تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز امروز (سه شنبه) اعلام کرد که ماموران اف بی آی، روز شنبه فردی را دستگیر کردند که متهم است قصد کشتن رئیس جمهوری آمریکا را داشته و مقادیر فراوانی مهمات و تسلیحات نگهداری می کرده است.

 به گزارش مشرق، تارنمای فاکس نیوز نوشت که این فرد 40 ساله جوزف گارگیولو (Joseph Gargiulo) نام دارد و در شهر هولیستون ایالت ماساچوست زندگی می کند. ماموران اف بی آی مقادیر فراوانی سلاح، مهمات و مواد منفجره در منزل وی کشف کردند.

اف بی آی اعلام کرد که در ماه ژوئیه از طریق یکی از نزدیکان گارگیولو خبردار شد که این فرد قطعات لازم برای ساخت تفنگ جنگی ای آر - 15 (AR-15) را تهیه کرده و سلاح های دیگری از جمله چاقوی شکار، شوکر و لانچر گاز اشک آور در اختیار دارد. وی همچنین ترمایت که برای ساخت مواد منفجره به کار می رود نیز نگهداری می کرد.

این فرد متهم است که قصد کشتن باراک اوباما، حمله به ماموران وزارت امنیت داخلی و مسلمانان را داشته است. بر اساس مدارک دادگاه، گارگیولو دچار اختلالات روانی بوده و معتقد بوده که به زودی حکومت نظامی در آمریکا برقرار می شود.
 
یک آمریکایی به اتهام تلاش برای قتل اوباما، دستگیر شد +عکس 

وی پیشتر به دلیل 'احتمال سوء استفاده' از در اختیار داشتن مهمات منع شده بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    با کوادکوپتر اگر 2 تن تی ان تی را ببرد بالا و بعد فتیله را با کلید مجزا روشن کند و رها کند تا بخوره وسط سر کاخ سفید مسلما اوباما هم میمیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس