کد خبر 621381
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰

میزان خرید کالاهای اسرائیلی توسط نهادهای سازمان ملل در سال گذشته به میزان 100 درصد افزایش یافت.

به گزارش مشرق، کانال دو تلویزیون اسرائیل ضمن اشاره به این مطلب، افزود که میزان خرید سازمان ملل از اسرائیل در سال گذشته به 91 میلیون و 800 هزار دلار آمریکا رسید و این رقم نشانگر افزایش 100 درصدی میزان خرید این سازمان از رژیم اشغالگر قدس نسبت به سال های 2014 و 2013 است.

این منبع صهیونیستی اعلام کرد که سازمان ملل در سال 2014 میلادی 69 میلیون و 800 هزار دلار از اسرائیل کالا خریداری کرد.

این منبع تصریح کرد که میزان خرید سالیانه سازمان ملل از کشورهای جهان به 15 میلیارد دلار می رسد. بخش اعظم کالاهای اسرائیلی که نهادهای وابسته به سازمان ملل اقدام به خرید آن می کنند به حوزه های درمانی، فن آوری پیشرفته، سیستم های ارتباطی و حمل و نقل مربوط می شود.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد که اقدام سازمان ملل به خرید گسترده کالاهای اسرائیل موجب رونق اقتصادی اسرائیل می شود.
 
این اقدام در حالی صورت می گیرد که دامنه تحریم اسرائیل در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و علمی و غیره در قاره اروپا روز به روز گسترش می یابد.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش جهانی تحریم اسرائیل از آغاز فعالیتش تاکنون موفقیت زیادی را در زمینه بایکوت اسرائیل رقم زده است و همین مساله سران تل آویو را به شدت نگران کرده است، لذا به انحای مختلف می کوشند جلوی فعالیت های این جنبش را بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    دم خروس را می بینیم چگونه قسم های دروغتان را باور کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس