کد خبر 626073
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر وعده داد، تیمش شکست مقابل ایران را جبران خواهد کرد.

به گزارش مشرق، خوزه دانیل کارنیو پس از شکست 2 بر صفر قطر مقابل ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: در ابتدا باید این برد را به تیم ملی ایران تبریک بگویم. به بازیکنانم نیز تبریک می‌گویم که سعی و تلاش کردند. به‌خاطر باخت خود متاسف هستیم و سعی خواهیم کرد که در آینده جبران کنیم.

وی افزود: هر دو تیم از قبل یکدیگر را آنالیز کرده و فضا را برای هم بسته بودند. تیم ایران سعی در استفاده از توپ‌های بلند داشت و می‌خواست از این راه به گل برسد که در کنترل این تاکتیک موفق بودیم. در کل بازی سختی بود و دو تیم تلاش زیادی کردند. ما در اواخر بازی اشتباه کردیم و ایران از این اشتباه استفاده کرد و در نهایت آن نتیجه رقم خورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در خصوص وقت‌کشی بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: این موضوع را قبول ندارم. ما تلاشی برای کشتن وقت نداشتیم. من که چنین چیزی ندیدم.

کارنیو درباره اتفاقات ناخوشایند اواخر بازی و اینکه به‌نظر می‌رسید گل اول ایران (گل رضا قوچان‌نژاد) در موقعیت آفساید به‌ثمر رسیده است، گفت: بازی سخت و نفسگیر بود. در مورد آفساید بودن گل ایران باید بگویم از جایی که من بودم، آفساید به‌نظر می‌رسید، اما باید قبول کرد که دروازه‌بان تیم ما اشتباه کرد. حتماً داور جاگیری خوبی داشته و تصمیم خوبی گرفته است.

وی در خصوص اینکه پس از گل ایران، بازیکنان قطر بازی را با خشونت ادامه دادند، گفت: فکر می‌کنم بازی در مجموع عادی بود و دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند. شاید رفتار بازیکنان ما خشونت‌آمیز به‌نظر می‌رسید، اما نیمکت ایران هم مشابه همین رفتار را داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوادار قدیمی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    گل قوچان نژاد از پاس مدافع قطری شکل گرفت وانصاری فر هیچ دخالتی در رسیدن توپ به قوچان نژاد نداشت گل صد در صد سالم بود
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    کریم که بهش پاس نداد که آفساید باشه بازیکن خود شما توپ رو از جلوی پای کریم زد البته سمت رضا رفت
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    از سرمربی قطر خوشم اومد واقعا خییلی خوب برخورد کرد ..خوشم اومد از اخلاقش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس