امام جمعه سنندج گفت: واقعه تلخ کربلا برای تمامی مسلمانان دنیا واقعه‌ای دردناک و ناراحت کننده و تاسف‌آور است و هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود و مردم استان کردستان بی‌نهایت به حضرت امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) ارادت دارند.

به گزارش مشرق، ماموستا عبدالرحمن خدایی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: واقعه تلخ کربلا برای تمامی مسلمانان دنیا واقعه‌ای دردناک و ناراحت کننده و تاسف‌آور است و هیچ‌ وقت فراموش نمی‌شود.

وی گفت: هر انسان مسلمان و کسی که حضرت رسول اکرم(ص) را دوست بدارد و به او ارادت و ایمان داشته باشد برای واقعه کربلا و سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) ناراحت و دلتنگ و غمگین است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: ای کاش این اتفاق ناگوار واقعه کربلا در تاریخ ثبت نمی‌شد و هیچ وقت در بین عالم اسلامی اتفاق نمی‌افتاد و ان‌شالله همه مسلمانان بتوانند وظیفه عزاداری خود را به شیوه مشروع و احسن انجام دهند و خدای متعال نیز به همه مسلمانان دنیا تسلیت بدهد و هیچ وقت دیگر این واقعه دردناک در بین مسلمانان رخ ندهد.

وی گفت: همه مسلمانان برای آن واقعه دردناک که برای سلاله پاک رسول اکرم(ص) یعنی حضرت امام حسین(ع) رخ داد ناراحت هستند و از خدا طلب می‌کنیم هر چقدر که مقام امام حسین(ع) نزد خداوند عالی است مقام و ارزش او را عالی‌تر کند و عزاداران واقعه کربلا نیز مأجور باشند.

ماموستا خدایی افزود: این واقعه کربلا منتقم واقعی و حق‌تعالی از هر خطابار و خطا کاری انتقام می‌گیرد و به هر مطیعی که در راه خدا مبارزه و جان خود را فدا کرده باشد اجر جزیل و مقام عالی عنایت می‌فرماید.

وی اظهار کرد: مردم استان کردستان مقلد امام شافعی هستند و امام شافعی درباره عظمت حضرت امام حسین(ع) بیت‌های فراوانی فرموده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان و اهل‌سنت شافعی مذهب بی‌نهایت به حضرت امام حسین(ع) و اهل‌بیت ارادت دارند و برای واقعه کربلا تاسف می‌خورند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس