علیرغم اخطار انجمن پزشکان آمریکا مبنی بر عدم صلاحیت کلینتون برای تصدی پست ریاست جمهوری، هنوز به عنوان نامزد انتخابات فعالیت می‌کند.

سرویس جهان مشرق - 71 درصد از اعضای «انجمن پزشکان آمریکا» هیلاری کلینتون را فاقد شرایط مغزی و جسمانی لازم برای ریاست جمهوری دانستند. طی یک پژوهش و یک نظرسنجی بعمل‌آمده معتبر، مشخص شده است که وجود بیماریهای خطرناک مغزی و و جسمی در هیلاری کلینتون محرز است و اصلا به صلاح نیست که وی رهبری و هدایت کشور را بر عهده بگیرد. کلینتون، اکنون به دو عارضه خطرناک «ترومبوز سینوز مغزی» و «ترومبوز وریدی عمقی» دچار است که در مجموع موجب آسیب شدید مغز وی شده و در صورت عدم استراحت مطلق طی درازمدت، به شدت دچار اوضاع وخیم خواهد شد.
 
 انجمن ملی پزشکان آمریکا: هیلاری فاقد شرایط مغزی و جسمانی لازم برای ریاست‌جمهوری است
 
در آخرین پژوهش بعمل آمده توسط «انجمن پزشکان آمریکا» در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، موضوع سلامتی هیلاری کلینتون مورد بررسی قرار گرفت. طی این تحقیق، از مجموع 250 متخصص و جراح و پزشک عضو انجمن پزشکان آمریکا، 71 درصد نظر بر این دارند که هیلاری کلینتون از سلامت لازم جهت اداره امور کشور در قامت رییس‌جمهور برخوردار نیست و واگذاری کاخ سفید به وی اشتباه است.
20 درصد نیز بر این باورند که در مورد مشکلات سلامت وی اغراق شده و نیاز به بررسی تمامی سوابق پزشکی وی جهت قضاوت نهایی است. اما فقط 2.7 درصد از پزشکان این انجمن ملی بر این باورند که مطرح کردن موضوع عدم سلامت کافی وی، یک حمله سیاسی است و باید کاملا به نامه تاییدیه پزشک متخصص او اعتماد نمود.
 
 
 
طبق پژوهش مذکور، 81 درصد از پزشکان آمریکا از سابقه صدمه مغزی کلینتون باخبرند و فقط 59 درصد می‌دانستند که وی دچار «ترومبوز سینوس مغزی» است و 52 درصد هم از سابقه «ترومبوز وریدی عمقی» وی آگاه بودند. 78 درصد از پزشکان معتقد بودند که رسانه‌های عمدا به طور کافی به موضوع اختلال سلامتی وی نپرداخته‌اند و فقط 2.7 درصد معتقد بودند که بیش از حد به موضوع اختلال سلامتی وی پرداخته شده و در حقش جفا گردیده است.
 
 اتحادیه پزشکان آمریکا: هیلاری فاقد شرایط جسمانی لازم برای ریاست جمهوری است
 
بیش از دو سوم پزشکان بر این اعتقاد بودند که پزشکی با شرف است که وجدان پیشه کرده و مردم را از سلامت نبودن یک نامزد انتخاباتی آگاه سازد و فقط 11 درصد بر این باور بودند که پزشک باید رازدار آن کاندیدا باشد حتی اگر به مردم خیانت کند. 
 
 
 
در بین نظرات پزشکان، موارد بسیار جالبی دیده می‌شد. بخش اعظم پزشکان معتقد بودند که منافع جامعه در هر حال و شکل، بر منافع و حفظ حریم شخصی یک نامزد انتخاباتی ارجحیت دارد. بخش دیگری، بر این باور بودند که FBI‌ به خوبی از موضوع کمبود حافظه هیلاری کلینتون باخبر است و در گزارش‌های بازجویی از وی به این مورد به طور جدی پرداخته شده است. تعدادی از پزشکان هم خواستار این شده بودند که هیلاری با مردم روراست باشد و حقیقت را به آنها بگوید. بسیاری از پزشکان هم صدمه مغزی هیلاری را یک فاجعه دانستند که قطع یقین در دوره ریاست جمهوری وی تبدیل به یک مشکل بزرگ می‌گردد.
 
{$sepehr_media_1754619_400_300}
 
فیلمی که نشان می‌دهد هیلاری اصلا وضعیت مناسبی ندارد
 
در یک نظرسنجی‌ بعمل آمده از پزشکان انجمن پزشکان آمریکا توسط موسسه «گراویس»، مشخص شد که 49 درصد از پزشکان از مشکلات جدی مربوط به سلامتی هیلاری کلینتون آگاه نبودند. تقریبا سه چهارم (74 درصد) از اظهارات «بیل کلینتون» مبنی بر صدمه مغزی جدی هیلاری که دست کم نیاز به شش ماه مراقبت و تعطیلی هر گونه کاری دارد، بی‌خبر بودند. 57 درصد از پزشکان هم معتقد بودند که هر دو نامزد انتخاباتی باید سوابق پزشکی‌شان را برای مردم منتشر کنند.
 
 اتحادیه پزشکان آمریکا: هیلاری فاقد شرایط جسمانی لازم برای ریاست جمهوری است
 
دکتر «جین اورینت» رییس انجمن پزشکان آمریکا معتقد است که هم پزشکان و هم مردم حق دارند که مشکلات جسمانی و روحی را معیار انتخاب نامزد انتخاباتی بدانند. در نظرسنجی عمومی‌تر این موسسه که هم پزشکان شرکت داشتند و هم مردم، بیش از 40 درصد از پزشکان و تقریبا همه مردم عادی از ترومبوز سینوز مغزی هیلاری کلینتون بی‌خبر بودند. در مجموع، اکثر شرکت‌کنندگان از عوارض جدی مغزی کلینتون که می‌تواند موجب بروز مشکلات بزرگ برای کارکرد ادراکی وی شود، آگاه نبودند.
 
 
 منابع:
 
http://www.prnewswire.com/news-releases/hillarys-health-concerns-serious-say-most-doctors-polled-by-the-association-of-american-physicians-and-surgeons-aaps-300325065.html
 
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3781866/Survey-showing-71-doctors-think-Hillary-s-health-disqualifying-came-far-right-group-questions-HIV-AIDS-link-promotes-abortion-cancer-connection.html 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • جواد ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    عکس اخری نگاهش خیلی ترسناکه
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    خخخخ فحش میدادن بهش سنگین تر بود :)) =))
  • عباس ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    اگه انجمن پزشکان روانی آمریکا هم یه نظریه در مورد ترامپ بدن هر دو کاندیدا هوتوتو
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    بیل حق داشت این تعادل روانی ندارد
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    حرفش بود که ی چیزیش هس ولی خدا کنه همین انتخاب بشه نه اون دیوونه! بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کرد
  • ali ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    به احتمال زیاد به بیماری جنون گاوی مبتلا شده این شیطان ماده خخخخخخخخ
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    کاش رییس جمهور بشه بعد بیفته بمیره
  • حسين ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    فكر كرديد ترامپ از كلينتون سالم تره؟؟ ترامپ الكلي به مراتب داغون تر از هيلاري است.
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    هیلاری در سفری به ژاپن دچار سرطان زبان شد
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    اون مثل شهربازی متحرکه از دلقک تا تونل وحشت درخوددارد
  • عباس ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    جفت کاندیداهای دموکرات و جمهوری خواه فاقد عقل سالم و فاقد تعادل روانی هستند.. فاجعه بزرگی در انتظار جهان خواهد بود با انتخاب هر کدوم از اینها . حتی احتمال بروز فتنه و درگیری داخلی در امریکا با انتخاب هر کدام از اینها هم بالاست . اینده تاریکی در انتظار امریکا است
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    برای ما ترامپ بهتره بین اباما و بوش مقایسه کنید بوش خیلی زر زد در عمل طبل توخالی ، اباما واقعا در برابر ایران عملگرا بود ضمنا ترامپ ما رو متحدتر می کنه ، هیلاری دقیقا اباماست .
  • ناشناس ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    ترامپ از این پیرزن عجوزه بهتر است .
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    شاید از بچگیاش خبر دارن !
  • مطلع از روند جریان ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    حرف من همونه که گفتم. از سال 2001 برنامه ریزی آماده شده که ترامپ رئیس جمهور این دوره میشه.
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    انصافا هیچ کدوم از ایندو نفر اصلا در حد اوباما نیستن هر چند اوباما تمام قد از هیلاری دفاع کرد، ضمنا ارائه چند عکس در حالتهای نا مناسب از یک نفر قطعا اخلاقی نیست، در هیچ کدام از این تصاویر هیلاری برای عکس آماده نیست شاید اصلا نمی دانسته که از او عکاسی شده، برای تخریب این دو کاندیدای ضعیف و نامناسب اصلا نیاز به این کارها نیست ، در پایان باس بگم بیل حالا درکت می کنم حق داشتی داداش(جمله آخر مزاح است)
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    کلا باند روسیه در ایران خیلی به ترامپ دل بسته
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    جای مونیکا خالیه
  • اصلاحات ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    لطیفه هیلاری یک فاجعه اینه که در کشوری مثل آمریکا (من برای صنعت شون احترام قائلم) که مهد کامپیوتر در دنیاست ، خانم بانوی اول وقتی محکوم به قصور در حفاظت از ایمیل ها و اسرار دولتی می شه (که خیلی ها و حتی چند هموطن مون رو به کشتن داد ) . می گه افشای اسامی و اسناد محرمانه به عهده من نیست زیرا : (( خانه ای که سایت در آن قرار داشت توسط تفنگ داران محافظت می شد ! )) یا حضرت فیل ! این ابله فکر می کنه برای سرقت دیتا از کامپیوتر طرف با نقاب و یوزی از دیوار میاد بالا دست کم حضرت آقا اشراف به امنیت مجازی داره ببین کیا ما رو تهدید می کنند . خدایاااااا گزینه رو میزشون ایـــــــنه ؟
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    این که بدتره از محبوبیت هیلاری برا رای اووردن استفاده میکنن معاون اولشو با لابی میکنن رئیس جمهور
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    ترامپ معتاد جنسی هم هست 86% پزشکان این قضیرو اثبات کردن
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    به دلیل اون کارتونه؟ توهم توطئه
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    دوما صرفنظر از تصاویر، باید از شما بپرسم که آیا فیلم مورد نظر که عملا در چند صحنه خبرنگاران و حضار رو به تعجب وا میداره هم ساختگیه؟ لطفا چشمهاتون رو به منطق قضیه باز کنید. انجمن پزشکان احمق نیستند که او را دچار عارضه مغزی و با آینده ای خطرناک دانسته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس