کد خبر 638276
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری حرم مطهر رضوی اعلام شد.

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در دهه اول محرم
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی از اجرای برنامه های عزاداری به مناسب دهه اول محرم خبر داد و گفت: همزمان با ایام سوگواری سید سالار شهیدان، ویژه برنامه های عزاداری در ساعات مختلف شبانه روز، در حرم حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: حجت الاسلام و المسلمین فرازی از اول محرم، بعد از نماز صبح درباره «چهره های عاشورایی» به سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه و روضه خوانی می پردازند.

وی اظهار کرد: حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدمرتضی صالحی خوانساري در این هفته ساعت 10:30 با موضوع "اخلاق در مکتب عاشورایی" و حجت الاسلام والمسلمین کازرونی نیز بعد از نماز ظهر و عصر با موضوع "سخنان امام حسین(ع)" در رواق امام خمینی(ره)، به ایراد سخن خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه های قبل و بعد از نماز مغرب گفت: سخنرانی حجج اسلام و المسلمین اسلامی فر ساعت16:50 و محمد باقر فرزانه ساعت 18:30 از دیگر برنامه های هفته جاری به شمار می رود که ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

وی از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه زنی در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و عزاداری تدارک دیده شده است.
 
 
منبع: خبرگزاری «حوزه»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس