فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی« ذهن زیبا» ، «تفنگ لالا» ، «ناشناس»،«زمانی برای پشیمانی» ،«بعد از زلزله»، « مومو» و « مهره سوخته» دوشنبه 31 مرداد ماه همزمان با سالروزشهادت حضرت علی ابن ابیطالب علی (ع) ازشبکه ­های یک ، دو ، سه و تهران پخش می­ شـود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی« ذهن زیبا» ، «تفنگ لالا» ، «ناشناس»،«زمانی برای پشیمانی» ،«بعد از زلزله»، « مومو» و « مهره سوخته» دوشنبه 31 مرداد ماه همزمان با سالروزشهادت حضرت علی ابن ابیطالب علی (ع) ازشبکه ­های یک ، دو ، سه و تهران پخش می­شـود .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

****************************

شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « ذهن زیبا» دوشنبه 31مرداد ماه ساعت 16از شبکه یک سیما پخش می شود .

دراین فیلم با بازی راسل کرو ، ادهریس، کریستوفر بلامرو جنیفرکانلی می بینیم : " جان نش " نابغه ریاضی جوانی است که درسال 1947 دردانشگاه پرینستون تحصیل می کند. او تئوری های نوآورانه خویش را دراین دوران عرضه می کند و باعث انقلابی درعلوم ریاضی و اقتصاد می گردد.سه سال بعد اواستاد این دانشگاه می شود وسپس به استخدام پنتاگون درمی آید تا دراوایل دهه پنجاه ودراوج جنگ سرد به مبارزه با جاسوسان روس بپردازد . درهمین دوران او با " آلیشا" دانشجوی تیزهوش خویش ازدواج می کند و صاحب فرزندی می شود ، اما به زودی توهمات و تصورات مالیخولیایی به اوهجوم می آورد و دچاربیماری اسکیزوفرنی و پارانویا می شود. نبوغ و دیوانگی درهم می آمیزد و مرزمیان واقعیت خیال و توهم در ذهن او درهم می ریزد.

فیلم سینمایی« ذهن زیبا» به­ کارگردانی ران هاوارد و تهیه کنندگی ران هاوارد و بریسان گریزرمحصول­سال 2001 آمریکا است .

****************************

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « تفنگ لالا» به کارگردانی و تهیه کنندگی  نینگ جینگ وو ، محصول سال 2008 کشورچین ، دوشنبه 31مرداد ماه ساعت 14:30 درقالب برنامه « سینما آفتاب » ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود.

«لالا» یک پسربچه چینی است که به همراه مادربزرگش دریک دهکده زندگی می‏کند. زمانی تا برگزاری مراسم جشن بلوغ او باقی نمانده است. بنابراین او ومادربزرگش درپی تهیه مقدمات این جشن هستند. یکی از لوازم این جشن تفنگ است. براساس رسوم کهن مردم این روستا، هنگامی که پسری به سن بلوغ می‏رسد اجازه دارد تفنگ داشته باشد و با آن شلیک کند. این رسم نشان ازبه عهده گرفتن مسئولیت دفاع از وطن است. مادربزرگ لالا وضع مالی  خوبی ندارد و خرید تفنگ نیزبرای او مقدور نیست.

****************************

دوشنبه 31مرداد ماه ساعت 17:30 فیلم تلویزیونی « ناشناس» به کارگردانی رضا ابوفاضلي و تهیه کنندگی محسن شایان فر ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمـده: علی، متخصص قلب و عروق که جراح حاذق و از بچه های بهزیستی است، خواستگارخانم دکترشکوهی است، اما قبل ازخواستگاری از لیلا می خواهد تا او واقعیت را به خانواده خود بگوید. پدرلیلا با این وصلت مخالفت می کند.لیلا که نمی خواهد درنزدیکی علی باشد، انتقالی خود را گرفته و به اراک منتقل می شود. ازطرفی علی تمام تلاش خود را می کند تا پدرلیلا رضایت دهد ، اما موفق نمی شود.

اميرمحمد زند، مريم كاوياني،محمد فيلي، هايده حائري، فخرالدين صديق شريف، آرميتا مرادي و ميرحسين معلومي درفیلم تلویزیونی « ناشناس» به ایفای نقش پرداختند.

****************************

شـبـکـه سـه

فیلم تلویزیونی « زماني براي پشيماني » به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و به تهیه کنندگی سعيد مهران وعليرضا محمدي  دوشنبه31 مرداد ماه  ساعت 9:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

داستان « زماني براي پشيماني » درمورد سه دوست قديمي است كه دركارصنعت چوب فعال هستند که به خاطرمشكلاتي كه براي مصطفي عابدي (يكي ازاين 3نفر)‌ پيش مي‌آيد، مجبور مي‌شود ازدوستش حميد كاشف،مبالغ زيادي پول قرض كند،امادرموعد پرداخت،مشكلات پيش‌بيني‌نشده‌اي به وجود مي‌آيد كه نمي‌تواند طلب دوستش را بپردازد.همين موضوع باعث مي‌شود حميد كاشف از راه قانوني وارد شود. مصطفي عابدي به زندان مي‌افتد و تلاش‌هاي دوست مشترك اين دو يعني رسول رسولي نيز راه به جايي نمي‌برد، اما خيلي زود اتفاقي مي‌افتد كه روند ماجراها كاملا عوض مي‌شود.

درفیلم تلویزیونی « زماني براي پشيماني »محمود عزيزي (مصطفي عابدي)‌،حبيب دهقان‌نسب (رسول رسولي)‌، عبدالرضا اكبري(حميد كاشف)‌،سهيلارضوي،مينا نوروزي، مهوش وقاري، آرام جعفري، كامران تفتي، حامد كلاهداري و حوريه اميري به ايفاي نقش ‌پرداختند.

****************************

فیلم سینمایی « بعد از زلزله » دوشنبه 31مرداد ماه ساعت 15:45ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی « بعد از زلزله » داستانی حماسی از خانواده ای است که دراثر وقوع زمین لرزه درتانگ شان چین درسال 1976 ازهم جدا می شوند.خانواده 4نفره ای که پسر و دختری دو قلو داشتند . پس از وقوع زمین لرزه پدرخانواده می میرد و کودکان زیر آوارمی مانند. مادر برای بیرون آوردن آنها به ناچارباید یکی را انتخاب کند. درحالی که دو کودک صدای مادر را می شنیدند.

دیموند جن ، جن لی و ای لو درفیلم سینمایی « بعد از زلزله » به کارگردانی ایکسیاگون فنگ محصول سال 2010 کشورچین بازی کرده اند .

****************************

شـبـکـه تـهــران

دوشنبه 31مرداد ماه ساعت 9 صبح فیلم سینمایی « مو مو » به کارگردانی آتالی تسدیکن  ، محصول سال 2009 کشورترکیه،درقالب برنامه « تماشاخانه » ازشبکه تهران پخش می­ شود.

فیلم سینمایی « مومو» با بازی الیف بلبل، مهمت بلبل و مته دون مظر، داستان دختربچه و پسربچه ای به نام عایشه و احمد است که با هم خواهر و برادرند و مادرشان را ازدست داده اند. پدرشان هم دوباره ازدواج کرده است .آنها با پدر و مادرشان زندگی می کنند که اونیزمردی پیروازکارافتاده است.احمد که بزرگتر ازعایشه است به خوبی از اومراقبت می کند و با علاقه فراوان مانند یک مادربا او برخورد می کند.

****************************

فیلم تلویزیونی « مهره سوخته » ، دوشنبه 31مرداد ماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم درمورد وکیل شرکتی است که در پی اختلاس و کلاهبرداری اند و پس از مرگ مشکوک همسر وکیل توسط شرکت، او تصمیم به افشاگری می گیرد.

سیاوش طهمورث، شراره رخام و سعید داخ درفیلم تلویزیونی « مهره سوخته » به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی عبدالرضا صفوی بازی کرده اند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر محمد ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    زحمت کشیدند عزیزان! شبکه سه فیلم داستانیش تکراریست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس