کد خبر 632816
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه از فرصت آتش بس برای تجدید قوای نظامی و ترمیم سازمان رزم و تسلیحاتی خود بهره می گیرند.

گروه جهان مشرق- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه از فرصت آتش بس برای تجدید قوای نظامی و ترمیم سازمان رزم و تسلیحاتی خود بهره می گیرند.

تجدید قوای گروه های تکفیری در پناه آتش بس سوریه

بنابر این گزارش، سخنکوی وزارت دفاع روسیه با بیان این مطلب از بدست آمدن اسناد و اطلاعاتی مبنی بر در راه بودن حملات گسترده تر از سوی گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد مستقر در داخل و خارج شهر حلب برای انجام عملیات های بزرگتر خبر داد. وی گفت که علی رغم اینکه دولت سوریه و گروه های هم پیمان آن بطور کامل و صد در صد اتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل که از حمایت امریکا و روسیه برخوردار می باشد را رعایت کرده اند اما روزانه شاهد صدها حمله تروریستی از سوی گروه های القاعده، داعش و ارتش آزاد علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه خصوصا در استان های دمشق، حماه، حلب، لاذقیه و حمص بوده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    خوب بمبارانشون کنید. القاعده و متحدینش که شامل آتش بس نیستند. غیر از اونا هم تنها گروههای مخالفی که در سوریه وجود دارند داعشه و کردها.
  • احمد ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    خوب بمبارانشون کنید. القاعده و متحدینش که شامل آتش بس نیستند. غیر از اونا هم تنها گروههای مخالفی که در سوریه وجود دارند داعشه و کردها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس