کد خبر 632594
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

نخستین آیین تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ایران در المپیک 2016 ریو در شهر رامسر با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش مشرق، اولین مرحله از آیین تجلیل از مدال آوران المپیک در حالی برگزار شد که حدود 9000 نفر از مردم شهر رامسر در این مراسم حضور داشتند و مدال آوران با استقبال شمار زیادی از مردم وارد سالن برگزاری مراسم شدند. در این مراسم از حسن یزدانی، بهداد سلیمی، قاسم رضایی و کمیل قاسمی تجلیل شد.

به بهداد سلیمی و حسن یزدانی ٥٠ میلیون تومان رفاه کارت به علاوه یک سهمیه استخدام یکی از بستگان درجه یک و به کمیل قاسمی و قاسم رضایی ٢٥ میلیون تومان رفاه کارت و سهمیه استخدام یکی از بستگان درجه یک اهدا شد.

طبق توافق و اعلام قبلی قرار بود فقط به مدال آوران طلایی رفاه کارت ٥٠ میلیون تومانی اهدا شود که با هدف حمایت از تمام مدال آوران المپیک با موافقت دکتر گلزاده، مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه، مبلغ ٢٥ میلیون تومان رفاه کارت به مدال آوران نقره و برنز نیز اهدا می شود.

پیش از آغاز رسمی مراسم تجلیل، قهرمانان با حضور در محل فروشگاه نسل جدید رامسر، اولین خرید خود را با رفاه کارت هایشان انجام دادند.

آیین تجلیل از مدال آوران المپیک با حضور دکتر فرشید گل زاده کرمانی – عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، نماینده مجلس و شهردار شهر رامسر برگزار شد.

بهداد سلیمی - وزنه بردار فوق سنگین ایران - با اشاره به اقدام پسندیده فروشگاه رفاه در حمایت از مدال آوران ایران گفت: از شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای این اقدام دلگرم کننده تشکر می کنم و امیدوارم اینگونه اقدامات آغازگر تحقق وعده هایی باشد که دیگر سازمان ها به ورزشکاران می دهند که در این میان شرکت رفاه جزو پیشگامان بود و با اهدای پاداش و برگزاری مراسم تجلیل که با استقبال وسیع مردم رامسر برگزار شد، نشان داد که به ورزش و ورزشکار اهمیت ویژه می دهد.

بهداد سلیمی همچنین درباره اختصاص سهمیه استخدام رفاه به عنوان پاداشی برای خانواده مدال آوران خاطرنشان کرد: اشتغال زایی می تواند آثار مثبتی در جامعه داشته باشد، به خصوص که این اقدام پسندیده از سوی یک شرکت خصوصی و نهاد فعال اقتصادی مثل شرکت رفاه باشد که این حرکت می تواند برای بسیاری الگو باشد.

حسن یزدانی - مدال آور المپیک - نیز که در آیین تجلیل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از مدال آوران المپیک حضور داشت درباره پاداشی که شرکت رفاه برای مدال آوران ایران در المپیک در نظر گرفته است، اظهار کرد: پاداش 50 میلیون تومانی و اختصاص استخدام، به همراه استقبال مردم کشورم و شادی آنها، هدیه دلگرم کننده ای برای ما بود، البته پیش از المپیک چند سازمان قول هایی داده بودند که خیلی خوشحال می شویم که آنها هم به وعده های داده شده عمل کنند.

مدال آور المپیک ریو در بخشی دیگر از گفت و گوی خود در پاسخ به اینکه کدام یک از بستگان درجه یک خود را در فروشگاه های رفاه استخدام خواهد کرد، گفت: با توجه به معضل بیکاری برای جوانان، اختصاص سهمیه استخدام واقعا کار پسندیده ای از سوی خانواده بزرگ رفاه بود که جای تقدیر و تشکر دارد. به احتمال زیاد برادرم را برای استخدام در رفاه معرفی کنم.

قاسم رضایی که در کشتی فرنگی توانست مدال برنز کسب کند، حمایت شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از مدال آوران المپیک را اقدامی قابل تقدیر دانست.

این مدال آور المپیکی سپس درباره پاداش شرکت رفاه به مدال آوران المپیک، گفت: پاداش 50 میلیون تومانی و همچنین اختصاص استخدام، پاداش ارزشمند و مهمی برای مدال آوران است. حمایت شرکت رفاه دلگرم کننده است و من شخصا از این اتفاق تشکر می کنم.

کمیل قاسمی دارنده نشان نقره المپیک ریو هم یا حضور در این مراسم ابتدا ضمن تشکر از مجموعه رفاه جهت حمایت از مدال آوران المپیک خاطرنشان کرد: از شرکت رفاه به عنوان یک بخش خصوصی که بلافاصله بعد از پایان مسابقات المپیک به قولی که به مدال آوران داده بود، عمل کرد تشکر ویژه می کنم. اقدام مدیر عامل و هیات مدیره این شرکت واقعا جای تقدیر دارد. این مراسم با شکوه فراوان برگزار شد و از اینکه مردم انقدر به ورزش و ورزشکاران علاقه نشان می دهند خوشحالم.

این مدال آور ایران همچنین درباره پاداشی که از سوی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به وی تعلق گرفت گفت: 25 میلیون تومان رفاه کارت خرید به همراه یک دستگاه ماشین لباسشویی و یک عدد سکه تمام بهار آزادی به عنوان پاداش به من تعلق گرفت که شخصا از این تقدیر تشکر می کنم.

بنابراین گزارش، مرحله بعدی آیین تجلیل از مدال آوران المپیک در شهر تبریز با حضور اصغر رحیمی – سرپرست کاروان ایران در المپیک – ششم مهر ماه برگزار می‌شود.

در این مراسم از مجتبی عابدینی، کیانوش رستمی و حسن رحیمی تجلیل خواهد شد. همچنین آخرین مراسم آیین تجلیل از مدال آوران، دهم مهر ماه در شهر کرمان با حضور کیومرث هاشمی -ریئس کمیته ملی المپیک – برگزار خواهد شد.
تجلیل از المپیکی‌ها در میان استقبال پرشور مردم
تجلیل از المپیکی‌ها در میان استقبال پرشور مردم

 
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس