کد خبر 633992
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

تازه ترین حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مسکونی یمن ۹ شهید و ۶ زخمی بر جا گذاشت.

۹ شهید در حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به یمن
به گزارش مشرق به نقل از العهد، در پی حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش رازح در صعده در شمال یمن، 9 شهروند یمنی به شهادت رسیدند و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی منزل یکی از شهروندان در روستای مشرقه در بخش مرزی رازح در استان صعده را بمباران کردند که در پی این حمله 9 تن به شهادت رسیدند و 6 نفر نیز زخمی شدند. در بین قربانیان شماری زن و کودک حضور دارند.

این جنایت جدید عربستان ساعاتی بعد از جنایت وحشیانه این کشور در منطقه سوق الهنود در بخش الحوک در استان الحدیده که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن منجر شد، صورت گرفت.

بعد از شکست مذاکرات اخیر گروه‌های یمنی در کویت، ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود را به پایتخت و نوار مرزی یمن شدت بخشیده است. تعداد حملات این ائتلاف به مناطق مسکونی یمن در برخی از روزها به بیش از یکصد حمله می رسد و این در حالی است که اوضاع انسانی به دلیل ادامه تحریم هوایی و دریایی و مشکل بودن ورود کالا و دارو به این کشور بدتر شده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که تجاوز عربستان سعودی به یمن منجر به جان باختی 10 هزار یمنی و آواره شدن سه میلیون نفر شده است. همچنین حدود 200 هزار نفر به دنبال یافتن پناهگاهی به خارج از این کشور مهاجرت کرده‌اند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس