رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهدم و می بینم که رهبر معظم انقلاب چه میزان به مقوله رسیدگی به محرومان و مستضعفین اهتمام دارند و آشفته می شوند، وقتی می شنوند که آقایی 57 میلیون از بیت المال حقوق گرفته است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز (یکشنبه 11 مهر) طی سخنانی در مراسم بهره برداری از 170 طرح فرهنگی و مذهبی برکت در مناطق محروم کشور اظهار کرد: تقارن افتتاح این مساجد و مراکز فرهنگی با شب اول ماه محرم، فضای دیگری را ایجاد کرده و چه خوش و مناسب بود که جلسه امروز ما به عطر نام اباعبدالله الحسین (ع) معطر شد.

وی در ادامه با اشاره به عظمت و مظلومیت امام حسین (ع) گفت: در میان ائمه اطهار علیهم السلام، این تنها امام حسین (ع) بودند که در لحظه شهادت تنها بودند و چشم به خیمه گاه هایی داشتند که دشمنان رجاله به سوی آنها یورش برده بودند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به ارزش والای پیاده روی مراسم اربعین و زیارت مضجع شریف سرور و سالار شهیدان بیان داشت: در تصاویری که از مراسم پیاده روی اربعین از رسانه ها پخش می شود می بینیم که حتی پیرمردان و پیرزنان از فاصله های طولانی و با طی کردن حدود 600 الی 700 کیلومتر خود را به کربلا می رسانند.

وی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به امر خدمت رسانی به محرومان و مستضعفین گفت: بیشترین همّ و غم رهبر معظم انقلاب، فکر افتادگان، درماندگان و بیچارگان است و معظم له آنگاه که می بینند خدمتی به یک فرد محروم شده است گل از گلشان می شکفد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: من از نزدیک شاهدم و می بینم که رهبر معظم انقلاب چه میزان به مقوله رسیدگی به محرومان و مستضعفین اهتمام دارند و آشفته می شوند، وقتی می شنوند که آقایی 57 میلیون از بیت المال حقوق گرفته است.

محمدی گلپایگانی افزود: باید از فردی که این مقدار از بیت المال حقوق دریافت کرده، پرسید که  با این همه افراد نیازمندی که در کشور وجود دارد چگونه این پول را هزینه می کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    خب به قول دخترشون در مجلس حقشون از نظام میگیرن این آقایون که میلیونی حقوق میگیرن حق سفر و تفریح فرزنداشونو میگیرن محروم و مستضعف نمیشناسن
  • هاتف ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    حضرت آقا حفظه الله آشفته می شوند وآقایان نوبخت وجهانگیری ...............سرمایه نظام و ...می دانند
  • کیان ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    اینها از رهبر عزیزمان فقط جملاتی که به نفعشان باشد قبول دارند، مثل توصیه ایشان به احمدی نژاد در خصوص عدم حضور در انتخابات. یادشان نیست که در این سالها چه خونی به دل رهبر انقلاب کرده اند. مجلس اصلاح طلبان و آن فضاحت استعفا یادتان هست.
  • علی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    ما وقتی خبر حقوق های نجومی را می شنویم ناراحت می شویم. وقتی می بینیم این موضوع رهبر عزیز را اینقدر ناراحت کرده ناراحت تر می شویم شما به فرزند زهرا بفرمایید دولت که برای این افراد کاری نکرد. ما هم بخاطر توصیه حضرتعالی بر همدلی و همزبانی خیلی با این ها کاری نداریم. اما به شما قول می دهیم اگر اراده کنید یک شبه دست همه آن ها را از بیت المال کوتاه می کنیم.
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    امان از زندگی اشرافی برخی مسئولین
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    باز حالا این مدیران نجومی اگر کار میکردن یه چیزی برخی از این مدیران کار درست و حسابی هم نمیکنن ولی حقوق آنچنانی میگیرن
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    این مدیران نجومی اون دنیا رو میخوان چی کار کنن؟!؟
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    سکوت مرگبار وکیل الدوله ها خبر از فجایع اقتصادی و اخلاقی بیشتر و بدتری میدهد !! _____________________________________________________________
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    حرف رهبرمون رو دولت زمین انداخته و ما نیز حواب آن را در سال 1396 خواهیم داد
  • هاشم ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    قربون حضرت آقا بشیم,لااقل دستور بدن ما خودمون حساب این ملعونای حرامخور رو بزاریم کف دستشون
  • حسین ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    اقای نوبخت که میگفتن سیزده نفر هستن که حقوق نجو می میگیرن وام های کلان صفر درصد را چطور توجیح میکنین ا قای جهان گیری شما که دفاع میکنین
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    بگذار دزدی کنند قیامتی هم هست هم در دنیا هم اخرت جوابشان سخت است
  • 108 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام خدا و رسول بر رهبر پاکان. باید هم آشفته شود این از سیره پیامبران است. کار کنان دفتر شان در قم یک میلیون حقوق نمی گیرند برخی حاضرند فیش حقوقیشان را منتشر کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس