رئیس‌جمهور سابق با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری تاکید کرد: برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم.

به گزارش مشرق، محمود احمدی‌نژاد با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد که در عمل به منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم
 
همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم.
 
ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.
 
به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.
 
از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون ، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.
 
محمود احمدی نژاد
 
احمدی‌نژاد: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات سال آینده ندارم
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 181
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 119
  • اصلاح طلب ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    کمی دیر شده آقا محمود. باید قبل از سخنان علنی رهبری نامه میدادی
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعاً در جواب این کامنت باید چی گفت؟!! بابا چقدر شما ها رو دارید؟ آدم یاد خوارج دوران امیرالمونین میافته. یه کم انصاف و عقل خوبه والا!! یه دیدار خصوصی بوده، آقا نظر دادن و ایشون هم عمل کرده! چرا باید به امثال تو نامه می داد؟!!! وقتی عده ای علنی کردن و آقا مجبور شدن پشت بلندگو اعلام کنن، ایشون هم اعلام تبعیتش رو علنی کرده.
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احسنت. این کار درست بود و البته پایانی بود بر رویای دوستان بهاری برای بازگشت احمدی نژاد به ریاست جمهوری. هر چند بهتر بود قید می شد بعد از این قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارند. چرا که از هم اکنون دشمانش چو انداخته اند که احمدی نژاد حالا که دستش از پاستور کوتاه شده می خواهد در شوراها فعال شود و دوباره شهردار تهران شود! یعنی شهری که اکثر مردمش به فتنه گر 88 رای دادند. پس بهتر بود قید می شد که در هیج انتخاباتی فعال نخواهد بود. این تنها راه دور شدن از تنش و دو قطبی است. چرا که احتمال حضور احمدی نژاد در صحنه ولو در حد عضو شورای یا نماینده مجلس هم تنش آفرین و عامل ایجاد بحران سیاسی است. او جایی در حلقه بسته قدرت نداشت و ندارد و نخواهد داشت. نتایج 84 و 88 هم صرفا به دلیل خطای محاسباتی سیستم بود. الان بهترین کار این است که روحانی به عنوان تک کاندیدا در انتخابات شرکت کند. به این ترتیب میزان مشارکت کاهش می یابد و روحانی با زیر ده میلیون و به صورت تحقیر آمیزی انتخاب می شود و همین خودش موفقیت است. در حالی که اگر امثال جلیلی و قالیباف در انتخابات شرکت کنند تنها کاری که می کنند افزایش حساسیت انتخابات و آرای روحانی است.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    تو هم توجیه بنی اسرائیلی درنیار دیگه. دیگه قضیه کاندیدایی احمدی نژاد به پایان رسیده.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احمق داره میگه خود شما بحث انتخابات را پیش کشیدید . در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست . یعنی .....
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    باید همون موقع که علنی شد ایشان هم اعلام تبعیت میکرد
  • امین ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    قبول شد
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    باید قبل از علنی گفتن آقا نامه میدادی نه الان که مجبور شدی
  • محسن ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یکی از مشکلات ما کینه برخی از احمدی‌نژاد است/ احمدی‌ نژاد اشکالات خودش را دارد اما برخی با کینه با ایشان برخورد می کنند به نظرم شدت کینه اینقدر زیاد میشه که برخی ازحامیان ایشون مجبور می شن دفاع و حمایتشون از احمدی‌نژاد رو از حالت تعادل خارج کنند. آقای احمدی نژاد به توصیه آقا تمکین کرده خب خدا پدرشو بیامرزه/ برخی میگن اگه تمکین نکرد، یه میرحسین دیگه ازش بسازیم و اگه تمکین کرد دنبال یه راه باشیم تا بگیم از میرحسین بدتر. خب این کجاش با بیاتات آقا سازگاری داره؟ آقا ایشون رو برادر مومن خطاب کرده و حامیانش رو هم از مومنین می دونه خب حالا ما دنبال قاتل بورسیلی می گردیم؟
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    فرض کنید این مساله برای روحانی اتفاق می افتاد. چه می شد؟ الان تهران در آشوب و تظاهرات بود.
  • اصلاحات ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    مشکوک میزنی محمود جون
  • یک اصلاح طلب ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    " اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم" .... خوب داداش من چرا علنی نگفتی؟ چرا وقتی دیدی در رسانه ها اعلام شده حرفی نزدی؟ چرا حامیانت موضع تند گرفتند و گفتند باید کاندیدا شوی و تو حرفی نزدی؟؟
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جام زهر را نوشاندن !
  • اصلاحات ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خوب چرا زودتر علنی نگفتی؟ چرا وقتی دیدی در رسانه ها اعلام شده حرفی نزدی؟ چرا حامیانت وقتی گفتند باید کاندیدا شوی تو حرفی نزدی؟؟
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام علیکم همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم. .....
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب محمود خان، دير شده برادر. تو هر كارى بكنى امثال من يه چيزى براى گير دادن پيدا مى كنيم.
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    تازه گفته با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند
  • یک اصلاح طلب ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    بله اما با نمره پایین
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یعنی باید کفتکوی خصوصی خود با رهبری را افشا می کرد و می گفت رهبری از من خواسته نیا؟ بنی صدر هم چو انداخت که امام به طور خصوصی به من گفته کاندیدا بشو!
  • میم ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلاح طلب، اصولگرا، پیوندتان مبارک!
  • ایرانی ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    حاج محمود دمت گرم . هنوز هم عاشقانه دوستت داریم . خدا قوت . روسیاهیش هم موند واسه امثال مشرق و فارس که ناشیانه عمل کردند.
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    شما برو به آقایون عقل کل گیر بده.
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    ایده آل گرا نباش همین الانشم با این کارش خیلیییییییییییییییییی جلوتر از روحانی و امثالش هست
  • Reza ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    :( دلم خوش بود موقع معرفی کاندیدای ریاست جمهوری مشرق تیتر خواهد زد. ( اژدها وارد میشود). بعد عکس احمدی نژادم میزد اون کنار. اما با این نامه باید تیتر بزنه چرا رفتی چرا رفتی دل بی قراره
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اینایی که میگن باید قبل از علنی شدن نامه میداد، اگر این کار رو میکرد هم بهانه میکردید که داره رهبری رو جلو میندازه. چون علنی شد اون هم نامه داد. الکی جو درست نکنید. حالا برید بچسبید به شیخ دیپلمات که ببینم تقصیر کیه مشکلات کشور؟؟!!!
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعاً که از قوم بنی اسرائیل هستید شماها ... این جلسه خصوصی بوده حالا اون نامردی که مضمون ملاقات را قبل از رهبری علنی کرده باید محاکمه بشه یا طرفین ملاقات؟!
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا اینقدر شما رو دارید؟ تنها کسی که اجازه دارد گفتگوهای خصوصی رهبری را افشا کند خود رهبری است.
  • پیرو خط رهبری ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    فقط احمدی نژاد ......... ان شاء اله انتخابات 1400
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    تو خیلی پر رویی! مرد حسابی امثال شما این موضوع خصوصی رو کشیدن وسط بعد میگی چرا زودتر نگفت؟! قرار بود قضیه مسکوت باقی بمونه! بفهم...
  • ناشناس ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا دست مریزاد آقای احمدی نژاد که جلسه خصوصی را تا وقتی رهبری اعلام نکرد با همه توهین و تهمت و افتراهایی که به ایشان زدند خناسان،علنی نکرد ولایت پذیری شما ستودنیست. حالا آقایان پاسخ بدهند که رهبری فرمودند برجام خسارت محض هست یا به مذاکرات خوشبین نیستم چه کردند که دم از ولایت مداری و ولایت پذیری میزنند؟؟؟؟؟ مرگ بر منافق
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد یکبار سال 88 حقیقت را برملا کرد، هاشمی کشور رو با اون پسر و دخترش به هم زد حالا چی میگی ...؟
  • فرشاد ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    بابا تحلیل! من مرده تحلیلتم فقط اونوقتم ....ر مملکت رو به باد میده اونوقت اینم یه موفقیت دیگس مگه نه؟ مردمم که موضوعیتی ندارن
  • محسن ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    متاسفانه از همین نامه هم بوی خودخواهی و هوای نفس میاد: «برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور»؟ مگه این آقا متصدیِ تبیینِ انقلاب در سراسر کشوره؟!! و بدتر از اون، سربرگِ نامه: رییس جمهور دورۀ نهم و دهم. یعنی چی آخه؟ یعنی این آقا هنوز در حال و هوای ریاست جمهوری سیر می کنه؟!
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    راست میگه. الان دیره
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین بر محمود که خیلی زیرکه
  • امیر ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به این قسمت از نامه احمدی نژاد توجه کنید: همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم. در نامه قید شده در مورخ 9 شهریور و امروز هم 6 مهر ماه و در این مدت که نصیحت رهبر معظم توسط خود حضرت آقا بیان نشده بود مثل مواقعی که حضرت آقا در باره مخالفت با معاون اولی مشایی به احمدی نژاد تذکر دادند و احمدی نژاد نمی پذیرفت،احمدی نژاد زیر بار نمی رفت و وقتی که دیدند حضرت آقا بیان فرمودند که من صلاح نمیدانم شما شرکت کنید و همه چیز علنی شد،خودتان را تابع امر رهبری میدانید؟؟؟؟ آقای احمدی نژاد دوران فریب مردم تمام شد..
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    160 درجه با اغماض، نزدیک به ضد رهبری صحبت میکنی وقتی هم کاربران مچتو میگیرن سعی میکنی بپیچونی. ایده مالیخولیایی تو برای کاهش حضور در انتخابات دقیقا خلاف صحبت های رهبریست که مساله اول رو اصل حضور میدانند و متفرع بر اون، بحث انتخاب شخص رو. ضمنا "بهتر بود" و "کاش" و امثالهم رو کاشتن سبز نشد. فعلا که در پیامش صراحتا گفته این دوره. احمدی شما از خر شیطون پایین بیا نیست. احمدی در سیستم قدرت جا داره خیلی هم جا داره. واقعا تحلیل رفتاری احمدی نژاد اصالت دادن به قدرته به هر قیمتی. چطور شده الان خطای سیستماتیک همسو با نظر آقای حجاریان برات حجت شده؟ اتفاقا برعکس، احمدی در جامعه اخلاق مدار جایی نداره. جامعه باید به سمت اخلاق و آرامش حرکت کنه. و اون کاملا مانع این مسیره. اصل سکونت و آرامش هم بین جامعه مسلمین یک حسن و هدفه. از خانواده گرفته تا جامعه و قرآن هم لتسکنوا الیها و هم رحماء بینهم رو ارزش و هدف میدونه. اون خلطی که تو میکنی تلاطم و هیاهو در نبرد با دشمن حربیه نه بین خود امت و ملت. تناقض یا دست کم تعارضات مضحکی یا در حالت خوش بینانه بر افکارت و یا در حالت بدبینانه بر ظاهر رفتارت حاکمه. به حدی فاجعه اس که کسی که فقط کامنت هات در خبر دیروز و پاسخ های ذیلش و کامنت امروز رو بخونه متوجه این مساله میشه. چاپ کن مشرق. خیلی انقلابی حرف زدم. برو حالشو ببر.
  • یوسف ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    دقیقا تو نامه داره تاکید میکنه که این دوره در صورتی که مشخصه دیگه دل آقا باهاش نیست.
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احمدی دلاور پیرو خط رهبر احمدی تو رییس دلهایی
  • امیر ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    الان سوئد هوا چطوره؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    شما حتما نیاز به روانکاوی و درمان فوری دارید. همه ما ما نسبت به کل کشور مسوولیم. بلکه نسبت به همه دنیا. اگر کسی جز این فکر کند اصلا مسلمان نیست. ضممنا ببخشید که عنوان رییس جمهور دولتهای نهم و دهم است. بگویید و روحانی و مجلسش قانونی تصویب کنند و سالهای 1384 تا 1392 را از تاریخ ایران حذف کنند.
  • sbu ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یا علی بذار هر چی میخوان بگن ، بگن خدا پشت و پناهت. برادر مومن آقا
  • امیر ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    سوئد نشین جان در زمان اعلام معاون اولی استاد مشایی توسط رییس پاکدستان،حضرت آقا مخالفت صریح خودشان را اعلام کردند ولی جناب استاد احمدی نژاد نمی پذیرفتند تا اینکه نامه افشا شد و ایشان چون تابع ولایت بودند بعد از افشا نامه پذیرفتند.. چرا شما سرتان را از زیر برف بیرون نمی آرید
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اینا رو باش. قرار بود قضیه مسکوت بمونه؟ یک ماهه رهبری این حرف ها رو به احمدی زدند و اتفاقا چون احمدی نژاد به سفرها و برنامه هاش ادامه داد بعضی از بزرگان جریان اصولگرا صلاح دیدن علنیش کنند. هیچ ربطی به اصلاحات نداره. نامه رهبری درباره مشایی رو آقای ابوترابی علنی کرد و توصیه رهبری رو هم در امسال آقای باهنر علنی کرد. اگه احمدی نژاد همون موقع امتثال میکرد کار به اینجا کشیده نمیشد.
  • امیر ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احتمالا زیر بار نرفتن جناب احمدی نژاد در مورد معاون اولی مشایی با توجه به مخالفت حضرت آقا و همچنین خانه نشینی 11 روزه ایشان و همراهی آقای مشایی برای ثبت نام ریاست جمهوری هم از ولایت پذیری ایشان بود.. بابا بی خیال
  • م-ب ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    مشرق منتشر کنی ها 1- آقا یا خانم اصلاح طلب از این که احمدی نژاد حداقل تو اصلاح طلبی رو سوزونده خیلی دارم حال میکنم 2- اگه احمدی نژاد یه ماه تاخیر کرده سرور اصلاح طلب ها و در عین حال خیانتکار و فتنه گر شما چند ساله که تاخیر کرده در عذر خواهی از مردم و رهبری 3- لزومی نداشت که احمدی نامه بنویسه چون قرار نبود محتوای این جلسه رسانه ای بشه حالا که رسانه ای شد احمدی هم نامه نوشت 4- هزارتا اصلاح طلب مثل تو انگشت کوچیک احمدی نژاد هم نمیشید فقط بلدید با شعارای فریبنده سر مردم ک.... بذارید چون هیچی از مدیریت کلان سرتون نمیشه 5- اگه یه جو فقط یه جو انصاف داشته باشی (که میدونم نداری) میری 4 سال اول احمدی رو با 4 سال اول روحانی (که به دولتش میگن ر ح م اجاره ای) مقایسه میکنی و میبینی کی واقعا به این مملکت خدمت کرد 6- لطف کن 2 تا از خدمات شایان دولت فعلی و اصلاح طلب رو بیان کن
  • مهدی ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    با انتشار این نامه احمدی نژاد تکلیف خود را روشن کرد منتظریم ببینیم آقایان معتدل و اصلاح طلب در برخورد با نظرات و دستورات رهبری چگونه برخورد میکنند ؟ آیا تبعیت میکنند و گردن مینهند یا مثل سال 88 دوباره بر طبل خودشان میکوبند ؟ آیا عمل میکنند یا مثل برجام خطوط قرمز رو رد میشوند و ........
  • ایمان ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    هنوز اقای مشایی و جریان انحرافیتان یادمون نرفته هنوز وقتی میخاستن اطرافیان شما رو بگیرن میگفتین اینان خط قرمز من هستن یادمون نرفته
  • ایمان ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اتفاقا نباید قبل از علنی کردن آقا نامه میداد، چون اون موقع معلوم نبود که آقا موافق علنی شدن بودند یا خیر؟ این یه کار احمدی نژاد دست کم بهترین کار بود، باید انصاف داشته باشیم
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    مشرق چاپ کن. میزنم شل و پلت میکنما. نزدیک به 15 کامنت من از دیروز تا به امروز سانسور شده. میخوایین باور کنین میخوایین نکنین اما من مقلد رهبری هستم. مقتدای سیاسی ام دکتر عارف هم مقلد ایشونه. این هواداران احمدی نژاد خیلی پررو هستند. محک ولایت پذیریشون نشون داد فرسنگ ها از ما عقب ترند. الان دارن مغالطه میکنند که بله اگه احمدی نژاد زودتر از علنی شدن نامه میداد میگفتید از رهبری داره هزینه میکنه. نخیر کسی نگفت باید زودتر نامه میداد. بلکه همانطور که خودش هم گفته این قضیه مال یک ماه پیشه. چرا بعد از توصیه رهبری باز سخنرانی ها و سفرهاش ادامه پیدا کرد؟ حرف ما اینه که چرا بی اعتناییش و به قول حتی خود مشرق، سکوت اطرافیانش که مدعی سینه چاکی ولایتند به حدی رسید که عده ای ناگزیر از علنی کردن ماجرا شدند و رهبری هم ناگزیر از موضع گیری علنی شدند. اصلاح طلبان معتدل ( و نه رادیکال ) اونقدر شرافت دارند که اگر رهبری حتی روحانی رو هم از حضور نهی کنند بپذیرند. بحثم رادیکال ها نیست. رادیکال های هر دو طرف از مصادیق باطلند.
  • علیرضا ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    درود محمود که حرف مولا سید علی عزیز رو ارج نهادی
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین حاج محمود
  • فرهاد ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    بردار محمود با دنیای سیاست خداحافظی کن چون دیگه جایی داخلش نداری میدونم دلت برای دوربین ها و سازمان ملل تنگ شده احمدی بای بای
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    منکه یکبار هم نشنیدم رهبری حرفی یا انتقادی از آن ارافیان احمدی نژاد بکند. اما دایم در مورد فتنه هشدار می داد!
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    این ها پشت و روی یک سکه اند.
  • با نام ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    مصداق بارز سرباز ولایت هستند ایشون نه اینکه مثل سران فتنه در مقابل منویات رهبری گارد بگیرند آدمی را آدمیت لازم است! متاسفم واسه افکار شما و طیف شما
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اشتباهی منفی دادم منم موافق کار دکتر احمدی نژادم یازهرا س
  • reza ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    افرین احمدی نژاد افرین مظلوم ترین رئیس جمهور ایران
  • سیمرغ ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب ناشناس سوئدی آن موقع این تحلیل شما القائات نفس به حساب نمی آید چون تحلیلتون را با جمله به نظر بنده شروع نکردید؟! این تحلیل های شما وحی بود؟!!!یا که نظر شخصیتون بهتر است شما نه از رهبری عقب بیافتید و نه گامی از ایشان جلوتر که برای آقای احمدی نژاد و انتخابات دیگر تصمیم می گیرید. در ضمن منظورتون از شهری که اکثر مردمش به فتنه گر 88 رای دادند چیست؟! بنده فکر می کنم که اگر تیغ و قدرت قضاوت را به دست شما بسپرند با این نوع نگاه تکفیر گونه خود خیلی از هم وطنانمان را از دم تیغ بگذرانید. در ضمن پاراگراف آخرتون دیگه آخر تحلیل و نبوغ سیاسی بود. حتما یک اسفندی برای خودتون دود کنید که چشم نخورید.
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    امثال شماها میترسید ازش که اینقد خوشحالید از تبعیت کردنش از نصیحت امام خامنه ای اگه نمیترسیدید ازاین ولایتمداریش اینطور نبودید
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    بالاخره به دستور امام مالک اشتر از پشت خیمه معاویه برگشت باید منتظر آینده بود
  • میم ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    میشه نظرت رو راجع به خاتمی هم بگی؟
  • اردوغان ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    تا ديروز كه با اقا قهر بود يهو حرف گوش كن شد محمود
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به فرشاد گزینه های مطرح قبلا امتحان خود را پس داده اند و در مقابل روحانی نمی توانند عرض اندام کنند و جز افزایش آرای روحانی کار دیگری نخواهند کرد. روحانی هر کس جرات کند کاندیدا شود را تبدیل به لولو خواهد کرد و عملا به رای آوردن روحانی کمک خواهد کرد. ضمنا آمریکا هم دم انتخابات برخی تحریمها را برای کمک به روحانی کاهش می دهد. به دکترگاوچران بله. بعد از نرمش قهرمانانه و صلح امام حسن علیه السلام آرامش کاملا برقرار شد و خبری از آنهمه جنگ و یتیم شدن اطفال و بیوه شدن زنها نبود. ما از شما انتظاری نداریم. اتفاقا احمدی نژاد مانند آن مادری است که برای آنکه بچه اش نصف نشود آن را می بخشد. بدیهی است که رهبری مثلا از روحانی خواسته بود در انتخابات نیاید الان خود شما و همکاران سبزتان داشتید تبعیت خود از رهبری را در خیابانها نشان می دادید! پس احمدی نژاد دیگر جایی ندارد. در دایره بسته قدرتی که شما ساخته اید فقط روشنفکران غربزده حق تنفس دارند.
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به امیر آن نامه را هم سایت و دفتر رهبری افشا نکرد! افشای نامه مردم عادی هم یک جرم بزرگ است چه رسد به نامه رهبری.
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به امیر ببین عزیزم همینکه احمدی نژاد کاری کرده که سلطنت طبیها و سبزهایی مثل تو دم از ولایت فقیه بزنند برای فهمیدن ولایی بودن او کافیست. شما از قماش همانهایی هستی که از جتاسوس اسراییل که اعدام شد و یا کسانی نامه های خصوصی رهبری را افشا می کنند حمایت می کنید.
  • محسن ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    ناشناس سوئدی اولا، قرار نیود توهین کنی. مگه من به شما توهینی کردم؟ ثانیا: بله، همۀ ما مسوولیم. منتها جایگاهِ خودمون رو می شناسیم و خودمون رو متصدیِ همۀ امور عالم نمی دونیم. و سوم: نگفتم اون سالها از تاریخ ایران حذف بشه. فقط گفتم کسی که دیگه رییس جمهور نیست چه لزومی داره که با سربرگِ ریاست جمهوری نامه بنویسه، اون هم نامه به رهبری.
  • amir ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    کاش اصلاحاتیها که حداقل دوبار کشور را به ورطه سقوط کشاندند نیز توصیه های رهبر را درهمین حدمحموداقا قبول میکردند!
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خدا شفایت بدهد. یک بنده خدایی هم بود که نماز را پشت سر امام علی علیه السلام می خواند اما شام را پیش معاویه می خورد و خیلی هم خودش را مسلمان می دانست! اگر تو یک کلمه حرفی از احمدی نزاد در خصوص کاندیداتوری در یکی از سفرها شنیدی بیا و بگو. شما از سایه احمدی نژاد هم می ترسید و این نشانه عظمت این مرد است. اتفاقا این سفرها بهتر است ادامه یابد. هیچ منافاتی هم با شرکت نکردن در انتخابات ندارد.
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    همینطور است. تا بیست سال آینده ایران در تیول برجامیان است. حداقل را گفتم.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    بله میشه. یک اظهار نظر صریح از رهبری درباره خاتمی بعد از جریان 88 نداریم. من میرحسین رو قبول ندارم و اون رو هم مثل احمدی نژاد یک شخص قدرت طلب میدونم. اول نمیدونستم. بعد که عیارش مشخص شد ازش جدا شدم. کروبی رو هم که از ازل قبول نداشتم. هر کس که از نظر اقتصادی فاسد باشه رو قبول ندارم. مهدی هاشمی رفسنجانی رو هم قبول ندارم. اما خاتمی خیلی زود مسیرش رو از اون دو تا جدا کرد. البته الان آیت الله هاشمی رو از آقای خاتمی بیشتر میپسندم. و باز هم با احترام به ایشان؛ نظرشون در رابطه با الگوی ژاپن و آلمان رو هم قبول ندارم. من تحت لوای هیچ جناحی نمیگنجم.
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به سمیرغ بله. درست فهمیدید. نگاه من به مردم مشابه نگاه مرحوم خلخالی است. مردمی که شعورشان بدان حد است که کورکورانه به لیست بی بی سی رای می دهند لیاقت تنفس در نظامی نظامی برایش صدهها هزار نفر شهید دادیم را ندارند.
  • حسین ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب ناشناس خارج نشین یه چیزهایی از احمدی نژاد به یادگاری مونده که نمیشه حذف کرد
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    من کاری به کامنت این آقا ندارم اما ببین کار به کجا رسیده که گاوچرون اصلاح طلبا میاد حرف از تعارض میزنه!! خدایگان تعارض شکسته نفسی نفرمایید!
  • علی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    شما ها و اونا رو چه قدر وقت و انرژی و سرمایه گذاشتید برآب تخریب احمدی نژاد
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    شما تا حالا خواب بودی داداش؟
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خصوصا آقایون بیست دقیقه ای
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اما فتنه گران سبز هیچ گاه از سخنان آقا تبعیت نکردن
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای احمدی نژاد به ولایتمداریتان احترام می گذارم
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یه دونه ای دکتر همیشه دعات میکنم به خاطر خدماتت اشتباهاتت هم خدا ببخشه ان شاء الله
  • نادر ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    حاج محمود دمت گرم. اشتباه قبلی رو با این ولایت پذیریت جبران کردی . یااااعلی
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خاتمی کیست نظرت را در مورد جناب هاشمی که جدیدا تضعیف توان دفاعی را در برنامه شان قرار دادند بازگو کن در حالی که این سخنانش با موضع گیری صریح رهبری مواجه شده اما امثال تو همچنان از او دفاع میکنند و دخترش را میپرستند میبینی تو مزوری و نمیتوانی کتمانش کنی چون آنچه در دلت میگذرد لاجرم در رفتارت هویدا میشود احمدی نژاد هم آنقدر میفهمد که اگر بخواهد غیر از توصیه رهبری رفتار کند بالاخره حقیقت آشکار میشود پس این تزهای آبکیت را نگه دار برای آبدوغ خیار وعده شام
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    سوئدیِ شیرینِ من، از این قیاس ها تا دلت بخواد میشه تراشید. یکی هم میتونه تو رو با ابوبکر البغدادی مقایسه کنه. یا با خوارج که کلامشان کلمه الحق یراد بها الباطل بود. بگذریم. اما باز ضدیتت با منویات رهبری مشخص شد. حتما این نقل رو هم شنیدی که رهبری همین سفرها رو هم به صلاح نمیدانستند؟ تابناک اصولگرا هم منتشرش کرد. نکنه باز منتظرید خود رهبری سفرها رو هم بگن به صلاح نیست و باز برای نظام هزینه ساز شوید؟
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یه محسن آیا بوی خودخواهی و هوای نفس اهانت نیست؟ ثانیا افق دید انسانها به اندازه همت خودشان است. شما همتت کم است به خودت مربوط است. ثالثا اگر صداقت داشتی از نوشتن یک مساله بدیهی مثل عنوان رییس دلتهای نهم و دهم ناراحت نمی شدی!
  • کیان ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    کلام رهبر فصل الخطاب است اگر ولایی باشیم. آنچه را که رهبر فرمودند به صلاح مملکت و صلاح احمدی نژاد برای جلوگیری از تخریب شخصیت ایشان بوده است و این نشانه درایت و آینده نگری رهبر انقلاب از فتنه ها و آشوبهایی است که در آینده برای ضربه زدن به انقلاب و احمدی نژاد برنامه ریزی شده است. اما آدم منافق باشه ولی نه دیگه به بی حیایی و پررویی این اصلاح طلبها. امروز همه مطیع رهبر شده بودند و به سخنان مقام معظم رهبری استناد می کردند و فایل صوتی ایشان را دست به دست می کردند برای استناد و دلیل. آدم دیگه اینقدر زود رنگ عوض نمی کند. تا دیروز دستورات و امر و نهی رهبر عزیزمان در مورد عدم قابل اعتماد بودن غرب و آمریکا، بی فایده بودن برجام، و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اقتدار نظامی و اینکه عدم حمله دشمنان فقط به خاطر اقتدار نظامی ماست هیچ اعتنایی نمی کردند و این دستورات و بیانات برایشان اهمیتی نداشت و حتی ناراحتشان می کرد ولی امروز پیرو خط رهبر شده اند و با بیان این دیالوگ که : آقا فرمودند عجب میدانداری ای می کنند.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    من خیلی خوشحالم که شما برای کوبیدن احمدی نژاد هم که شده مجبورید از ولایت فقیه حمایت کنید! یعنی همان چیزی که سال 88 علیه آن شعار می دادید. آری عزیزم. کسی که نامه ها و سخنان رهبری را قبل از خود ایشان یا دفتر و سایت رسمی ایشان افشا می کند ولایتمدار نیست.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آل امیه و آل زبیر هر دو از یک قماشند
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    درود بر احمدی نژاد خار چشم دشمنان
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جالبه محمود نامه زیرکانه نوشته و تیکه های خطرناکی دارد
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اندکی اصلاح شد. چاپ کن مشرق. سوئدی، لابد امام حسن رو العیاذ بالله بر احمدی نژاد تطبیق میدی؟ اگر معاویه (علیه اللعنه) و حسن بن علی (علیهما السلام) هم در داخل امت اسلام در زمان حاضر در کار باشد، طرف حقش قطعا احمدی نژادی نیست که رهبری صریحا یک شنبه سیاهش رو خلاف شرع عنوان کردند. یک انسان معصیت کار هرگز نمیتونه نماینده جبهه حق باشه. ضمنا صفر و یکی قضاوت کردن و همه را به یک چوب راندن کار تکفیری هاست. من بشخصه اگر رهبری روحانی رو هم از حضور نهی کنند میپذیرم. اگر قضیه مینو خالقی رو هم شخص ایشان اظهار نظر میکردند میپذیرفتم. به گواه دست کشیدنم از موسوی پس از سخنان ایشان. هرچند از همان وقتی که بی مستند ادعای 30 میلیون رای کرد از او دلچرکین شدم.
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    مشرق تو هم مونس و همدم گاوچران هاي افسادگر شده اي كه نظرات آب دوغ خياري آن ها را منتشر مي كنيد ؟
  • مجید ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    دوستان توجه داشته باشند که همه ی این اقدامات برای این بود که من و شما ،ما شویم .خوب الحمدلله قضیه ختم به خیر شد .دیگه بحث در این رابطه رو به پاسخ گویی دولت در رابطه با اقداماتش بکشانید.در حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی،فرهنگی
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    تبعیت از ولایت فقیه تنها چماقی است برای کوبیدن بر سر حزب اللهی واقعی. حالا چه در ماجرای برجام باشد و چه مساله اخیر احمدی نژاد. مگر سریال معراجیها را ندیدید؟ آن جا که رییس دانشکاه می گفت ما که حریف اپوزوسیون نمی شویم در عوض باید بگوییم این تشکیلاتیها – حزبی اللهی ها- ساکت شوند!
  • زهرا پرزیوند ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا سربرگش برای ریاست جمهوری هست.مگه خاتمی و هاشمی. و .... از این برگه دارن? من از ي شکایت ميکنم
  • اسفندیار ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احمدی مهر تو ایمان من است
  • بچه دهاتی ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    عجب ! کار از صحبت های توی جلسه خصوصی گذشته و رسیده به توی دل آقا!
  • رضا ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چون معصوم نیست پس الان هم که نامه داده نشون میده ولایتمداره. ثانیاً برید سراغ خاتمی فتنه گر و موسوی و کروبی درمانده رو بگیرید و بهشون بگید هنوز وقت عذرخواهی به خاطر فتنه 88 نرسیده؟
  • بچه دهاتی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    حضرت استوانه : جریان انحرافی هم از من یادگار ماند!! اطرافیان ما رو داشتند به اتهام جرم!"تماشای سی دی ظهور بسیار نزدیک است" می گرفتند؛ خیلی چیزها هست که یادتون نرفته...
  • علی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    درود بر احمدی نژاد
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    این دیگه مشکلیه شما دارین
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    فقط میتونم بکم حیف شد
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا هیاهو میکنی مگر نمیدانی آن رایی که نصیب جماعت اصلاحات شد فقط و فقط برای عبور از اسلام سیاسی بود همانهایی به مراد شما رای دادند که آشوبهای ۸۸ را رقم زدند و التزامی به ولایت ندارند و تو از آنها به عنوان باشعوران یاد میکنی در حالی که احمدی نژاد بدون رهبری جایگاهی در بین هوادارانش ندارد درست برعکس جماعت شما. اینقدر حق و باطل را مخلوط نکن که ننگ فتنه هیچگاه و با هیچ ترفندی از پیشانی جماعت شما پاک نمیشود
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    محمود جان دیر شده.
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اونا دفترخونه عقد و ازدواج زدن از اون سر برگ ها دارن!
  • عشق قدرت ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا سفر های استانی ادامه میدادی تو که تابع نظر رهبر هستی و خدمت گذار ؟
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به گاوچرون در حقانیت احمدی نژاد همین بس که امثال تو را وادار کرده طرفدار ولایت فقیه بشود ولو از سر نفاق. ضمنا حقانیت او بالاخره در ماجرای برجام بیست دقیقه ای کاملا معلوم شد! برائتتان از موسوی هم به درد خودتان می خورد. چون هدف موسوی فروختن کشور به آمریکا بود که الان به آن رسیدید و دیگر نیازی به موسوی ندارید.
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرين بر دكتر احمدى نژاد كه با تبعيت از رهبرى راه فتنه جديد را بست عمار ها هميشه ياور على هستند
  • محسن ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به ناشناس سوئد 1. بوی خودخواهی و هوای نفس که خطاب به شما نبود. مگه شما وکیل و وصیِ دیگرانی؟ 2. برو در آیات و احادیث در بارۀ رعونت (خود بزرگ بینی) مطالعه کن و ببین عاقبتِ خود بزرگ بینان چی بوده. 3. نوشتی: «اگر صداقت داشتی از نوشتن یک مساله بدیهی مثل عنوان رییس دلتهای نهم و دهم ناراحت نمی شدی!». عرض می کنم: نه این موضوع ربطی به صداقت داره (آخه چه ربطی؟)، نه من از اون عنوان ناراحت شدم ( آخه من چرا ناراحت بشم؟). فقط یه سوال دارم: اگه مثلا آقای هاشمی به رهبری نامه بنویسه و در سربرگِ نامه، خودش رو «ریس جمهور دورۀ پنجم و ششم» معرفی کنه، به نظر جناب عالی کارِ قشنگیه؟
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    "برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم" منظورش چیه؟یعنی اگر داشت با وجود فرمایش رهبری باز هم می آمد؟
  • حمید ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    در سفرها مگه درباره انتخابات صحبت میکنه؟ سفرهاش و کار گفتمانی باید ادامه پیدا کنه
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    سوئدی: بله من احمدی نژاد رو از شاهدان مشهود آیه: عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم میدانم. اما نه به معنای حقانیت او. بلکه بر مبنای جهان بینی خودم که شرور رو هم از الطاف الهی میدانم که مآلا برای ما خیر هستند. احمدی نژاد باعث شد ولایت پذیری خود من هم محک بخوره. حال اینکه صادقانه اس یا منافقانه، فقط خداست که علیم بذات الصدوره. قضاوت بین من و تو در این رابطه میمونه برای قیامت و یوم تبلی السرائر. البته که برائت من از موسوی به درد خودم میخوره. قرار نیست که به درد شما بخوره. من عمل صالحا فلنفسه. اما چیزی که برای من خیلی جالبه اینه که ظاهر رفتارت به گونه ایه که درش التزام عملی به قیامت دیده نمیشه وگرنه به لوازمش از جمله تهمت نزدن پایبند میبودی. این به سود خودته که نیت خوانی نکنی. از من چیزی کم نمیشه. من همانقدر که از روسیه نفرت دارم از آمریکا هم نفرت دارم. البته از روسیه کمی بیشتر، به خاطر نفاقش. و اما باز هم توهین آشکار و غیر مستقیم تو به رهبری. که نظامی رو که تحت لوای ایشانه و در هر صورت جهت گیری کلیش به نام ایشان ثبت میشه ادعا میکنی به آمریکا فروخته شده. اگر فروخته شده بود حتما کربلای ایران به پا شده بود. چون خود رهبری سال ها پیش گفتند اگر تاریخ تکرار شود، قیام امام حسین (ع) تکرار خواهد شد نه صلح امام حسن (ع). پس از نفی تالی، نفی مقدم لازم میاد یعنی هرگز ادعای واهی تو رخ نداده چون عاشورای مجددی در ایران رخ نداده.
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    از سایه احمدی نزاد هم می ترسید. والا او کلمه ای در مورد انتخابات در سفرهایش نگفت!
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به گاوچران این هم از کرامات احمدی نژاد است که پیروان جان لاک و سروش و پوپر را مجبور کرده آیات قرآن بخوانند! هر چند مانند داعشی ها از گلویشان بالاتر نرود. اما در واقع تو نباید به من ایراد بگیری. باید به امام خمینی ایراد بگیری که چنین روزهایی را دید که بند میم را در وصیت نامه اش گنجاند. متاسفانه نرمشهای قهرمانانه زمانی واقع می شوند که مردم آرامش را ترجیح می دهند و خواص رهبرشان را تنها گذاشته و خیانت کنند. برای همین به تعبیر خود رهبری پرشکوهترین شکل نرمش قهرمانانه همان صلح امام حسن علیه السلام است! در این زمان است که بدر به احد و خیبر به صفین تبدیل می شود و کشور هم به تیول معاویه صفتان سبز اموی در می آید. کربلا هم اتفاقا وقتی پیش می آید که همان کوفیان نامه نویس از لشکر شام بترسند و برای دور کردن خطر جنگ از کشورشان خود به جنگ حق و عدالت بروند. اما انشاء الله آینده روشن است. مردم ما بیست سال بعد از خواب بیدار خواهند شد و ماهیت شیطان پرستان را خواهند شناخت. ان شاء الله آنها مثل کوفیها نباشند که بعد از بیست سال سلطه معاویه نامه را نوشتنمد و منجی را تنها گذاشتند. شاید این بیست سال برای رساندن مردم ما به نقطه نامیدی مطلق و کمال انقطاع برسند و ضجه الهی عظم البلا و برح الخفا و انگشف الغطا را سر تمام وجود سر بدهند. آن وقت ظهور واقع می شود و دیگر نیازی به احمدی نزاد و امثال او هم نخواهد بود. ما می دانیم و شما و ذوالفقار.
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب گاوچرون شما که نفاق واضح آمریکا را در تمام مسائل جاری دنیا نمیبینی طوری که حتی برخی خواص ایران را سهل اندیشانه به اشتباه انداخته و تنفر بیشترت از روسیه ای را به رخ میکشی که ریاستش در دیدار با رهبری اشتراک نظرهای متعددی داشته واقعا انسان صادقی هستی ؟؟؟؟ ضمنا اونقدر از قضاوت و دنیای بعدی دم نزن در حالی که تمام مخاطبان مشرق را گاو میپنداری با آن اسم انتخاب کردنت غیر از آن بهانه ات شده قول رهبری در حالی که باقی را به همین چوب انتظار برای قول ایشان میرانی میبینی چه سریع خود را رسوا میکنی قطعا دروغگویان فراموشکارند نهایتا فعلا زمان صلح تحمیلی است تا عاشورا زمان باقیست این مردم هنوز زمان نیاز دارند
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای اصلاح طلب به جای باز کردن گاله، کمی یادبگیر! شما نه رهبری رو قبول داری نه احمدی
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آره فقط وقتی تیم فوتبال.. ببخشید منظور همون حزب سیاسی مطلوب شما بود... وقتی شما رای میاورید، رای گیری بسیار سالم و بی اشکاله و وقتی دیگران رای میارن خطای سیستمی اتفاق میافته!!! دمت گرم! باد از کدوم طرف میوزنه داداش؟!
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خوشحالم کرد. بهش امیدوار شدم. اگه همینطوری ادامه بده، شاید دوره بعد بهش رای بدم. دکتر تو رو به فاطمه زهرا پشت سر رهبری بمون
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا تکراری کامنت میذاری ؟! :))
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    آقا محمود مجبور شد نامه بده و الا از یک ماه قبل تا حالا باید طوری برنامه ریزی و رفتار می کرد که نزدیکان و هوادارنش را متقاعد کند بنا به مصلحت و برای حفظ وحدت انقلابیون و حزب اللهی ها از انتخابات کنارمی کشه ... این نامه فقط نمره محمود را به تک ماده رساند !! نه قبول شد و نه مردود... ایکاش کاری می کرد که مقام معظم رهبری مجبور نیاشد از خود مایه بگذارد.. محمود اگر انقلابی بود و اگر مطیع رهبر بود وقتی قول و حدیثهای حلقه اطرافیانش بالا گرفت و همگی با هم نهی ایشان را منکر شدند و شایعه و توطئه یاران ا.ه و ر.ح دانستند می بایست نامه را منتشر می کرد و به اطرافیانش تذکر می داد غائله را حتم کنند و نظر مقام معظم رهبری را با قول و فعل خود عملی می کرد نه اینکه بگذارد گند این کار انقدر بالا بزند تا مقام معظم رهبری مجبور شود پشت بلند گو بگوید : این هم علنی و اشکار و پشت بلند گو !!! محمود جان باز مردود شدی در امتحان ولایتمداری. امیدوارم این اخرین بار حجت کافی برای اطرافیان و طرفداران محمود باشد که او را پیرو رهبر و یاداور گفتمان امام خمینی می دانند!
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خیلی عالی ازش تشکر میکنم که کنار ملت مومن موند. بهت افتخار میکنم احمدی بعضی‌ها یاد بگیرند!!!
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    دقیقا! اصلاح طلبا به دلیل اینکه دارای عقل و تفکر مستقل نیستند، کینه‌ای که روساشون به دل دارند، به ذهن و دل اینها هم منتقل شده. میگی نه؟ الان ازشون بپرس چرا فحشش میدی؟ هیچی نداره غیر از دروغهای ماهواره‌ای و هوچیگری
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به شخصی که رهبری از او با عنوان برادر مومن یاد کرده برچسب شرارت میزنی؟؟!!! این است ولایپذیری ؟؟؟؟؟ جناب خودچران
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    :)))))) بابا ملت... جوگیر نشید تو رو خدا جای دیگه نگید بهتون میخندند دل چی؟ مشکوک چی؟ دل هاشمی چطوره؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    میگم چرا هی تکرار میکنی؟! یک بار کامنت گذاشتی ملت جوابت رو دادن. بازیه مگه؟!
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد هم که نیاید من به هر کسی غیر از روحانی رای می دهم.
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    از جمله آخرت تابلویه که اصلاحاتی هستی از بقیه حرفهات ادعا میکنی که ولایتی هستی از کل صحبتهات مشخصه که اصلا تقوا نداری یک مسیله رو هم به جای اینکه منطقی بحث کنی، جو میدی و توهین میکنی. مشخصه که شما یکی از اهالی تبلیغات چی هستی برای حزب سیاسیت
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    دقیقاً... حرفت را باید با طلا نوشت
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    حیف از احمدی نزاد که هموطنانی با شعور مثل شما دارد که حتی نمی فهمید احدالناسی حق افشای مکاتبات یا بیانات خصوصی رهبری را ندارد.
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چند چند هستید؟! اولا اگه طرفدار خاتمی هستی امکان نداره ولایتمدار باشی. چون عملکردش تا به امروز ضدیت هر چه بیشتر با رهبری داشته. اگه ولایت پذیرید، چه ملاکی بهتر از خود رهبری؟ مگه ۸۸ نگفتند قانونی اعتراض کنید؟ چه کردند؟ مگه بقیه مردم که ۹ دی اومدن توی خیابونها که خیلیهاشون به میرحسین رای داده بودند، راهشون رو عوض نکردند و اظهار برائت از فتنه گران نکردند؟ چرا خاتمی نکرد؟ هاشمی؟!! قضیه دود فتنه ۸۸ هنوز یادمه! ادعا کافی نیست. در عمل نشان دهید.
  • محسن ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جالبه که عنوانِ سفرهاشو میذاره: تبیین گفتمان امام و رهبری. اما در عمل کارهایی می کنه که از رهبری هزینه بشه.
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    قهر؟!
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اشتباه مثبت زدم!
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    :))))) نابغه زیاد داریم تو مملکت الحمدلله
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یقینا اگر احمدی نزاد زاویه ای با اسلام و رهبری داشت شما اصلاح طلبان او را حلوا حلوا می کردید.
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    درود بر احمدی نژاد، قبلا به خاطر عمل نکردن به فرمایشان و حتی دستورات رهبری ازت دلخور بودم. این کارت من رو امیدوار کرد به آینده. سعی کن از فرصت پیش آمده استفاده کنی و خودسازی بسیار کنی
  • محسن ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    نامه نوشتن با سربرگِ ریاست جمهوری این شبهه رو پیش میاره که ایشون همجنان خودش رو رییس جمهور می دونه. درسته که نوشته رییس جمهور دورۀ نهم و دهم، اما به هر حال ایشون با عنوانِ رییس جمهور نامه نوشته و این خالی از شبهه و شائبه نیست.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    گاو چرون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است تو تحت لوای هیچ حزبی نیستی تو تحت لوای احزاب مخالف احمدی نژادی ! دم احمدی نژاد گرم که توانست برای یه مدت هم که شده امثال تو را ولایتمدار و خواستار تبعیت از ولایت فقیه کند!
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    این دیگه چه رویی داره تا رهبر راجع به دیدارش با احمدی نژاد صحبت کرد دیگه دید ضایع شده حالا اعلام کرد برنامه ندارم؟آخه تابلو تا دیروز مارکو پولو شده بودیدفقط مونده بود کشورهای همسایه واسه تبلیغات بری . تو یک فاجعه هستی واسه مملکت گر چه بقیه هم چنگی به دل نمیزنن و اکثرا سنگ به سینه خودشون و حزبشون میزنن و مردم جایی ندارن اما تو دیگه تهشی
  • skandary ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    ای کاش بیشتر می گفتی چون واقعا حقیقت را گفتی. ای کاش از حلقه بسته قدرت بیشتر می گفتید و روشن تر. همین بس که اگر مردم ما خواهان رشد و تعالی و آسایش و آرامش اند و عدالت را برای کل جامعه می خواهند باید دست در دست هم این دایره بسته قدرت را بشکنند. آری پایان احمدی نژاد باشد اما شروع احمدی نژادها باید باشد. همه ما باید احمدی نژادیس باشیم تاخته بر دایره بسته عالی جناب ها و یقه های بسته و سفید.
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    به محسن 1- آری. مومن موظف به حمایت برادر مومنش است. 2- خود بزرگ بینی کجا و بلند همتی کجا. فرق این دو را نمی دانی؟ 3- عیبی ندارد. هاشمی اگر خود را در حد رییس جمهور می داند از همان عنوان استفاده کند!
  • سید ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    راستی حضرت آقا چند بار فرمودند من به مذاکره خوش بین نیستم پس چرا آقایونی که دم از آزمون ولایت مداری برای دیگران میزنن رفتن مداکره کردن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سینا ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    عشق یعنی یک خمینی سادگی عشق یعنی با علی دلدادگی عشق یعنی دست تو پرپر شده عشق یعنی یک علی رهبر شده عشق یعنی لافتی الا علی عشق یعنی رهبرم سید علی
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    مرگ بر اصلاح طلبان کثیف و خائن
  • جولا ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    من فکر میکنم این دکتر گاو چران را میشناسم. صحبتاش شبیه یه استاد دانشگاهیه تو دانشگاه شاهد. اگر لازمه اسمشم بگم خیالشو راحت کنم. بگم؟ نه، بگم؟
  • ناشناس ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا سران فتنه علنی و یا حتی غیر علنی از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی نمی کنند؟!!
  • ناشناس ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا سران فتنه گر اصلاحات علنی و غیرعلنی از مقام معظم رهبری عذرخواهی نمی کنند ؟!!
  • مهدی ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    پروفوسور. جلسه خصوصی بوده. قرار نبوده کسی بفهمه. یه عده اومدن و رو هوا زدن خبرو. بعد که داشت دعوا میشد آقا اومد ماجرا رو جمع کرد. احمدی نژادم حرف آقا رو تو همون جلسه قبول کرده بود. منتها وقتی قرار نیست کسی بدونه برای کی باید رسانه ای میکرد؟ بهتر و درست تر هم این بود که انجام شد.
  • ناشناس ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    خطاب به محسن هاشمی که نامه بی سلام و السلام به رهبر معظم انقلاب نوشت آیا کار قشنگی بود ؟!!
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    دکتر جان هشت سال زمامداری هم براتون کافیه دیگه! باید بپذیرید که جنابعالی هم مثل روسای جمهور قبلی ایران بیشتر از 8 سال نمیتونید کشورداری کنید! این قاعده هم درباره روسای جمهور تاریخ آمریکا هم صدق می کنه ولی درباره روسیه صدق نمیکنه!
  • مرتضی ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    یک نکته دیدار نهم شهریور بوده اگر به فرموده آقا عمل کرده اند پس سفر به گرگان بعد از آن تاریخ چیست؟؟؟
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    فعلاً هم به نفع احمدی نژاد و هم به صلاح مملکت هست که در انتخابات شرکت نکنه چون عده ای دنبال بهانه میگردند تا کشور رو دوباره به هم بریزند ... زنده باد احمدی نژاد
  • امیر ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئد نشین عزیز چون شما نمیتوانید هیچ جوابی بدید سریع میگویی افشا کردن جرم است.. عزیز من جناب احمدی نژاد زیر بار عدم معرفی مشایی به معاون اولی نمیرفت و برای اینکه نشون بده از برکناری مشایی چقدر ناراحته همزمان 17 مسئولیت بهش داد و این یعنی سرپیچی از نصیحت و دستور رهبری.. شما تا کی میخواین خودتونو گول بزنین؟؟
  • امیر ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئد نشین عزیز خیلی جالب اینه که شما فقط خودتان را ولائی میدانید و اهل قران و..... البته چون شما چشم و گوش بسته پیرو رییس جمهور قانون شکن و قانون گریز و خانه نشینی هستید که جز خود هیچکس دیگر را قبول نداشت چیز عجیبی نیست.. اتفاقا احمدی نژاد کاری کرده که ولائی واقعی مشخص بشه و آنهایی که دم از ولایتمداری میزدند و در برابر خانه نشینی سکوت کرده بودند(البته مصلحتی) رسوا شوند
  • امیر ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    محسن جان جناب سوئد نشین از پیروان جناب احمدی نژاد است.
  • امیر ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئدی جان عزیز از نظر شما ولایتمدار واقعی کسی است که در برابر مخافت حضرت آقا با معاون اولی مشایی مقاومت کند و 17 منصب به مشایی دهد و در برابر دستور حضرت آقا برای مخالفت با برکناری وزیر اطلاعات خانه نشینی اختیار کند..
  • امیر ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئدی جان لابد خانه نشینی 11 روزه و پیروی از مکتب مشایی از اصول اولیه ولایتمداری است
  • امیر ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    احمدی نژاد و قبول کردن امر آقا؟؟؟ لابد جریان معاون اولی مشایی و 11 روز خانه نشینی هم بخاطر پذیرفتن امر حضرت آقا بود؟؟؟
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به امیر اصلا حق با شما است. پس چرا شما و یاران فتنه گرتان و اربابتان آمریکا از این دشمن ولایت فقیه حمایت نمی کنید؟
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به امیر آری. ولایتمدار کسی است که سبب خشم دشمنان خدا شده است. اگر جز این بود شما و اربتان آمریکا او را روی سرتان می گذاشتید.
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به امیر بله همینطور است. جرا که آن کار سبب عصبانی شدن اصلاح طلبان شد. مشخص است که برنامه ای در وزارت اطلاعات داشتید که ناگام ماند. قطعا چیزی هست که برای رهبری مهم نبود امابرای شما مهم است.
  • محمد مهدی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام تصور کنید دکتر قبل از رهبری موضوع ملاقات خصوصی را علنی می کرد . اگر فکر می کنید که مخالفان دکتر ساکت می ماندند اشتباه می کنید. تیتر میزدند: - افشای جلسه محرمانه رهبری توسط احمدی نژاد - تلاش مذبوحانه احمدی نژاد برای کشاندن پای رهبری به انتخابات - سوء استفاده احمدی نژاد از جایگاه رهبری - افشای اسرار نظام توسط احمدی نژاد - آنچه رهبری نمی خواست افشا شود ، احمدی نژاد افشا کرد - مقابله احمدی نژاد با رهبری - و....... بنابراین برای مخالفان دکتر ، مخالفت با دکتر یک اصل است نه دفاع از رهبری. اما نکته قابل تامل: قرار نبود که این ملاقات علنی شود و دکتر احمدی نژاد هم بیاید جار بزند که آقا چنین فرمودند و بنده نیز نمی آیم. ملاقات خصوصی بود و قرار نبود بیرون درز کنه. در ضمن در جلسه روز اول در بیان حدیث اخلاق، حضرت آقا به علنی کردن موارد و امانتداری اخبار و حرف های خصوصی توصیه هایی کردند که نباید این مطالب را به کسانی که برای خود محرم و امین می دانید خبر دهید و اعلام کنید.... مومن این کار را نمی کند.... بنابراین اون فردی که خبر را بیرون آورده و به رسانه ها داده خطا کرده نه دکتر احمدی نژاد که پس از اعلان رسمی خود آقا موضوع را علنی کرد. اتفاقا دکتر دیر اعلام نظر نکرده بلکه کاملا به موقع و بجا اقدام نموده است ... مانند همیشه. یا علی
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    مشرق خجالت بکش. واقعا که!!! یک وقته من جوابی ندارم حرفی نیست اما اینکه وانمود بشه من جوابی ندارم و مثل اکثر دفعات آخرین کامنت ختم به مخالفانم بشه ناجوانمردی محضه. ضمن اینکه مطالبم مبتنی بر فقه نورانی تشیعه و توهینی درش نیست. پس دلیلی نداره چاپ نکنی. اگرم نگران خداینکرده خداینکرده گمراه شدن مخاطبانتی خبر دیگه از پربازدید خارج شد. پس چاپ کن که جواب حضرات رو داده باشم. آقای ناشناس 17:36 چرا مغالطه میکنی؟ قول رهبری اعم از اینه که مستقیما توسط خودشون نقل بشه یا اینکه با وسائط موثق نقل بشه. من وقتی استناد میکنم به قول رهبری یعنی حتی اگه مثلا با واسطه موثق میشنیدم که رهبری گفته اند میپذیرفتم. مساله احمدی نژاد از این جنس بود و سکوت کرد و ادامه داد تا نهایتا علنی شد. درباره همان روسیه هم من از یک سپاهی موثق شنیدم که رهبری گفته اند با آنها همکاری کنید اما اعتماد نکنید. خب این یعنی چی؟ من نگفتم آمریکا خوبه. گفتم دشمنه. اما روسیه دوستیه که در تاریخ ما بارها از پشت خنجر زده. این واقعا دردناکتره. ضمنا این هم تهمت شماست که من همه مخاطبان مشرق رو گاو میپندارم!!! دو سه سایت دیگه هم با همین اسم هستم. ولی مشرق بیشتر سر میزنم همین. ============== آقای ناشناس 17:46: ما دو مومن داریم یک مومن فقهی و یک مومن اخلاقی. مومن فقهی که در بیان فقها هم بیشتر استفاده میشه همان شیعه 12 امامی ظاهری هستند اما مومن واقعی با مراتب ایمانی مربوطه را خدا میداند. بنابراین تعبیر مومن رهبری درباره احمدی نژاد، شر و شرور رو ازش نفی نمیکنه. ضمنا برادر ولایتمدار، این تعبیر رو رهبری با چند قید محکمتر دیگر درباره ظریف و تیم مذاکرات هسته ای به کار بردند. ولایتپذیریتون رو اونجا هم نشون بدین. ============== اما سوئدی 17:15: 1) باهوش تر از آنم که نفسم رو در دامی که نفس شما بهش گرفتاره گرفتار کنم و آن هم تهمت زدنه. پس به همین توصیه عتاب آمیز اکتفا میکنم. 2) پاسخ هات عمدتا بی ربط بودند. دقت کردی که وقتی در مقام احتجاج و استدلال، به اصطلاحِ منطقیش مجاب میشی یا دست کم اقناع، بحث مربوطه رو مسکوت میگذاری؟ چندین مورد در همین بحث های ما در همین خبر رخ داد. از جمله جسارت هایی که به رهبری کردی و بهش اشاره کردم و بی پاسخ ماند. 3) مباحث نرمش قهرمانانه و امثالهم که گفتی اولا همیشه در اثر عقب نشینی مردم رخ نمیده بلکه گاهی مصالح دیگری در میانه مثل صلح حدیبیه. ثانیا هیچ کمکی به توجیه و پاسخ به استدلال من در نفی ادعای سراسر غلط و جسارت آمیزت در رابطه با فروش کشور به آمریکا نکرد. چون صحبت های جدیدت به اعتبار رخداد آینده بود که کشور به فلان بلیه دچار خواهد شد. نه ناظر به اثبات اینکه بله کشور به آمریکا فروخته شده. 4) این هم از دام های دیگر نفسه که کسی با اطمینان خاطر خود رو کنار ذوالفقار و دیگری رو مقابل ذوالفقار ببینه در حالیکه اولا حضرت یوسف هم میفرمایند: و ما ابرئ نفسی و ثانیا به قول استاد امام (ره) مرحوم شاه آبادی (ره) حتی سرزنش قلبی (دقت کنید: قلبی) شما نسبت به یک کافر ممکنه شما رو اهل شقاوت کنه و اون کافر اهل نجات بشه. خدا ما رو از جلسات اخلاق و تزکیه نفس، بی نصیب نگذاره. 5) بند میم وصیت امام (ره) هم ارتباطی با ما نحن فیه و ایرادهایی که من به شما گرفتم نداشت. چون بحث کلانی مثل جهت گیری نظام مربوطه که به ولی فقیه ارتباط مستقیم داره و مثل مسائل دستگاه ها جزئی و زیرمجموعه ای نیست. پس آیا منظورت اینه که مثلا رهبری کوتاهی کرده و شما باید در عمل به وصیت امام، عملا اقدام کنی؟ بهتره منظورت رو صریح و بی پرده بگی. ضمن اینکه در حیطه همان مسائل جزئی هم ولی فقیه فعلی ما آیت الله خامنه ای فتوای صریحشون در اجوبه الاستفتائات اینه که در نظام اسلامی، مرحله "عملی" امر به معروف و نهی از منکر، نباید توسط مردم اجرا بشه. من حدیث زیبایی رو قبلا هم از امیر مومنان گفته بودم: ما اضمر احد شیئا الا ظهر فی فلتات لسانه و صفحات وجهه.
  • ناشناس ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به مرتضی سفرهای استانی دکتر احمدی نژاد جنبه انتخاباتی ندارد.
  • ناشناس ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به گاوچرون امریکا دچار نفاق است که بجای حمله به ترویست ها در سوریه به نیروهای ارتش این کشور حمله می کند !
  • ناشناس ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    دکتر احمدی نژاد توی قلب مردمه .
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    حالا که احمدی نژاد اعلام انصراف داده معنای ان اینگونه نیست که مردم دوباره به حسن روحانی رای می دهند . دولت فعلی در این دوره مملکت رو به رکود کامل کشید و فقر و بیکاری و گرانی را برای مردم به ارمغان اورده است.
  • امیر ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    دوست ساکن سوئد اتفاقا فتنه گران و آمریکا دوستان کسانی هستند که بخاطر منفعت خودشان در برابر ایستادگی احمدی نژاد مقابل حضرت آقا سکوت کرده بودند(یگر همه جهانیان دلیل خانه نشینی محمودجانتان را میدانند..) شمای مدعی ولایتمداری چرا در برابر سرپیچی امر ولی امر توسط احمدی نژاد کفن نپوشیدید؟؟؟ نکند شما هم از این سکوت منفعتی میبردید؟
  • امیر ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئدی جان عزیز شما میگین 11 روز خانه نشینی و بلند کردن دست مشایی و ....سبب خشم دشمنان خدا شد؟؟؟ دیگه چی بگم
  • امیر ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئد نشین جان عزیز اگر پیروی از مکتب مشایی باعث عصبانیت اصلاح طلبان میشد پس چرا شورای نگهبان مشایی رو رد صلاحیت کرد؟ ببخشید ولی دارم احساس میکنم حتما منفعت عظیمی اعم از مالی و ..... از حضور احمدی نژاد نصیب شما شده که حتی 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد رو در ولایتپذیری جناب احمدی نژاد میدانی..
  • حسین ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    ناشناس خارج نشین شما الان میگین که احمدی نژاد امر رهبر انقلاب رو نپذیرفت و قهر کرد و 11 روز خونه نشست و مکتب مشایی رو قبول داشت تا اصلاح طلبان عصبانی بشن؟؟؟؟ خدایی تحلیلتان بدرد همون سرزمین غرب میخوره..
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به گاچرون هر چند ارزش پاسخ شنیدن نداری اما 1- الحمدلله! 2- این یعنی فرار به جلو. تحلیل شرایط کشور حسارت به رهبری نیست. چرا در دولت سابق خبری از نرمش قهرمانانه نبود؟ 3- صلح حدیبیه نرمش قهرمانانه نبود . کامنت مفصلی که زیر متن سخنرانی رییس جمهور عزیزتان در همین سایت مشرق نیوز گذاشتم را ببین. http://www.mashreghnews.ir/fa/news/593120/ 4- با نظر شما اساسا باید همه جهادها و حدود را تعطیل کرد چرا که شاید خودمان از آن فرد گناهکار بدتر باشیم! خیر. بدگمانی به نفس برای امور فردی است. نه برای امور اجتماعی. سکوت در مقابل خیانت امثال شما خودش یعنی رذالت. 5- البته که شما از رهبری سپری می سازید که فقط در این مواقع از آن استفاده می کنید. اما در تمام موارد دیگر در مقابل ایشان کور و کر تشریف دارید. آری. جام زهر را همینطوری به خود امام خمینی خوراندند. شرایط بند میم اگر ایجاد نشده بود الان لازم نبود رهبری مطالبات فرهنگی و سیاسی خود را به جای دولت از مردم بخواهد. و این یعنی مردم به صخنه بیایید. آن جانباز که حکم جهاد خواست، بهبه وی گفت من که خیلی وقت است که حکم داده ام! منتهی شما انتظار دارید رهبری رسما علیه دولت موضع بگیرد و خود را متهم به ایستادن در مقابل رای مردم بکند و دولت شما هم از خداخواسته بگوید دیدید ما داشتیم مشکل را حل می کردیم و رهبری نگذاشت؟ همه اینکارهای دولت شما برای قرار دادن مردم در مقابل رهبری است. اما رهبری بسیار زیرکتر از امثال شما است. این آرزو را به گور خواهید برد.
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    مالک اشتر?!! پشت خیمه معاویه ?!!!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سوئدی 16:44 1) کما هو اهله. 2) فروخته شده خواندن کشور به آمریکا در شرایط حضور رهبری و بر پا نشدن عاشورای دوباره طبق وعده ایشان، جز جسارت به رهبری چه معنای دیگه ای میتونه داشته باشه؟ 3) اتفاقا با مبنای خودت در مذاکرات هسته ای طرف پیشنهاد دهنده طرف غربی بود نه فقط در زمان دکتر روحانی که به تصریح رهبری از سال ها قبل. حتی قبل از 88. خیلی خنده داره که فقط یک مورد از مفاد این صلح رو بهش استناد کردی در حالیکه موارد دیگه مثل آزاد بودن مشرکین در پرستش بت هاشون یا پیمان بستنشون با قبایل دیگر یا برگشتنشون به مدینه که عملا عقب نشینی بود رو در نظر نمیگیری. اگر بخوای اینها رو هم توجیه کنی و بگی مآلا خیر هستند عینا همین توجیه رو میشه درباره تعطیلی بخشی از صنعت هسته ای هم کرد. 4) برای صدمین بار: خلط مبحث نکن. توصیه اخلاقی من به شما در رابطه با مسائل اجتماعی نبود. در رابطه با خودپنداری خود در آینده در کنار ذوالفقار و طرف مقابلت در مقابل ذوالفقار بود. ضمن اینکه اصل استدلالت هم قابل خدشه اس چرا که مثلا در رابطه با فریضه اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر هم چه در کتب فقهی و چه روایی آمده که شخص نباید خودش رو در نفس برتر از شخص مقابل بدونه و حتی در مورد نحوه عملکرد که آیا از موضع استعلاء باشه یا خیر هم مورد اختلافه و اتفاقا آقای مصباح یزدی با آن آراء هم از کسانی هستند که امر به معروف رو همیشه استعلاگونه نمیدانند. 5) باز هم صورت مساله رو پاک نکن. جهادی که رهبری بارها به اون دعوت کردند جهاد فرهنگیه که خودشون هم فرمودند حاضرم جانم را در این راه بدهم. و نیز جهاد در عرصه جنگ نرم. یک مرجع خلاف فتوای خودش سخنی نمیگه. فتوای ایشان صریحه که اجازه امر به معروف و نهی از منکر عملی در حکومت اسلامی به مردم عادی نمیدهند. رعایت شان رهبری رو هم که نمیکنی رعایت اتقان کلام خودت رو بکن که مبادا سست و بی مایه شود. اگر فکر میکنی کسی دنبال اینه که مردم رو مقابل ایشان قرار بده، طبق نظر مولایت باید به حد همان لسانی و نظایرش ( فرهنگی و مجازی و غیره ) بسنده کنی.
  • سیدمنصور ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    پس بی جا کرده بعدازنصایح رهبری به سفرگرگان رفته این یعنی عدم تبعیت ازولایت وهرکسی هم که تابع ولایت نباشد هیچ عملی ازاو پذیرفته نیست درپیشگاه خدا
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    در مباحثی که بین سوئدی و گاوچرون مطرح شد از طرف چرون از صلح حدیبیه به عنوان نرمش قهرمانانه یاد شد خوب هر چند اساسا قیاس اشتباهی است بیایید یکبار دیگر به آن توجه کنیم پس از آن صلح در مدت کمتر از دو سال تعداد مسلمانان بیش از دوبرابر شد اما حالا که کمی تا یک سالگی برجام مانده دقیقا چه تاثیر مثبتی از طرف برجام حس میکنید؟؟!! راستی درخواست گفتگوی تلفنی از کدام طرف مطرح شد؟ آیا قرار است فک پلمبی دیگر اتفاق بیفتد؟
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر رهبری به حسن روحانی می گفت که برجام را تصویب نکنید آیا حسن روحانی اطاعت می کرد؟!!!!! پاسخ روشن است.
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    این دوره نشد. ان شاء الله دوره های بعدی. یا برای انتخابات مجلس بعدی.
  • مش کریم ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    کاش سران فتنه هم مثل اقای احمدی نژاد با ارسال نامه از ولی امر اطاعت میکردند. اما اگر یکی از همین مدعیان اصلاحات برایشان این ماجرا رخ میداد . در نامه مردم را به خیابانها دعوت میکردند
  • خط ولایت ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    مشرق یک گزارش تهیه کن که بعد از جلسه خصوصی با آقا، احمدی‌نژاد دقیقا چه سفرهایی و برنامه‌هایی‌ داشت. آیا به جامعه نشان داد که دنبال کاندیداتوری نیست یا با کلک اینقدر دو پهلو کار کرد که آقا مجبور شدند علنی اعلام کنند. خطر این جریان از فتنه ۸۸ کمتر نیست.
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    انتخابات 1396 مهم است.
  • مهدی ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    بنده طرفدار آقای احمدی نژاد بودم ، اما زمانی که معاون اول خود یعنی اسفدیار رحیم مشایی رو برکنار نکرد و حرف رهبری رو گوش نداد و قهر کرد از چشم حزب الله افتاد ، باز هم بهتر که زود متوجه شد که بودن ایشون زهره برای ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس