کد خبر 623302
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

ترکیه 4 تانک دیگر را به شهر مرزی جرابلس سوریه اعزام کرد.

 به گزارش مشرق، گروه های مسلح طی روزهای اخیر توانسته اند با پشتیبانی ارتش ترکیه، داعش را از شهر جرابلس سوریه بیرون برانند، و کنترل این شهر را به دست بگیرند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که یکی از تصویربردارانش تعدادی تانک را مشاهده کرده است که به سمت نقاط مرزی در حرکت بودند همچنین صدای انفجارهای متعددی را هم از جرابلس شنیده است که این امر بیانگر ادامه درگیری ها در این شهر است.

از سوی دیگر بن علی ییلدریم، نخست وزیر ترکیه مطالب مطرح شده در روزنامه اشپیگل آلمان مبنی بر متمرکز بودن حملات آنکارا علیه کردها در عملیات نظامی این کشور در سوریه را تکذیب کرد.

عملیات گروه های مسلح با پشتیبانی نیروهای ارتش ترکیه و ائتلاف آمریکا در شهر جرابلس سوریه در استان حلب، از صبح روز چهارشنبه (سوم شهریور) آغاز شده است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نادر ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    به نظر من كودتادر تركيه براي گول زدن ايران وروسيه انجام شد زيرا كه ايران وروسيه در حلب داشتن پيروز مي شدند وتركيه وكشورهاي غربي هم نمي توانستند كاري بكنند بنابراين اين كودتا ي ساختگي رابه راه انداختن تا ايران وروسيه فكر كنند كه تركيه از غرب جدا شده وبه نيروهاي ايران وروسيه در سوريه جهت مبارزه با داعش وكردها ملحق خواهند شد بنابراين تركيه با اين ترفند بدون درگيري با ايران وروسيه وبه بهانه جنگ باداعش وكردها واردسوريه شده وتاحلب ودمشق پيش مي رود چنانچه تاكنون شهر جرابلس سوريه مقابل ديدگان ايران وروسيه اشغال كرده است
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    نظر نادر واقعا بچگانه هست
  • نادر ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    در اينده خواهيدديد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس