اکبر خلیلی از انتشار جلد دوم کتاب «پنجم» خبرداد و گفت: جلد دوم کتاب «پنجم» شامل خاطرات حبیب‌الله عسگر اولادی، چهره سیاسی و مبارز دوران انقلاب از طریق یک کانال تلگرامی در حال انتشار است.

به گزارش مشرق، اکبر خلیلی نویسنده، پیرامون فعالیت خود گفت: با توجه به سیاست جدید و استفاده از فضای مجازی بر آن شدم تا جلد دوم کتابم را بخش بخش از این طریق منتشر کنم.

به گفته وی، جلد دوم کتاب «پنجم» شامل خاطرات حبیب‌الله عسگر اولادی، چهره سیاسی و مبارز دوران انقلاب از طریق یک کانال تلگرامی مربوط به دانشگاه حدیث در حال انتشار است.

خلیلی خاطر نشان کرد: مصاحبه با حبیب‌الله عسگر اولادی از سال 1374 با هدف ریشه‌یابی مسایل مختلف در دوران مبارزه از سال 1341 آغاز شد و علاوه بر زندگی‌نامه و خاطرات وی، وقایع دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

این نویسنده افزود: مجلد دوم «کتاب پنجم» با تاکید بر مباحثی درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دست تالیف و تدوین شده است. این جلد پیش از انتشار در قالب کتاب به شکل روزانه منتشر می شود تا پس از اتمام در قالب کتاب هم راهی بازار نشر شود.این اثر شامل مصاحبه‌هایی دو طرفه با عسگر اولادی است.

از بین آثار او رمان ترکه‌های درخت آلبالو، چندین جایزه از وزارت ارشاد و آثار برگزیده دفاع مقدس برده و داستان امام برای من آمد از مجموعه هفده به علاوه سه نیز جایزه بهترین داستان کوتاه مهر را به خود اختصاص داده است.

آثار: مجموعه داستان: هفده به علاوه سه، کارون پر از کلاه، شما نمی‌توانید ببینید، ادبیات گزیده، نون تافتون.

رمان: ترکه‌های درخت آلبالو، چرا یکی شاهزاده می‌شود، فتوا (3 جلد، زیر چاپ)، گام‌به‌گام با انقلاب (2 جلد، تاریخی) شهر سدر و زیتون (سفرنامه لبنان، زیر چاپ)، کعبه هفتاد (سفرنامه‌ شبه رمان).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس