کد خبر 626014
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که تماشاگران این تیم فقط ۳ بازیکن آبی‌پوشان را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* فرشید باقری،‌ محسن کریمی و هرایر مگویان به همراه ارشیا بابازاده 4 بازیکن غایب استقلال بودند.

* مجتبی حقدوست بازیکن جدید تیم استقلال مثل روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تنها به دویدن به دور زمین پرداخت.

* دکتر امین نوروزی که امروز به همراه دکتر کاوه ستوده در همایشی به نام همایش «سلامت و زندگی» در تالار ایوان شمس مورد تقدیر قرار گرفته بود، امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی در کنار نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا مشغول تماشای تمرین آبی‌پوشان شد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال مشغول تنیس ـ فوتبال شده و هنگامی که منصوریان سوت آغاز مرین را زد، در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند.

* دقایقی از تمرین آبی‌پوشان نگذشته بود که حدود 700 تماشاگر این تیم روی سکوها به تشویق علیرضا منصوریان پرداختند، آنها سپس محمد خرمگان و سایر دستیاران منصوریان را تشویق کردند و جالب اینجا بود که این تعداد از تماشاگران تنها 3 بازیکن آبی‌پوش راد صدا زده و آنها را حمایت کردند. تماشاگران استقلال که بعد از بازی باد پیکان هیچ شخصی به جز منصوریان را تشویق نمی‌کردند، امروز حیدری، رحمتی و جابر انصاری را مورد حمایت قرار داده و دیگر اسمی از هیچ بازیکنی نبردند تا قهر آنها فعلاً با 3 بازیکن از جمع تمامی بازیکنان به پایان برسد، بلکه استقلالی‌ها با نتایج‌شان ورق را برگردانند و باز هم با تشویق‌های تماشاگران روبرو شوند.

پایان قهر تماشاگران استقلال با ۳ بازیکن +تصاویر
پایان قهر تماشاگران استقلال با ۳ بازیکن +تصاویر
پایان قهر تماشاگران استقلال با ۳ بازیکن +تصاویر

* در بخشی از تمرین امروز استقلال بازیکنان مشغول ضربه زدن به سمت دروازه بودند که یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی در زدن این ضربات دقت عمل بیش‌تری به خرج داده،‌ اما ضربات بقیه بازیکنان تقریباً داخل چارچوب نمی‌رفت. همین موضوع باعث واکنش سرمبی استقلال شد و او از بازیکنان خواست درست به سمت چارچوب ضربه بزنند.

* در حاشیه تمرین امروز سرمربی تیم استقلال دقایقی با رحمتی و سید حسین حسینی در مورد نحوه کارشان در زمین با آنها صحبت کرد.

* با توجه به نزدیکی کمپ حجازی و ورزشگاه آزادی صدای هواداران تیم ملی فوتبال کاملاً در کمپ شنیده می‌شد و البته تماشاگران حاضر در محل تمرین استقلال قصد داشتند بعد از پایان تمرین راهی ورزشگاه آزادی شوند. همچنین علیرضا منصوریان تصمیم گرفته بعد از پایان تمرین برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی برود.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال روز جمعه ادامه پیدا خواهد کرد و آبی‌پوشان روز شنبه در ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف صبای قم خواهند رفت.

تیم فوتبال استقلال روز 21 شهریور در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    با سلام و عرض ادب از همه استقلالیها تقاضا دارم پشت علی منصور باشند مرسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس