پیشکسوت استقلال گفت: با پیروزی در دربی روز جمعه استقلال می‌تواند به یکباره اوج بگیرد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در مورد دربی هشتادوسوم پایتخت که روز جمعه برگزار خواهد شد گفت: دربی همیشه از هر نظر نسبت به سایر بازی‌ها متفاوت بوده است. درست است که در شرایط فعلی پرسپولیس صدرنشین است و استقلال در انتهای جدول است، اما اصلاً نمی‌شود به جایگاه دو تیم در جدول نگاه کرد و گفت پس قطعاً پرسپولیس برنده می‌شود. درست است که این تیم شرایط خوبی را دارد، اما استقلال هم نیاز مبرمی به برد دارد و قطعاً در این بازی با تمام توان برای پیروزی تلاش خواهد کرد. سابقه نشان داده است که جایگاه دو تیم در جدول مشخص نمی‌کند کدام تیم پیروز بازی خواهد شد.

او ادامه داد: من امیدوارم جمعه روز خوب استقلال باشد و بازیکنان در این بازی شرایط خوبی داشته باشند. دربی می‌تواند سکوی پرتاب استقلال و منصوریان باشد و فارغ از اینکه در پنج هفته قبل بردی را کسب نکرده‌اند، با پیروزی در دربی روز جمعه استقلال می‌تواند به یکباره اوج بگیرد.

هافبک راست اسبق آبی پوشان در مورد شرایط فنی این تیم نیز عنوان کرد: استقلال از نظر فنی هیچ چیزی از پرسپولیس کمتر ندارد. اما متاسفانه در این چند هفته تنها به خاطر شرایط خاص تیم و ناهماهنگی نتیجه نگرفته است. از نظر فنی و قدرت تیمی، استقلال حرف زیادی برای گفتن دارد. ضمن اینکه در تمام خطوط نیز بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند. این بازی خاص است و اصلاً نباید گفت چون استقلال فعلاً انتهای جدول است پس بازنده خواهد بود.

او در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال هنوز از نظر بدنی آماده نیستند و این تیم در اواخر بازی دچار افت بدنی می‌شود تصریح کرد: افت بدنی استقلال هم بیشتر به دلیل شرایط روحی و روانی است. اینطور نیست که بازیکنان از نظر بدنی تحلیل بروند. تیم تحت فشار است و نتیجه نگرفتن در این چند هفته باعث شده از یک جایی به بعد استرس و عدم تمرکز موجب سنگینی بازیکنان شود. وگرنه من بعید می‌دانم تیم در شرایط فعلی از نظر بدنی مشکلی داشته باشد.

بازیکن اسبق سرخابی‌ها که سابقه پوشیدن لباس هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را در دربی دارد، راجع به فرق دربی‌های قدیم با دربی‌های فعلی اظهار داشت: دربی هیچ فرقی با گذشته نکرده است. بازی همان بازی است و حواشی مخصوص به آن هم مثل همان حواشی قدیم هستند. البته درست است که آن وقت‌ها رسانه‌ها مثل الان نبودند، ولی با این حال آن موقع هم بازی‌ها کم حاشیه نداشت. هنوز هم دو تیم مثل سابق بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند و این بازی با تمام بازی‌های دیگر لیگ متفاوت است. دربی هیچ وقت تغییر نمی‌کند و همیشه برای مردم جذاب است.

مجید نامجومطلق در پایان در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دربی هشتادوسوم گفت: به اعتقاد من این بازی را هیچ وقت نمی‌شود پیش‌بینی کرد. خیلی وقت‌ها تیمی که بهتر بوده است در دربی باخته و تیم ضعیف‌تر که شرایط بحرانی داشته پیروز این بازی شده است. جذابیت دربی به همین است که غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌شود گفت قطعاً چه تیمی برنده خواهد شد. در این بازی به خاطر شرایط سخت و پرفشار، موقعیت‌های کمی روی دروازه‌ها ایجاد می‌شود و تیمی که بتواند از معدود شانس‌های خود استفاده کند برنده خواهد بود. با این حال من امیدوارم استقلال روز دربی شرایط خوبی داشته باشد و بتواند پیروز این بازی مهم شود.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    بله درسته ، دربی میتواند سکوی پرتاب استقلال به قعر جدول باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس