کد خبر 630888
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲

قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: جهان پهلوان تختی را الگوی خود قرار داده ام.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو در مراسم سالروز تولد جهان‌پهلوان تختی اظهار داشت: من به دلیل ارادتی که به جهان‌پهلوان تختی دارم و اینکه این پهلوان را الگوی زندگی خود قرار داده‌ام در این مراسم حاضر شده‌ام. البته دوستانی هم در کشتی آزاد و فرنگی دارم که دیدن آنها در این مراسم مرا بسیار خوشحال کرد.

وی افزود: بدون شک اگر وزنه‌بردار نمی‌شدم در رشته کشتی و میادین بین‌المللی این رشته تلاش می‌کردم و افتخارآفرین می‌شدم و البته در حال حاضر هم که در رشته وزنه‌برداری فعالیت می‌کنم به دلیل کسب این افتخارات از خانواده خود تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم.

دارنده مدال طلای المپیک ریو در خصوص شرایط کنونی خود افزود: من تا قبل از المپیک ریو توانستم اولین ورزشکاری باشم که در جهان در طول مدت 6 ماه 3 بار به اوج آمادگی برسم و به نظرم این کار و کسب مدال طلا در المپیک سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری را به خود همراه داشته که من توانستم از پس همه آنها بربیایم و بدون شک با سخت‌کوشی تا المپیک بعدی و افتخارآفرینی دیگر به تلاش خود ادامه خواهم داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    .دلاور همشهری تو لایق بهترینی مردم کرمانشاه تا الپیک ۲۰۲۰ دقیقه شماری میکنند خدا قوت پهلوان خدا قوت دلاور در قلب تک تک کرمانشاهیان پهلوان جای داری ومردم هم ترا عاشقانه دوست دارند
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    کسی بیاد میاره تختی مقابل کدام مربیش ایستاد ؟ بقول گزارشگر کشتی (متاسفانه اسم ایشان را نمیدانم) تختی تک گل باغ پهلوانی است . کفش خیلی گشادی بپا کردی آقای کیانوش رستمی . بقول امام راحل که به بابک تختی فرمود : پسرم پهلوان باش نه قهرمان . قهرمان هستی اما پهلوان نیستی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس