کد خبر 621678
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

نیروهای ارتش و الحشد الشعبی عراق در آخرین گام‌ها برای پاکسازی کامل منطقه «جزیره الخالدیه» در شرق شهر الرمادی، بخش‌های زیادی از مناطق «الکرطان» و «البوکنعان» را آزاد کنند.

 به گزارش مشرق، ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی امروز در ادامه عملیات پاکسازی جزیره الخالدیه با هجوم علیه مواضع تروریست‌های داعش کارخانه «الاساله» را پاکسازی کردند و سپس با حملات وسیع توانستند بخش شرقی منطقه البوکنعان را به طور کامل آزاد کنند.

گروهی دیگر از نیروهای عراقی موفق شدند با هجوم از محور غربی منطقه البوکنعان، کرانه غربی رود فرات را پاکسازی کنند.

دو منطقه آلوده به تروریست داعش در جنوب جزیره الخالدیه و در نزدیکی رود فرات به عنوان مرکز اصلی فرماندهی تروریست‌های داعش در استان الانبار محسوب می‌شود و از اهمیت زیادی برخوردار است و آزادسازی این مناطق شکست سنگینی را به گروه تروریستی داعش وارد می‌کند.

علت استفاده از این مناطق به عنوان مرکز اصلی فرماندهی در استان الانبار بدلیل حضور چندین ساله تروریست‌ها در این مناطق است.

تروریست‌های داعش با حملات امروز نیروهای عراقی به بخش‌های جنوبی «الکرطان» و «البوکنعان» عقب‌نشینی کردند و در تلاش هستند با استقرار تک تیراندازان از پیشروی‌ها جلوگیری کنند اما نیروهای عراقی موفق شدند با ابتکار عمل منطقه البوکنعان را از پنج محور محاصره و ارتباط تروریست‌ها را در خیابان البوکنعان والکرطان قطع کنند.

در این مناطق در پاکسازی خانه به خانه بخش‌های آزاد شده از البوکنعان و الکرطان اجساد دهها تن از تروریست‌ها شناسایی شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس