رهبر حزب کارگر انگلیس در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت راه‌حل دیپلماتیک برای حل بحران سوریه موثر است و باید به اقدام جنگنده‌های انگلیسی در سوریه پایان داده شود.

 به گزارش مشرق، «جرمی کوربین» رهبر حزب اپوزیسیون بریتانیا گفت که به جای تعمیق و گسترش اقدامات نظامی در سوریه، باید به راه حل دیپلماتیک بازگشت.

به نوشته روزنامه سان، رهبر حزب کارگر بریتانیا گفت جنگنده‌های انگلیسی باید ماموریت خود را در سوریه و عراق پایان دهند و تاکید کرد که حملات هوایی کارساز نیستند.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی گفت باید راه حلی سیاسی برای سوریه وجود داشته باشد و همه طرفین غیر از داعش را جمع کرد اما داعشی‌ها را به انزوا کشاند.

کوربینبا زیر سوال بردن اقدام نظامی بریتانیا در سوریه پرسید این کمپین تا چه حد تاثیر گذار بوده که ادامه‌دار باشد و نتیجه این حملات هوایی و تاثیرات سیاسی آن چه بوده است.

وقتی پارلمان بریتانیا برای اقدام نظامی در سوریه رای گیری می‌کرد، کوربین رای مخالف داده بود و مخالف مداخله نظامی این کشور در سوریه بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    این مرد را بیشتر معرفی کنید به ظاهر کمتر انگلیسی است..البته فقط در ظاهر ..به انگلیسیها کمتر میتوان اعتماد کرد..مگر انکه معجزه ای در کار باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس