کد خبر 632777
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم.

به گزارش مشرق، سید ناصر موسوی عصر امروز در همایش تخصصی رفسنجان تدبیر، تلاش و توسعه اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است و همچنین وضعیت پیچیده‌ای در حوزه اشتغال داریم.
 
وی بیان کرد: همه مردم ایران شاهد بحران در اقتصاد کشور هستند و شاهد حلقه‌های مفقوده‌ای در توسعه اقتصادی کشور هستیم.
 
این مسؤول با اشاره به اهمیت دادن به اشتغال و کارآفرینی، تصریح کرد: این دو از نیازهای جامعه است و ما در مجلس برای بحث مالیاتی حدود 500 قانون دست و پاگیر را حذف کردیم که آماده ارائه به صحن علنی مجلس است.
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: آمایش سرزمینی را جدی نگرفتیم و بسیاری از کارها به صورت جزیره‌ای و الگوبرداری از مناطق دیگر انجام شده است.
 
وی تأکید کرد: اهمیت به بخش گردشگری را باید جدی گرفت، طرح‌هایی در این زمینه می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی مناطق نقش‌آفرین باشد.
 
موسوی تصریح کرد: برای تسهیلات مالیاتی برای بخش معادن از تجارب کشورهای مختلف الگوبرداری کنیم.
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد: در برنامه ششم توسعه تلاش داشتیم حضور کارآفرینان در فضای اقتصادی کشور نهادینه و از توسعه صادرات حمایت شود.
 
وی عنوان کرد: اهمیت به صادرات غیر نفتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که اقتصادی برون‌گراست را در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می‌کنیم و دنبال تسهیل فضای کسب و کار هستیم.
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برای صادرات موانع را بر خواهیم داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علي ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    توروخدا به اقتصاد كمك كنيد چرا بايد وضعيت اينگونه باشد
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    طرف داره میگه پیچیده شده کار و در لفافه داره میگه بلد نیستیم درست کنیم بعد شما التماس میکنی ترو خدا بیاین درستش کنید؟
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    یه خدا قوت پهلوان میگیم برای نماینده مجلسی که خودش اعتراف میکنه کار پیچیدس و بلد نیست چی کار کنه ولی تمام زورشو میزنه تا بیاد مجلس به مردم مثلا خدمت کنه. برادران عزیز شما برای خدمت به مردم تروخدا کاندید نشید، اجرتون پیش خدا خیییییلی بیشتره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس