نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با بیان اینکه بازار فروش خودرو در رکود غرق است، گفت: مردم منتظر شکسته شدن قیمت خودرو نباشند.

به گزارش مشرق، غلام‌حسین قاسمیان در مورد مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره داخلی‌سازی 20 درصد تولید پژو در کشور اظهار داشت: این مصوبه خانه ملت تازه است و برای بررسی پیامدهای آن باید بیشتر بررسی شود.

وی تصریح کرد: هر سیاستی را که مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد قانون‌گذار تصویب کند، ما هم وظیفه پیروی از آن را داریم.

قاسمیان با تأکید بر اینکه وضع بازار خودرو هنوز در رکود غرق است، اضافه کرد: فروش خودروهای دسته دوم در بازار به معنای خروج از رکود نیست و رکود همچنان فضای اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران را غبارآلود کرده است.

وی با اشاره به اینکه خودروهای داخلی و خارجی از مجاری متفاوت قیمت‌گذاری می‌شود، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت روی خودروهای داخلی قیمت‌گذاری می‌کند و قیمت انواع خودرو تثبیت شده است.

قاسمیان تأکید کرد: مردم خیال نکنند که قیمت خودرو کاهش پیدا می‌کند؛ بیشتر مردم منتظرند تا قیمت‌ها شکسته شود و سپس اقدام به خرید خودرو کنند، اما منتظر شکسته شدن قیمت خودرو نباشند.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به اینکه این هشدار را باید به مردم بدهیم که تنها از نمایشگاه‌های دارای مجوز و پروانه کسب خرید کنند، افزود: مردم به فروشندگان روزنامه‌ای خودرو اعتماد نکنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های فاقد مجوز خودروی بسیاری در تهران فعالیت دارند که دنبال ساماندهی آن‌ها هستیم و این نمایشگاه‌ها شناسایی شده‌اند.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران، دبی را دروازه ورود خودروی خارجی به ایران معرفی و اظهار کرد: قیمت خودروهای خارجی هم با دلار و یورو در نوسان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس