کد خبر 628478
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

داریوش یزدانی، بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از دیدار ایران مقابل چین به تحلیل عملکرد تیم کی روش پرداخت.

مشرق - سرمربى تيم ملى داراى فلسفه و سبك خاص خود مى باشد فارغ از اينكه ديگران به سبك او علاقمند هستند يا خير، اين سبك براى شخص من با ارزش است و تا زمانيكه تيم ملى سبك و سياق خود را دارد بايد راضى باشيم و به جاى انتقادهاى بى پايه و اساس بايد بدنبال توسعه اين سبك باشيم.

- هر دو تيم با استراتژى  كنترل بازى بدون توپ وارد ميدان شدند و سعى در ارزيابى رفتار تاكتيكى يكديگر داشتند كه متاسفانه تيم ايران قادر به در دست گرفتن ابتكار بازى نبود و يك نيمه به راحتى هدر رفت.

- انتخاب خط ميانى زمين جهت پرس و استفاده از سرعت و خلاقيت اميرى و جهانبخش منطقى به نظر مى رسيد اما عدم آشنايى يا توانمندى بازيكنان ما در فاز هجومى بازى و تعلل هافبكهاى ميانى و سرعت بسيار پايين در تصميم گيرى بازيكنان ايران  هرگز به تيم ايران اجازه بهره گرفتن از استراتژى خود را نداد.

-   پس از نمايش ضعيف نيمه اول تيم چين تغيير سيستم بازى  به ٢-٤-٤ لوزى و استفاده از بازيكنان تكنيكى كه توان حفظ توپ و گردش توپ با سرعت بيشترى را داشتند جهت توسعه مالكيت در عرض و طول زمين و بهره گرفتن از سرعت و قدرت تهاجمى دو مدافع كنارى مى توانست بازى تيم ايران را غير قابل پيش بينى كند كه احتياط بيش از اندازه اين فرصت را از تيم ملى گرفت.

- تا اين لحظه در فاز نتيجه گيرى عملكرد خوبى داشته ايم اما كيفيت بازى تهاجمى تيم ملى خوب نيست و انتظار از كيروش و تيم ملى جهت ارائه بازى با كيفيت و جذاب بيشتر است.

با آرزوى موفقيت هر چه بيشتر براى تيم ملى كشورمان.
 
* داریوش یزدانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس