معاون سیاسی سپاه بابیان اینکه نفوذ پسابرجامی به مراتب خطرناک تر ازاتفاقاتی است که توسط یک عنصر نفوذی امنیتی می تواند شکل بگیرد،گفت: دشمن اثرگذاری برما را برای ایجاد تغییر هویتی دنبال می کند.

 به گزارش مشرق، با اشاره به نفوذ مسعود کشمیری در سطوح بالای نظام در ابتدای انقلاب و انفجار هشتم شهریور ماه اظهارداشت: نفوذ پسابرجامی ماهیتاً متفاوت از نفوذی است که یک عنصر مفلوک و وابسته به منافقین مثل کشمیری می تواند انجام دهد.

وی افزود: نفوذ پسابرجامی یک نوع تاثیرگذاری در فضای فکری، باورها و اعتقادات است و تغییراتی که می تواند ایجاد کند، به مراتب خطرناک تر از اتفاقاتی است که توسط یک عنصر نفوذی امنیتی می تواند شکل بگیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه اصل نفوذ سابقه و پیشینه ای طولانی دارد، گفت: هر گاه دو واحد سیاسی متفاوت به دنبال این باشند که با هزینه کمتری علیه یکدیگر اقدام کنند، از عنصر نفوذی استفاده می کنند.

سنایی افزود: در ۸ شهریور سال ۱۳۶۰ یک عنصر نفوذی که چهره موجهی برای خود ساخته بود، خود را به مسئولان نظام نزدیک کرد و مورد اطمینان قرار گرفت و این فاجعه را رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه در پسابرجام با پدیده نفوذی مواجه هستیم که حاصل افزایش سطح تماس و ارتباط با دشمن است، گفت: دشمن در چنین شرایطی سعی دارد به جای تقابل از مسیر تعامل، اثرگذاری بر ما را برای ایجاد تغییر هویتی دنبال کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: آن چیزی که دشمن نتوانسته در تقابل و تهدید به آن برسد، سعی می کند با برانگیختن طمع و حتی حفظ فشار به ثمر بنشاند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آریایی مسلمان ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    این فرقه های سری که با موسسات خیری و ژست عرفانی گرفتن و اشعار مولانای جن زده ، منافقانه در بین ما زندگی میکنن رو باید بگیریم خفت کنیم
  • مغز متفکر ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    1 0
    ساخت بمب افکن سنگین (60-70 تن مهمات) از اوجب واجبات است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس