کد خبر 627954
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

تاریخ جهان مملو از شواهدی است كه بازگو كننده بدعهدی آمریكا به سایر كشورها است و شواهد تاریخی به خوبی نشان می‌دهد كه ایالات متحده هیچ التزامی نسبت به انجام تعهدات خود ندارد و خود را مقید به وفای به عهد حتی نسبت به متحدانش نمی‌بیند. بر همین اساس ویژه‌نامه الكترونیكی "بدعهدی آمریكا" به بررسی سوابق بدعهدی آمریكا در طول تاریخ می پردازد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی مركز اسناد انقلاب اسلامی، ویژه‌نامه الكترونیكی "بدعهدی آمریكا" توسط پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی با رویكرد بررسی "بدعهدی آمریكا" در طول تاریخ منتشر شد.
  
پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی درباره ویژه‌نامه بدعهدی آمریكا نوشته است: تاریخ جهان مملو از شواهدی است كه بازگو كننده بدعهدی آمریكا به سایر كشورها است و شواهد تاریخی به خوبی نشان می‌دهد كه ایالات متحده هیچ التزامی نسبت به انجام تعهدات خود ندارد و خود را مقید به وفای به عهد حتی نسبت به متحدانش نمی‌بیند. بر همین اساس ویژه‌نامه الكترونیكی "بدعهدی آمریكا" به بررسی سوابق بدعهدی آمریكا در طول تاریخ می پردازد.
 ویژه‌نامه الكترونیكی «بدعهدی آمریكا»
 
در این پرونده، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان طی یادداشتی در چهار بخش به بررسی ماهیت نظام سیاسی، ساختار نظامی‌گری، ساختار سرمایه‌داری و سیاست‌های امپریالیستی آمریكا می‌پردازد و به این سوال پاسخ می‌دهد كه چرا نمی‌توان به آمریكا اعتماد كرد؟

همچنین در بخشی از این ویژه‌نامه، یعقوب توكلی كارشناس و پژوهشگر حوزه تاریخ به بررسی بدعهدی‌های آمریكا به متحدانش و سوابق خیانت‌های آمریكا می‌پردازد. وی همچنین در این پرونده از بدعهدی آمریكا با دولت موقت در موضوع فروش تسلیحات نظامی پرده برمی‌دارد.
 
در بخش‌های دیگر ویژه‌نامه "بدعهدی آمریكا"، گزارش‌هایی با عناوین "بازخوانی خیانت نفتی آمریكا به ایران و انگلیس " ، "16 شاهد تاریخی از خیانت‌های آمریكا به هم‌پیمانانش" ، "سلسله بدعهدی‌های آمریكا به مصدق" ، "9 شاهد تاریخی از خیانت‌های آمریكا به ایران" و "تجهیز رژیم پهلوی به سلاح هسته‌ای توسط آمریكا" منتشر شده است.
 
علاقمندان می‌توانند ویژه‌نامه الكترونیكی "بدعهدی آمریكا" را از اینجا دریافت كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس