک کرد. شاگردان محمود فکری در نساجی روی دور پیروزی افتاده‌اند و 9 امتیاز کامل سه دیدار گذشته خود را گرفته‌اند. این تیم برخلاف مشکلات مالی زیاد، به علت تفاضل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده پنجم جدول قرار دارد. نساجی محمد عباس‌زاده را در ترکیب خود می‌بیند که دوباره می‌درخشد و قصد دارد روزهای خوب خود را در پرسپولیس تکرار کند. جدال این دو تیم شمالی که در جدول در همسایگی هم هستند، مهم‌ترین بازی هفته دهم است.

*بادران تهران - فجر سپاسی شیراز، ساعت 15:15 - ورزشگاه اکباتان تهران

داور: مهدی شجاعی، کمک‌ها: حمزه سلیمی، رضا نجفی مجد و مهدی نجار، ناظر داوری: علیرضا رجب‌لو

بادران تهران در شرایطی میزبان تیم شیرازی خواهد بود که هفته گذشته کار بزرگی کرد و توانست با شکست گل‌گهر در سیرجان، این تیم را از صدر جدول پایین بکشد. بادران می‌تواند با پیروزی مقابل تیم رده هفدهمی فجر، به بالای جدول نزدیک‌تر شود. فجرسپاسی که کار سختی مقابل شاگردان میثاقیان دارد، می‌تواند با کسب این سه امتیاز از بحران خارج شود.

*پارس جنوبی جم بوشهر - راه‌آهن تهران، ساعت 15:30 - ورزشگاه تختی جم

داور: وحید کاظمی، کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی، حمید نادری و عباس صادقی، ناظر داوری: سعید بطحایی

این دو تیم در دو هفته گذشته روی هم یک امتیاز کسب کردند. مهدی پاشازاده که شاگردانش در راه‌آهن را در رده یازدهم می‌بیند، سال گذشته تیم پارس جنوبی را به دسته اول آورد و شناخت خوبی از این تیم دارد. مهدی تارتار هم مدتی در زمان حضور راه‌آهن در لیگ برتر کاپیتان این تیم بود و همچنین در سه مقطع سرمربی این تیم شد. جدال این دو مربی با تیم‌های پیشین خود می‌تواند نوید مسابقه‌ای جذاب بدهد.

*استقلال اهواز - ایرانجوان بوشهر، ساعت 15:45 - ورزشگاه تختی اهواز

داور: داود محرابی، کمک‌ها: مهدی الوندی، امید افخمی و امید جمشیدی، ناظر داوری: صفدر احمدی

تیم استقلال اهواز هفته گذشته سرمربی خود، حمیدرضا فرزانه را به علت استعفا از دست داد و اکنون به طور موقت، ابراهیم تهامی را روی نیمکت خود می‌بیند. این تیم هم‌اینک با کسب تنها سه امتیاز از 9 مسابقه، در قعر جدول جای دارد. ایرانجوان هم که هفته گذشته با تساوی بدون گل، خونه‌به‌خونه را در بوشهر متوقف کرد، با 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. هر دو تیم جنوبی وضعیت خوبی ندارند و می‌خواهند با کسب سه امتیاز این دیدار تا حدودی وضعیت خود را بهبود ببخشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس