فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان با حضور در جشنواه ضد جنگ و تاریخی «ورشو» در لهستان توانست در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شود.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» فیلمی به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی و تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان و نویسندگی عبدالجبار دلدار و پروانه مرزبان است که در سال 1393 ساخته شد. این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر سینمای ایران در آن سال حضور داشت. از نکات قابل توجه این اثر حضورش در جشنواره‌های خارجی است.

پیش از این فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» که یک اثر دفاع مقدسی محسوب می‌شود در جشنواره «جیپور هند» حضور پیدا کرده بود که توانست موفق به دریافت تندیس رز زرد و سبز بهترین کارگردانی و بهترین فیلم جشنواره در بخش جنگ و صلح شود.

داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال 1365 اتفاق می‌افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت هلال احمر است که شهید می‌شود اما خانواده او فکر می‌کنند که هنوز زنده است و دنبال او می‌گردند.

بر پایه این خبر فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در حضور بین المللی دیگر خود در جشنواره‌ «آباجا» در نیجریه و در جشنواره جنگی و تاریخی «ورشو» لهستان به ترتیب کاندید جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام، فیلم شریفی است با بازی مهدی فقیه، افسر اسدی، حسن علیرضایی و پرهام دلدار که هفته پیش از شبکه دو پخش شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس