کد خبر 632973
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 130 هزار میلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم،گفت: امسال با اختصاص هزار میلیارد تومان به پروژه 4 خطه سازی محور هزار حدود 2 قطعه از 3 قطعه این پروژه تکمیل می‌شود.

به گزارش مشرق، وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه افتتاح 10 کیلومتر از محور دوم جاده هراز اظهار داشت: محور هراز کوتاه‌ترین مسیر به استان‌های شمالی و مازندران است و در این راستا جذابیت خاصی از نظر تردد دارد.

وی افزود: طی سه سال اخیر 4 خطه  کردن این محور در دستور کار قرار گرفت.

آخوندی اظهار داشت: 4 خطه کردن محور هراز در قالب سه قطعه اجرا می‌شود که از آمل تا بایجان به طول 62 کیلومتر تا پایان 95 تکمیل خواهد شد.

وی افزود: 10 کیلومتر فعلی جزو همین قطعه است و 8.5 کلیومتر دیگر باقی می‌ماند که تا پایان امسال تحویل می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: قطعه بعد از آبشار تا لاسم به طول 7.5 کیلومتر نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و بدین ترتیب حدود 68.5 کیلومتر از محور هراز 4 بانده می‌شود.

آخوندی افزود: قطعه‌ای دیگر به طول 29 کیلومتر حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بعد از سال 95 همه کارگاه‌های خود را در آن متمرکز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هزار میلیارد ریال اعتبار به 4 خطه کردم محور هراز اختصاص داده‌ایم،گفت: در این پروژه پل، تونل و دیوارهای بلند زیادی باید ساخته شود.

آخوندی ادامه داد: در حال حاضر 130 هزار میلیارد تومان پروژه در کشور داریم اما تخصیص اعتبارات به آنها ناکافی است که تلاش کرده‌ایم به روش‌های دیگر تامین اعتبار نظیر اسناد خزانه اسلامی،‌اوراق بهادار، طرح و ساخت و بازگشت دولت آنها را اجرا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تهرانی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    جاده هراز مرکز کشور رو به شمال شرق مازندران متصل می کنه. اصل اینه که این آقا بره و آزاد راه تهران چالوس رو بسازه. اگه این آزاد راه ساخته بشه، اونوقت تاثیر و نتیجه اش رو در روان کردن ترافیک مرکز کشور با شمال، همه خواهند دید. ولی آخوندی فکر نکنم مرد این کار باشه. او همواره دیدگاه منفی داره و هیچ وقت نمی گه: ما می توانیم. برعکس بیشتر اوقات می گه: ما نمی توانیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس