کد خبر 634894
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

وزیر خارجه روسیه عذرخواهی مقامات آمریکا از بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل حملات به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور را تایید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه در سخنانی از عذرخواهی مقامات آمریکا از رئیس جمهور سوریه به دلیل حملات هوایی به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور خبر داد.

بر اساس این گزارش «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که واشنگتن از «بشار اسد» به دلیل حملات جنگنده های آمریکا به مواضع نیروهای سوری عذرخواهی کرده است.

گفتنی است جنگنده های آمریکا در هفته های اخیر مواضع ارتش سوریه در دیرالزور را بمباران کردند که بر اثر آن بیش از ۲۰۰ نیروی سوریه کشته و زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حقگو ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    بعد از ساقط کردن هواپیمای مسافربری و تکه تکه کردن چنصد زن و بچه بیگناه آمریکا به فرمانده ناو خود مدال داد و بعد از کشتن صدها زن و مرد و کودک عراقی توسط شرکت بلاک واتر عذر خواهی کرد امروز بعد از کشتن ۲۰۰ نفر از مردم سوریه عذرخواهی می کند ؟ معذرت خواهی برای زنان و کودکان بی سرپرست شده چه سودی دارد؟ اگر سوری ها یک سرباز متجاوز آمریکایی را می کشتند - آمریکا چه می کرد؟ برای هر کشته آمریکایی ارزش دلاری چند میلیونی و برای کشته های دیگران چند دلار ارزش قایل هستند؟
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    یوم لا ینفع الظالمین معذرتهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس