مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: بزرگترین عملیات فرهنگی نظام انقلاب اسلامی یعنی راهیان نور دانش آموزی نیز از دهم مهر ماه با اعزام کاروان شهر قم آغاز خواهد شد که طی این اعزام ها، یک میلیون و 37 هزار دانش امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز طی نشست خبری که در آستانه هفته دفاع مقدس و به منظور تشریح برنامه بسیج جهت بازسازی واقعه غدیر، در محل پاتوق خبر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج با کمک همه سپاه های استانی و مردم، ١٦٧ نقطه را برای اجرای مراسم اماده کرده است.

فضلی گفت: در هفته دفاع مقدس نیز ٣٢ عملیات بزرگ دفاع مقدس را در ٣٢ سپاه استانی بازسازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های ارتش، ناجا، وزارت دفاع، بسیج و سپاه تصریح کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و سایر برنامه ها و اجتماعات دیگر را نیز در مدارس و دانشگاه ها خواهیم داشت.

جانشین سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بزرگترین عملیات فرهنگی نظام انقلاب اسلامی یعنی راهیان نور دانش آموزی نیز از دهم مهر ماه با اعزام کاروان شهر قم آغاز خواهد شد که طی این اعزام ها، یک میلیون و 37 هزار دانش امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، طی نشست خبری که به منظور تشریح برنامه بسیج جهت بازسازی حادثه غدیر برگزار شد، با بیان اینکه بازسازی میدانی واقعه غدیر از سال ٨٩ کلید خورد، افزود: امسال نیز در بیش از ١٦٠ نقطه مراسم خطبه غدیر برگزار می‌شود و بیش از یک میلیون نفر نمایش بازسازی غدیر را خواهند دید.

وی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در نظر داریم تا این مراسم در سوریه و شهر نجف عراق هم برگزار شود هرچند مردم کشورهای دیگر مثل افغانستان و عربستان و امریکا نیز برای برپایی این مراسم اعلام آمادگی کردند و ما امیدواریم با فراهم شدن بسترهای لازم، این مراسم در خارج از کشور هم اجرا شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ١٤ هزار نفر در داخل کشور درگیر برپایی این مراسم هستند.

در این نشست سردار ظریف منش رییس بنیاد بین المللی غدیر نیز با بیان اینکه امسال برنامه‌های زیادی برای بزرگداشت عید غدیر برگزار خواهد شد، با تاکید بر مشارکت مردمی در مراسم های این روز گفت:

ترویج و جشن غدیر مختص شیعه نیست و برنامه های زیادی در مناطق اهل سنت نیز توسط خود آنها برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس