کد خبر 639637
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

یک رسانه وابسته به دربار آل‌سعود از مقاله یک شبه‌اصلاح‌طلب در نکوهش حضور ایران در سوریه ذوق‌زده شد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی العربیه که گرایش‌های علنی به صهیونیست‌ها دارد، نوشت: یدالله اسلامی (دبیرمجمع نمایندگان ادوار مجلس ایران - از احزاب اصلاح‌طلب)  حضور ایران را در سوریه به چالش می‌کشد. او در سایت انصاف‌نیوز به بشار اسد حمله می‌کند و مسئولیت جنگ را متوجه وی می‌کند. او می‌گوید آیا اگر ایران وارد نبرد سوریه نمی‌شد، جنگ با داعش به شهرهای ایران کشیده می‌شد؟
 
یادآور می‌شود نامبرده مدیر روزنامه توقیف شده فتح است که توسط تیم زنجیره‌ای مدیریت می‌شد. وی همچنین در فتنه و آشوب نیابتی سال 88 مدتی بازداشت شد.
 
یدالله اسلامی توضیح نداده که آیا ایران دخالتی در افغانستان داشت که طالبان (نسخه قدیمی‌تر داعش) 13 دیپلمات ایرانی را به شهادت رساندند؟ یا اینکه داعش اصلا چرا برای اشغال شمال عراق و شرق سوریه تشکیل شد؟
 
آیا مقامات اطلاعاتی و نظامی و امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی (حامیان فتنه سبز) بارها نگفته‌اند که راه‌اندازی و تقویت داعش صرفا برای ضربه زدن به اقتدار ایران بوده است؟ آیا شعور این مدعی دروغین اصلاح‌طلبی قد نمی‌دهد یا می‌داند و کتمان می‌کند که اصالتا اغلب اعضای گروهک تروریستی داعش سوری نیستند و به واسطه همکاری شبکه مالی سعودی با شبکه جاسوسی برخی کشورهای غربی، از طریق سربازگیری از کشورهای مختلف (غیرسوری) تشکیل شده است؟! 
 
آیا او نمی‌داند داعش به محض تشکیل به سمت مرزهای ایران (و نه سوریه) هجوم آورد و صراحتا جنگ با ایران را از اهداف اصلی تشکیل خود عنوان کرد؟
 
چرا یک مدعی اصلاح‌طلبی باید به تطهیر جنایتکارترین گروه‌های تروریستی عالم بپردازد و حق را به جانب او بدهد؟ آیا سند روشن‌تر از این که منطق شورش جنبش (فتنه) سبز همسو با منطق تشکیل داعش است؟!
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    ایندیگه کیه خاک بر سر. بجای اینکه از وهابیهای نامسلمان انتقاد کنه اومده به خودمون گیر داده و ما رو مقصر میدونه بیشعور
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    لعنت بر شیطان
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مرگ بر اصلاح طلب خائن ... درود بر جبهه ی مقاومت ... لعنت خدا بر فتنه گران و روئسای آنها
  • رضا ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    کسانی که حضور نیروهای ایران را به چالش میکشند خائن به اسلام وانقلاب میباشند وآنهایی که اینقبیل افراد را بعنوان دبیر مجمع باداشتن چنین تفکراتی انتخاب مینمایند یا نادان هستند یا مغرض وفتنه کر؟ خدایا ترا به رحمانیتت قسم می دهم همه کسانی که برعلیه ولایت وانقلاب اسلامی توطئه مینمایندرا هدایت ودر غیر اینصورت ذلیل وریشه کن بفرما. آمین رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس