ترامپ در گفتگو با راشا تودی اظهار داشت: «خیلی بعید می‌دانم که روسیه در انتخابات آمریکا تاثیر بگذارد و اتفاقا این دموکرات‌ها هستند که از همه خطرناکترند و آنها باید پاسخگوی این قضیه باشند».

سرویس جهان مشرق - دانلد ترامپ در گفتگوی تلفنی خود با راشا تودی به مجری‌گری «لری کینگ» مجری شهیر آمریکایی، از عراق، هیلاری کلینتون، رسانه‌ها و مهاجرین غیرقانونی سخن گفت.
 
«دانلد ترامپ» -نامزد جمهوریخواهان- که پیش از این در اکتبر سال 2013 و در آستانه اعلام کاندیداتوری خود در برنامه «پولیتیکینگ» به مجری‌گری «لری کینک» -مجری شهیر آمریکایی- حاضر به گفتگوی تلفنی شده بود، این بار نیز از طریق تلفن در گفتگو با این مجری کهنه‌کار دیدگاه‌های خود در مورد هیلاری کلینتون، عراق، رسانه‌ها و مهاجرین غیرقانونی را بیان کرد.
 
 
 
 وقتی لری کینگ از ترامپ در مورد بزرگترین چالشی که می‌تواند در آستانه ورود وی به کاخ سفید به عنوان رییس‌جمهور آمریکا گریبانگیرش شود پرسید، ترامپ از رسانه‌ها و جراید یاد کرد. او به لری کینگ گفت که «عدم صداقت رسانه‌ها» او را بیش از هر چیزی می‌ترساند. ترامپ اظهار داشت: «ممکن است چیزی را بگویید که خیلی هم عالی است اما جراید و رسانه‌ها با دخل و تصرف و تغییر حرفهای شما، بلایی بر سر اظهاراتتان می‌آورند که یک نتیجه دیگر در اذهان عمومی می‌دهد»
 
 در بحث عراق نیز، ترامپ اوباما و هیلاری کلینتون را بخاطر بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از عراق در سال 2013 بسیار مورد سرزنش قرار داد. وقتی مجری برنامه به این اشاره کرد که سرح خروج از عراق، در اصل مربوط به بوش بود، ترامپ هر دو دولت را محکوم کرد: «باید واقع‌نگر باشیم. اولا که حمله به عراق یک اشتباه مهلک بود که بوش مرتکب شد و دوما حالا که در آن منجلاب گیر کرده بودیم، خروج از آن کشور اشتباه دیگری بود که اوباما مرتکب شد».
 
{$sepehr_media_1756336_400_300}
 
ترامپ در رابطه با هیلاری کلینتون به کینگ گفت: «مسئله این نیست که من از هیلاری خوشم نمی‌آید. مسئله این است که او اصلا کار مثبتی برای آمریکا انجام نداده است. او، دروغگوست و به آنچه که می‌گوید باور ندارد. او نمی‌تواند به آمریکا عزت ببخشد و این بر همگان ثابت شده است. حالا چرا باید من این نکات را نادیده بگیرم؟».
 
ترامپ در رابطه با تاثیرگذاری احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا اظهار داشت: «هیچ چیز در زندگی آسان نیست. خیلی بعید می‌دانم که روسیه در انتخابات آمریکا تاثیر بگذارد و اتفاقا این دموکرات‌ها هستند که از همه خطرناکترند و آنها باید پاسخگوی این قضیه باشند». 
 
ترامپ در گفتگو با راشا تودی چه گفت 
 
 وقتی لری کینگ آخرین سوال که مربوط به مهاجرین غیرقانونی بود را مطرح کرد، تماس تلفنی به ناگاه قطع شد. کینگ، بینندگان برنامه را از صحت و سلامت ارتباط خطوط تلفن مطمئن ساخت و نظر بر قطع تماس از سوی ترامپ داشت.
 
ستاد دانلد ترامپ به ریاست خانم «کلیان کانوی» دیروز طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ترامپ هیچگاه قصد مصاحبه با یک رسانه روسی را نداشته و وی به شرط اینکه لری کینگ از گفتگوی بین آنها یک پادکست بسازد، حاضر به گفتگو شده است اما کینگ از این موقعیت سواستفاده کرده و بطور زنده این گفتگو را بر روی پخش برده است. این در حالی است که همانطور که پیش تر اشاره شد، ترامپ قبلا در سال 2013 به طور زنده با لری کینگ در همین برنامه و شبکه گفتگو کرده بود و کاملا واضح و مبرهن است که ستاد او به دلیل حساسیت فعلی در مورد روسیه، اقدام به صدور این بیانیه کرده است.
 
 
 منابع:
 
https://www.rt.com/usa/358715-trump-larry-king-interview/ 
 
http://talkingpointsmemo.com/livewire/trump-camp-explanation-rt-interview 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    دموکراتها برای اسرائیل سودمند تر اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس